Stel je persoonlijke vraag #7

Ik kan niet kiezen. Zit al minuten met mezelf en vriend te overleggen.

2 likes

Ik stem dus nooit op dit soort polls, want ik kan gewoon echt niet kiezen. Het is ook echt niet leuk om met mij in zo’n real life situatie te staan. Krijg je gewoon stress van.

2 likes

Jeetje wat zijn dit voor creepy paashazen

2 likes

Jaa ik heb dat model ook (wel een andere kleur) en ik vind ze zo fijn :heart_eyes: Heb ze nu 3 jaar denk ik en ik moet ze begin van elke zomer wel weer even opnieuw inlopen maar daarna zijn ze fantastisch

1 like

Ik ben door het fietsen een soort zebra. Bruin hoofd, wit lijf. Bruine armen, witte handen. Witte bovenbenen, bruine onderbenen.

2 likes

Au dit doet ehct pijn, ik betaal iets van 640 euro geloof ik en mijn kamer (niks studio/appartement) is volgens mij 13m2 haha

Hoeveel zin heb je om morgen weer naar je werk te gaan op een schaal van 1 tot 10?

• 10
  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

0 stemmers

Heb 2 weken vakantie #teacherlife #juffie

13 likes

Ik vroeg aan mn vriend welke lipvorm ik had en toen ging hij helemaal stuk omdat ik zo’n kleine mond heb en kleine wenkbrauwen volgens hem

8 likes

Ahh ik wou net reageren dat die verandering van baan echt wel een goede keus is geweest als je met een 10 reageert. Maar je hoeft dus helemaal niet te werken morgen

3 likes

Ik heb binnenkort een familiedag georganiseerd door mijn werk. We gaan naar een pretpark en iedereen mag partner en kinderen meenemen. Nu ben ik dus single en kinderloos en heb ik er best wel een hekel aan dat er voor dit soort situaties altijd vanuit ā€œeen standaard gezinā€ wordt vertrokken. Ik ben benieuwd wat jullie hierover denken:

• Ga alleen en zie of je kan aansluiten met andere collega’s en hun gezinnen.
  • Blijf gewoon thuis, hier heb je, als vijfde wiel aan de wagen, toch niets aan.
  • Doe rebels en schrijf je in met je beste vriendin en haar kind.

0 stemmers

Ja, je moet je vooraf inschrijven (met namen) en dan mag je op die bepaalde dag gratis het park in. Dat is het. Ze zijn alleen vaak nogal pietluttig over dit soort dingen, dus ik weet niet of er iets van komt, maar ik ga het sowieso gewoon proberen. Ik was benieuwd wat de algemene visie hier is (lijkt mij wel duidelijk ondertussen, haha) of of dit vreemd gevonden wordt.

En ja, ik wil heel graag gaan, haha. Alleen niet alleen :joy:.

3 likes

Bijna… Ik heb er binnenkort een vrijgezellenfeestje…

1 like

Haha ja ik heb 2 gekozen omdat ik die het meest psycho vond uitkijken.

Biedt een knuffel (pluche) troost voor jou?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja dit heb ik ook. Wel mooi dat een knuffel zoiets kan doen

Nee daar heb ik mijn kat voor! Als ik die niet had gehad misschien wel…

6 likes

Ahh ja snap ik! Soms vind ik het wel jammer dat ik nooit een huisdier heb gehad waarmee ik kon knuffelen. Mijn ouders hebben sinds vorige week een hond dus ik ga veel met haar knuffelen als ik daar ben haha

1 like

Hier ook. Had jij als kind knuffels waar je mee kroelde/knuffelde? Want ik had wel veel knuffels maar die lagen bij het voeteneind en mijn pop wel naast het hoofdkussen, maar ik knuffelde daar nooit mee ofzo. Ook als baby hadden wij thuis volgens mij geen knuffeltjes waar we in slaap mee vielen.
Vind het er soms wel schattig uitzien of lekker voelen, maar het geeft geen troost ofzo.

Ik had jaren terug wel een schattig schaap aan mijn neefje gegeven (van de ah, verkochten toen meerdere dieren). Volgens mij vond mijn schoonzus het niks want heb hem daarna nooit meer gezien :’) (en mijn neefje vond het wel een leuk ding). Die wilde ik wel zelf houden want ā€˜aaah cute’. Maar ik wil mijn armen vrij hebben in bed, dus kan me niet voorstellen dat vast te houden terwijl ik wil slapen.