Stel je persoonlijke vraag #7

Als je klikt op resultaten verbergen kun je je stem aanpassen!

1 like

Hoevaak verschoon jij je bed?

• Wekelijks
  • 1 keer per 2 weken
  • 1 keer per 3 weken
  • Maandelijks
  • Langer dan een maand laat ik het erop
  • Geen idee, ik doe maar wat
  • Niet

0 stemmers

Ik probeer wekelijks, maar dat lukt me niet altijd, maar dan wel echt 1 keer in de 2 weken.

9 likes

Ik zou het ook wekelijks willen als het niet zoveel werk was. Mijn bed staat aan de muur en ik kan er niet omheen lopen. Vind het echt een rotklus. :disappointed_relieved: Maar ik slaap gemiddeld 5 nachten per week in m’n eigen bed dus opzich is 1 keer per 2 weken prima.

Ohh leuk. Heel veel plezier, 1 groot feest altijd.

1 like

23, wel gepland overigens (vaak denken mensen van niet gezien de leeftijd). Ben nu 27, kinderen zijn net 2 en bijna 4. Vind het heerlijk. Als m’n oudste straks 18 is ben ik 41, lijkt me een leuke leeftijd om met haar te shoppen etc :nerd_face:
En als ik ooit oma mag worden ben ik waarschijnlijk ook nog vrij jong.

Enige nadeel is wel dat ik op veel plaatsen hier (speeltuin, kinderboerderij, school, peuterspeelzaal) echt het broekie ben. Ben al een aantal keer gevraagd of ik de oppas was🤣

24 likes

Wauw wat brutaal over die abortus😱
En wat je zegt over ouders/schoonouders vind ik inderdaad ook ideaal! Mijn opa en oma’s waren best oud waardoor we vaak dingen niet konden doen met ze. Des te meer geniet ik nu van mijn eigen ouders en schoonouders die nog lekker kunnen stoeien of mee spelen in de speeltuin :see_no_evil:

1 like

Mijn opa zou 122 zijn geweest :o Was boven de 50 toen mijn moeder kwam, en mijn moeder is ook niet jong moeder geworden @Canvastas
Ik vind het een gek idee dat mijn vader van een leeftijd is dat hij iemand’s opa had kunnen zijn (hij is ook opa, maar ik bedoel van iemand van 20+).

2 likes

Mijn ouders waren ook eind 30, maar toch als iemand nu nog zegt ‘zo je ouders waren wel oud he’, denk ik pff valt ook wel mee hoor. Ik vond het vroeger al stom, en nu nog steeds. Komt zo veroordelend over. En nu de kans steeds groter wordt dat ik ook wel ergens ver(der) in de 30 zal zijn mocht ik moeder worden, vind ik het nog stommer.

8 likes

Ik vond mijn ouders ook oud vroeger (vergeleken met leeftijdsgenootjes). Mijn moeder was 31/32 toen ze mij kreeg (ben de oudste) en ik heb nu op mijn 31e zelf mijn eerste kindje gekregen. Ik vind mezelf nu helemaal niet oud.

3 likes

Ik heb soms ook wel eens zo’n besefmoment. Mijn vader was 23 toen hij mij en mijn zus kreeg, en 26 toen hij en mijn moeder gingen scheiden. Ik ben nu zelf 27 en studeer nog steeds, dus dan denk ik wel eens: wow op mijn leeftijd was mijn vader al gescheiden, had hij 2 kinderen en werkte hij al 10 jaar bij hetzelfde bedrijf. Zo’n wereld van verschil.

25 likes

Interessante polls! Bij mijn familie ligt het qua leeftijd allemaal vrij gemiddeld denk ik. Mijn ouders waren allebei nét 30 toen ze mij kregen en 33 bij mijn zusje (nu worden ze volgende week allebei 52). Mijn opa’s zijn beide helaas al 10+ jaar dood, en mijn oma’s zijn nu 78 en 79.

Ik vind het lastig om te zeggen op welke leeftijd ik kinderen zou willen krijgen. Ik kijk meer naar omstandigheden.

2 likes

@midheavenmoon welke leeftijd vind je jong en welke leeftijd vind jij ouder?

2 likes

Liever op een ‘‘gemiddelde’’ leeftijd denk ik. Zo rond de 29/30. Ik weet niet zo goed of dat dan vroeg of laat is haha.

6 likes

Ik was bij de eerste 23, de tweede 27 en de derde 28.

Ik merk inderdaad ook dat ik in de klas van mijn dochter (ze wordt dit jaar 6) de jongste moeder ben, de rest is allemaal 35+.

2 likes

Toen ik rond de 20 was vond ik in de 30 moeder worden al best oud. Nu ben ik de 30 voorbij en voel ik me nog jong en niet klaar voor kinderen. Ligt denk ik ook heel erg aan de situatie van iedereen.

3 likes

Ik ben altijd bang dat er iets mis is met m’n huis wat ik zelf niet door heb, dat het stinkt of zo :frowning_face:

2 likes

Ik heb er meestal last van net na de zomer dus september/oktober.

5 likes

Ik ben echt benieuwd, wel al een keer eerder naar Lowlands geweest, kijken in hoeverre het verschilt

1 like