Dat steekt dan toch heel bol uit? Om dezelfde reden staat een tuinbroek ook echt super debiel bij mij.
Gewoon handig! Bij een handtas vind ik het toch altijd een gesleur en met zo’n fannypack heb je toch een veel ‘vrijer’ gevoel.
En ik vind het er ook wel leuk uitzien.
hmm nee valt wel mee? Tenminste is mijn ooit zo opgevallen bij mensen met een vollere boezem.
Over tuinbroeken gesproken. Een vriend van mij wil altijd graag een tuinbroek en toen hij een keer er 1 had aangepast zei hij dat hij er als een gigantische hillbilly uitzag. Ik dacht toen ook echt, welke man staat nou wel een tuinbroek?
Een tuinbroek bij mannen:
- Leuk!
- Vreselijk
- Wel oké
- Geen mening
0 stemmers
Kurkdroog word ik ervan. Vind het zo infantiel staan
Ik denk dat het veel mannen niet staat, maar als je een hippe man bent en dan met zo’n donkergroene tuinbroek met opgerolde pijpen, gestreept shirtje eronder en sneakers… ja dat lijkt me wel wat haha
In het dagelijks leven sleep ik meestal te veel mee en heb ik een rugzak bij me, maar als ik niet veel mee hoef te nemen en bij uitgaan/concerten/festivals heb ik eigenlijk altijd een buiktasje, ligt aan mijn bui en outfit of ik hem zoals hier draag of zoals hij eigenlijk bedoeld is. Hij zit redelijk strak tegen je aan, wat fijn is met dansen (en tegen tasjesdieven), je hebt je handen vrij, en er past verbazingwekkend veel in. Luv it dus!
@Jumpsuit Tuinbroeken zijn gewoon sowieso vreselijk, niet alleen bij mannen.
Ja dat viel mij ook op, maar misschien ligt het eraan in hoeverre je ze kent qua stemmen? Ik ken er best aardig wat maar dan meer op een niveau “daar zat ik mee op de basisschool/kennissen van vroeger”.
Edit: Oh huh maar 13 procent niet.
Herkenning! Ik heb dit ook altijd als ik een schort aandoe in de keuken, meer dan de helft van mijn borsten is dan nog steeds niet beschermd… (en het ziet er debiel uit, maar daar heb ik met koken minder last van)
Vooral die houding ten opzichte van relaties, de houding is over het algemeen dat ze die niet willen
Ik wil gewoon lekker dansen!!!
Dus veel vinden iemand aantrekkelijk omdat ze dezelfde uitstraling of uiterlijk hebben? Oké dat kan maar had daar zelf echt nog nooit bij stilgestaan. Ik heb ook geen idee waar ik op moet stemmen, maar val wel op een bepaald type. O.a. sportief (niet als in sportschool types) terwijl ik zelf sporten haat. Slaat nergens op. Dezelfde humor hebben/delen en een grote algemene kennis vind ik ook aantrekkelijk.
Sterrenbeeld al mijn exen (2) zijn leeuw, behalve eentje die maagd is maar precies de dag nadat het sterrenbeeld leeuw afgelopen is jarig is, dus dan schijn je een beetje van beide sterrenbeelden te zijn.
Mn vriend heeft er een voor carnaval hahaha maar zou niet weten hoe ik het ‘normaal’ vind staan
Hahah hou ooop, ik date steeds met weegschalen en tweelingen
Hahahaha, ja sommige mensen geloven dit niet maar ik denk echt dat dit een ding is hoor. Komt nog bij dat ik waterman ben en dat is dus het zuster sterrenbeeld van leeuw wat ook de aantrekking zou verklaren Nou het loopt ook elke keer weer stuk na een tijdje haha, dus blijkbaar toch niet zo’n goede match maar het gebeurt me echt keer op keer. Kut leeuwen.
Ik heb het dan anders opgevat. Ik dacht overeenkomsten als in, mijn partner en ik lijken op elkaar qua uiterlijk en hebben dezelfde uitstraling. Daarom dacht ik al wtf. Ik heb waarschijnlijk slaaptekort vandaag.
Dit is nog steeds wel beetje mijn signaturegeurtje en krijg er nog steeds regelmatig complimenten over haha
Haha ik ken 1 stel en die lijken zo erg op elkaar qua uiterlijk alleen ze verschillen qua gender. Ik heb ook vaak gedacht “ja jullie geilen gewoon lekker hard op jezelf”.
Heb je vandaag gestemd?
- Ja
- Nee, geen zin
- Nee, geen tijd
- Nee, andere reden
0 stemmers