Stel je persoonlijke vraag #7

Ik zie duidelijk verschil maar ik word ook heel erg snel bruin!

1 like

Het komt me echt nooit voor dat ik al een tweede bord kan scheppen, terwijl de rest nog bezig is met hun eerste. Ik ben meestal diegene die nog bezig is met haar eerste bord als de rest al bezig is met z’n derde of al lang klaar is, haha. Ik ben een extreem trage eter. Ik zou het dan ook gemeen vinden als iedereen op me zou moeten wachten om op te scheppen :stuck_out_tongue:.

2 likes

sorry haha, ik ben nieuw hier :blush:

1 like

Ja het is denk ik ook een beetje de setting. Het is in mijn omgeving niet echt een ding (nog).

1 like

Ja, en ik zie heel veel (volgens mij vooral Britse) toeristen hier in die broekjes

Het is wel echt een pose die ik bij DjayLaKnow verwacht dus wat dat betreft goed gedaan.

4 likes

Mijn spekpoten komen er niet mooier door uit, dus NMSMVPE.

Maar ik zit hier gezellig in de sporthal en er loopt dus net een meid binnen met zo’n ding aan… nog een korte ook :sob:

Janken nu ook een vrouw van 40…

1 like

Ik heb amper zon gezien, ik word altijd extra chagrijnig van de zon als ik ongesteld ben maar ik zag het aan m’n hoofd. Dat moet dus dan in een kwartiertje lopen zijn gebeurd. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Mijn date die donker is pakte gisteren bodylotion met een tintje uit m’n la. Ik dacht, nouja ik zeg wel niks want het maakt toch niet uit of hij het goed egaal uitsmeert. :sweat_smile:

10 likes

Het is wel een heel luchtig shirt met lange mouwen, ben niet gek, alleen allergisch

1 like

De prijs die ik er voor over hebt ligt wel aan de stof/type jurkje of jumpsuit. Of het zo’n beetje typisch strand/vakantie jurkje is of bv één van een mooie kwaliteit, wat super staat en ik niet ergens anders veel goedkoper kan vinden.

1 like

Oh maar dat is niet gek toch? Ik zou het nooit -normaal- aan doen, maar met sporten wel? Zo’n ding is juist bedoeld om in te sporten :stuck_out_tongue:

1 like

Het zijn toeschouwers!! Hahahha

2 likes

Hahaha ook die 10,50 :blush:

Ligt aan de kleding. Als het wijd genoeg is door de nekopening, anders door de onderkant of soms zelfs door de mouwopeningen

1 like

Dat ligt heel erg aan het kledingstuk; welk materiaal het is, hoe het in elkaar is gezet, waar het is geproduceerd, etc. En ik probeer zoveel mogelijk tweedehands en anders duurzaam te kopen, bij dat eerste zal mijn grens ook veel lager liggen, terwijl ik bij dat tweede eerder bereid ben (flink) meer te betalen dan de bovengrens in de polls.

3 likes

Ik draag dat zelf. Ofja vorig jaar, dit jaar nog niet

1 like

Een jaar of 25-30 geleden zeer regelmatig, helaas nu ook weer af en toe. Valt me eigenlijk nog mee hoe relatief weinig ik het hier heb gezien, zou denken dat de Berlin-hipsters dit massaal zouden omarmen.

Ik heb het gepast en had het bijna gekocht! Ze hangen bij de primark in allemaal verschillende kleuren van een soort ribstofje.

Nee geen probleem, gewoon een tip! En welkom :grin:

1 like