Ik gebruik Todoist!
Dan ruik je toch eerder het maandverband/de tampon?
Bij mij ruikt het gedurende mijn cyclus anders, soms ook per dag anders. Tijdens menstruatie ruikt het gewoon viezig, maar dat komt dus door die broeiende bacteriën. Als ik een cup gebruik en alles blijft erin, ruik ik niks.
Ik mis een blije kat
JA! Zo’n zin in, wordt mn eerste keer, weekend!!
Ik gebruik zelf Forest! Voel me altijd een beetje schuldig als ik de app verlaat en dan ga ik snel weer terug dus het werkt wel hahaha
Nee het is echt wel iets anders. Want uitstraling zie ik als uiterlijk? Maar dat is het dus niet
Wat vind jij/zou jij vinden van concerten waar het verboden is een telefoon bij je te mogen hebben?
- Kinderachtig, ik bepaal zelf wel waar en wanneer ik mijn mobiel gebruik. Dat hoeven zij niet voor mij te bepalen.
- Dat is/lijkt mij echt een verademing. Eindelijk niet hordes mensen die steeds naar een schermpje kijken.
- Het lijkt mij onhandig (bijv. omdat je je veiliger voelt met een gsm op zak / je telefoon gebruikt om je vrienden terug te vinden)
- Handig! Minder meenemen is ook een kleinere kans dat je telefoon wordt gestolen.
- Anders…
- Ik ga nooit naar concerten…
0 stemmers
En mochten ze het verplichten wat zouden ze dan denk je met je telefoon moeten doen?
- Speciale (telefoon)kluisjes
- Speciale verpakkingen/zakjes die vergrendeld zijn zolang het concert duurt in een bepaalde ruimte. (Geen idee of dit haalbaar is)
- Een groepje mensen organiseert een telefoonopvang waar je iSpruit wordt bewaard zolang je wil. Je krijgt gewoon een kaartje zoals de garderobe en je telefoon wordt in een vakje gestopt.
- Gewoon mensen verbieden om uberhaupt een telefoon mee te nemen. Laat dat ding maar thuis
0 stemmers
Lexie zou waarschijnlijk constant Sexy Lexie genoemd worden maar Amalia en Maxima vind ik wel mooie namen. Ik zou Maxima dan Xim noemen want de letter X is awesome.
Ik vind dit compleet onhaalbaar. En echt enorm heel onveilig. Stel er gebeurt wat, zoals in Parijs bij de Bataclan. En daarnaast vind ik het bij je hebben van een telefoon iets totaal anders dan een foto of video maken van een concert. Ik zou dan liever hebben dat er een paar van die reflecterende schermen achter een artiest staan, zodat alle foto’s en video’s helemaal wit zijn en daardoor mensen toch niet door een schermpje naar de artiest gaan kijken.
Dit bestaat al. Ik hoorde ervan omdat Dave Chapelle het gebruikt bij zijn stand up shows. Het heet Yondr. Je moet je telefoon in een afgesloten zakje stoppen die je bij je houdt. Als je je telefoon wilt gebruiken moet je naar een speciale ruimte waar je zakje geopend wordt. Dus tijdens de show kan je je telefoon niet gebruiken.
Welke Nederlandse acteurs/actrices ken jij uit dit rijtje?
- Rutger Hauer
- Famke Janssen
- Tygo Gernandt
- Carice van Houten
- Michiel Huisman
- Lotte Verbeek
- Marwan Kenzari
0 stemmers
Beste Nederlandse internationale actrice (uit dit rijtje)
- Carice van Houten
- Famke Janssen
- Lotte Verbeek
0 stemmers
En van de mannen (uit dit rijtje)
- Rutger Hauer
- Tygo Gernandt
- Michiel Huisman
- Marwan Kenzari
0 stemmers
Ik ruik tijdens m’n menstruatie niet echt iets speciaals maar heb wel vaak dat ik tijdens de dagen voor ik ongesteld word opeens met vlagen een bepaalde, typische lucht ruik. Echt alsof het om me heen hangt.
Woon niet in NL, dus mijn stem was al enige tijd voor vandaag per post gedaan
@Santeria @GEEZ Ik kan me nog herinneren dat je in guldens minder betaalde dan wat je nu in euro’s betaalt
Done!
Goh, mijn opa zou nu 102 jaar zijn geweest!
Mijn ouders hebben mij pas vrij laat gemaakt waardoor ze nu ouder zijn dan de ouders van mijn vriendinnen.
Op welke leeftijd beviel je eigen moeder van jou?
- jonger dan 20
- 21-25
- 26-30
- 31-35
- 36-40
- 41-45
- ouder dan 45
- Ik beschik niet over deze informatie
0 stemmers
Hoe oud was je vader toen je geboren werd?
- jonger dan 20
- 21-25
- 26-30
- 31-35
- 36-40
- 41-45
- ouder dan 45
- Ik beschik niet over deze informatie
0 stemmers
Haar oma is 73, haar moeder dus 53 en zijzelf 26. Haar vader zou nu 88/89 geweest zijn en scheelt dus 35 jaar met haar moeder.
Denk ik
Je doet jouw naam wel eer aan!