In principe gelijk, behalve als er een groot verschil in kracht/formaat zit. Ik zou het bijvoorbeeld echt te ver vinden gaan als een grote gespierde man een klein vrouwtje zou slaan. Dat is gewoon niet in verhouding.
Ik heb wel een bedrijfje gevonden hier in de buurt wat wasmachines koopt, nacheckt enz en weer verkoopt. Brengen ook gratis en sluiten hem aan enz en je krijgt een beetje garantie. Maar heb nog geen bericht terug hoe duur ze daar zijn.
JA!!

Je moet met dit weer een paar platte open schoen dragen. Wat heeft jouw voorkeur?
- A een paar havaianas naar keuze
- B een paar tefa’s naar keuze
- C een paar crocs naar keuze
- D een paar salt water sandals naar keuze
- E een paar adilettes naar keuze
- F een paar birkenstock naar keuze
- H een paar dr martens sandalen naar keuze
0 stemmers
G 
Ik kan schijnbaar niet meer rekenen en het alfabet gaat ook niet goed. 
Waar zijn deze knuffels van? Ik moet die octopus hebben😍
Jellycat! Zo schattig 
Ik wil ze allemaal 
Ik vind de antwoorden nogal kort door de bocht… Ik vind het van de omstandigheden van het geval afhangen. Is het een fysiek grote man tegenover een fysiek grote vrouw, dan vind ik het anders dan wanneer een fysiek grote man een fysiek kleine vrouw een tik terug verkoopt.
En over het algemeen/gemiddeld denk ik dat vrouwen toch wel kwetsbaarder zijn dan mannen, qua spierkracht, dus dan zou ik het eerder bedenkelijk vinden als een vent een vrouw terugslaat.
Ik ben nu zooo benieuwd naar jullie woning. Gewoon wat je krijgt voor 3000 dollar per maand.
Nu we toch bezig zijn…
- Zika
- Chlamydia
- Gonorroe
- Trichodinges
- Schaamluis
- Herpes
- HIV
- HPV
- POX
0 stemmers
Oh nee lijkt me dus heel fijn voelen, die tentakels, kun je lekker aan frunniken. Ik vind de krab ook cute.
Schaamluis is echt met stip op 1 Mn favo soa.
Das toch het hele punt? Love enge dingen en hij kijkt alsof hij echt krankjorum is.
Heb je gelijk in, ik heb het even aangepast zover mogelijk.

Me
eigenlijk Busta Rhymes
Klinkt wel echt heerlijk die locatie! Ik vind zelf locatie eigenlijk ook het belangrijkst (nummer 1 reden van ons eigen appartement). Maar wow echt dat geld, verdienen ze daar ook zoveel meer?