Stel je persoonlijke vraag #7

Ja snap ik! Twijfelde ik over. Maar dan is de prijs per m3 ook weer vertekend omdat je wel nog een douche en/Of wc en/Of gang en/Of keuken en/Of woonkamer deelt dus dan klopt de prijs per m3 ook voor geen meter

1 like

Gebruik jij je knokkels ook altijd als ezelsbruggetje om te onthouden hoeveel dagen de maand bevat?

  • Ja
  • Nee
  • Huh?

0 stemmers

Hoe kan je dit nou blond vinden? Haha ik vind het lichtbruin,en echt amper tonen van blond hebben. Dus het is absoluut lichtbruin in mijn ogen.

3 likes

Ik vind alles lichter dan dit gewoon blond. Ik geloof niet in lichtbruin, das gewoon blond in mijn ogen.

afbeelding

En dan ben ik nog best liberaal vind ik. Ik heb donkerder haar dan dat en werd constant blond genoemd in zuid-Amerika.

7 likes

Ja ik ben zelf nog nooit blond genoemd want mijn uitgroei is altijd een aantal tinten verwijderd van zwart dus dat verraad mij haha maar ik vind dat dus gewoon bruin en veel tinten daaronder ook. Ik doe aan lichtbruin.

Laten we dit democratisch oplossen @Jumpsuit Bestaat lichtbruin haar?

  • Ja
  • Nee dat is gewoon blond haar
  • Soms, namelijk

0 stemmers

En in zuid Amerika vinden ze blond haar gewoon geel haar.

Heb een keer een discussie gehad met iemand met deze tint haar. Ik noemde het bruin, ze noemde het blond en ik begon me echt af te vragen of bruin haar in haar ogen ubh bestond

2 likes

Haha het is denk ik je referentiekader? Mn vaders familie heeft allemaal zwart haar en zij noemen vrijwel alles dat ook maar iets assigs bevat of mensen waarvan het haar lichter dan de wenkbrauwen is, blond. Ik werd in ZA altijd door mensen met zwart haar blond genoemd, geloof dat die idd alleen zwart en blond kenden.

Mn blonde vriendinnen noemen zichzelf dan weer “donkerblond” als ze hun haar een tijdje niet highlighter en toen ik Mn haar had geblondeerd was ik volgens hen alsnog lichtbruin omdat er geen echt witte plukken inzaten. Dus denk dat het te maken heeft met wat je gewend bent. Ik zie eerlijkgezegd ook nooit verschil tussen tinten blond, voor mij is het allemaal 1 pot nat.

5 likes

Basgitaar!

2 likes

Maar @Zemraluani dat is toch ook een slechte vergelijking? Kan je niet beter vragen bij die foto, is dit een blondine of een brunette? Ik denk dat 9 van de 10 een brunette zou antwoorden. Los van dit forum. Het is geen blondine.

Nee helaas, ooit wel op gitaarles gezeten maar m’n docent was teveel van de klassieke stroom voor mij. Wel van plan om een keer op te pakken!

1 like

Beetje piano! Stelt weinig voor, vind het wel het mooiste instrument.

4 likes

Mijn violie is mijn leven! Als iemand les wil holler :yellow_heart:

5 likes

Blond is voor mij met peroxide behandeld om het te bleken.

Hmm ik moet eigenlijk een andere wasmachine, mijn huidige werkt nog wel maar hij is wel aan vervanging toe. Ik wou een goedkope nieuwe halen maar ik zit toch te twijfelen nu want ik moet nog 100 andere dingen kopen van mijn vakantiegeld. Zouden jullie in mijn geval dan een nieuwe of een 2dehands wasmachine kopen?

  • Nieuw
  • 2dehands
  • Nieuw maar nog even paar maandjes door sparen

0 stemmers

Oh die zal ik eens opzoeken, ik ben zelf groot fan van Hans Zimmer en Ludovico Einaudi! Zoooo mooi

1 like

De optie die er niet tussen staat: piano!

23 likes

Je kan er ook een leasen. Dat doet mijn broertje en die vindt dat wel chill.

1 like

Met vrienden ben ik in discussie over onderstaande poll. Ik weet niet goed of het gepast is om dit te vragen, anders even zeggen, dan verwijder ik hem!

Buiten het feit dat slaan natuurlijk nooit goed is:
Vind je het schokkender als een man een vrouw terugslaat uit verdediging dan een man die een man terugslaat uit verdediging?
Anoniem.

Edit: uitgaande van beide personen ongeveer dezelfde lengte/postuur/formaat. Dus geen kleine smalle vrouw tegen een grote gespierde man.

  • Nee mannen en vrouwen zijn gelijk
  • Ja natuurlijk een vrouw sla je gewoon niet

0 stemmers