Stel je persoonlijke vraag #7

okez

Je mag een knuffel uitkiezen bij de ikea welke wil je (of heb je al die je het leukst vind) ?

• Varken
  • Golden retriever
  • Olifant
  • Knijnhaas
  • Orang-Oetan
  • Panda
  • Huski
  • Tijgertje

0 stemmers

sd

En bij een kinderfeestje mag je een vingerpop kiezen. Welke had jij (vroeger) zeker gekozen?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Ik heb nog nooit een nieuwe wasmachine gekocht, altijd gekregen of tweedehands gekocht. Er zijn vast goede tweedehands witgoedhandelaren waar je ook garantie krijgt, en waar je een goede wasmachine kunt kopen voor een stuk minder dan nieuw. Dus gewoon tweedehands doen!

2 likes

Er is geen 4. :nerd_face:

5 likes

Geeft de zon de schuld

Ik reken het goed.

1 like

In principe gelijk, behalve als er een groot verschil in kracht/formaat zit. Ik zou het bijvoorbeeld echt te ver vinden gaan als een grote gespierde man een klein vrouwtje zou slaan. Dat is gewoon niet in verhouding.

3 likes

Ik heb wel een bedrijfje gevonden hier in de buurt wat wasmachines koopt, nacheckt enz en weer verkoopt. Brengen ook gratis en sluiten hem aan enz en je krijgt een beetje garantie. Maar heb nog geen bericht terug hoe duur ze daar zijn.

1 like

De haai!!!

12 likes

JA!!

1 like

ddf

Je moet met dit weer een paar platte open schoen dragen. Wat heeft jouw voorkeur?

• A een paar havaianas naar keuze
  • B een paar tefa’s naar keuze
  • C een paar crocs naar keuze
  • D een paar salt water sandals naar keuze
  • E een paar adilettes naar keuze
  • F een paar birkenstock naar keuze
  • H een paar dr martens sandalen naar keuze

0 stemmers

G :stuck_out_tongue:

7 likes

Ik kan schijnbaar niet meer rekenen en het alfabet gaat ook niet goed. :cry:

3 likes

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

0 stemmers

Waar zijn deze knuffels van? Ik moet die octopus hebben😍

3 likes

Jellycat! Zo schattig :heart_eyes:

1 like

Ik wil ze allemaal :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Omg ik krijg helemaal de kriebels van die octopus. :confounded:

3 likes

Ik vind de antwoorden nogal kort door de bocht… Ik vind het van de omstandigheden van het geval afhangen. Is het een fysiek grote man tegenover een fysiek grote vrouw, dan vind ik het anders dan wanneer een fysiek grote man een fysiek kleine vrouw een tik terug verkoopt.
En over het algemeen/gemiddeld denk ik dat vrouwen toch wel kwetsbaarder zijn dan mannen, qua spierkracht, dus dan zou ik het eerder bedenkelijk vinden als een vent een vrouw terugslaat.

1 like

Op de valreep; met welke Paashaas op de foto?

image

• 1
  • 2
  • 3
  • 4

0 stemmers

4 likes

Ik ben nu zooo benieuwd naar jullie woning. Gewoon wat je krijgt voor 3000 dollar per maand.

5 likes