Stel je persoonlijke vraag #7

Overnight, met vanille sojayoghurt. En dan met wat rozijnen, kaneel en banaan. Warm vind ik het niet te hachelen.

2 likes

Ik eet havermout altijd koud met yoghurt en soms fruit erbij. Warm vind ik het net kots maar ik hou dan ook van geen enkele soort melk ter wereld

2 likes

Maar als je samenwoont en het bedrag door 2 deelt is het toch niet meer te vergelijken met het aantal m2?

2 likes

Ik mag niet in de wc komen maar de voordeur is van mij! :wink:

14 likes

Ik probeer mijn vriend al jaren uit de wc te verbannen, hoe is jouw partner dat gelukt?

2 likes

En juist daarom is het dan toch appels met peren vergelijken als je de huurprijs door twee deelt als je samenwoont voor deze vergelijking? In de praktijk doe je dat wel, maar in zo’n poll geeft het een vertekend beeld.

5 likes

Overal markeringen van urine plaatsen natuurlijk :frowning_face:

7 likes

Het is van mij uit wel vertekend, ik woon namelijk met een aantal anderen in een studentenhuis. Dus de prijs is mijn eigen prijs en de m3 van het hele huis. Terwijl ik toch niet het idee heb dat de andere kamers ook “van mij” zijn haha.

Als ik kleding ophang met een hanger dan steek ik de hanger

  • Door de nekopening
  • Door de onderkant

0 stemmers

Kijk je Game of Thrones?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, ben je nu ook seizoen 8 aan het kijken?

  • Ja
  • Nee, ik ben nog niet bij seizoen 8

0 stemmers

Ik zie het hier / op instagram / op youtube wel voorbij komen. Maar heeft iemand al zo’n fietsbroekje (en dan bedoel ik niet bij een wielrenner maar als ~mode~) in het echt gezien?

  • Nee
  • Ja, een enkele keer
  • Ja, al meerdere keren

0 stemmers

Als je bij seizoen 8 bent, heb je de aflevering van vannacht al gezien?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

(hij is wel nu aan het downloaden dus ik kom hier over een uurtje op terug haha)

1 like

Ja bij mezelf, in groep fucking 6.

33 likes

Same haha!

1 like

Een paar dagen geleden (gewoon in de stad, niet op een festival oid) en het viel me idd wel op. Al zag het er bij haar niet zo vreemd uit (inclusief oversized shirt, insta make up, dure tas), het is niks voor mij haha

2 likes

Oja, ik ook, was ik helemaal vergeten!

Ik heb 'm zelfs op de klassenfoto aan met een heel stoer shirtje erbij

Samenvatting


en ik ben veel uitgelachen om mijn houding hier haha

73 likes

heeft iemand aanraders voor mooie/fijne plekken in londen die ik niet mag missen? :crazy_face:

Ja hetzelfde maar ik heb gestemd voor de oppervlakte van mijn eigen kamer.

@London denk dat er genoeg tips staan in het reizentopic? Londen heeft misschien zelfs een eigen topic. Even de zoekfunctie gebruiken!

Er is een Londen topic!:smirk: klik

1 like