Nu we toch bezig zijn…
- Zika
- Chlamydia
- Gonorroe
- Trichodinges
- Schaamluis
- Herpes
- HIV
- HPV
- POX
0 stemmers
Nu we toch bezig zijn…
0 stemmers
Oh nee lijkt me dus heel fijn voelen, die tentakels, kun je lekker aan frunniken. Ik vind de krab ook cute.
Schaamluis is echt met stip op 1 Mn favo soa.
Haha ik ben als de dood voor zeewezens dus ik kan me alleen maar voorstellen dat die tentakels zo om je heen draperen en brrrr rillingen.
Das toch het hele punt? Love enge dingen en hij kijkt alsof hij echt krankjorum is.
Hahaha me:
Heb je gelijk in, ik heb het even aangepast zover mogelijk.
Me
eigenlijk Busta Rhymes
Klinkt wel echt heerlijk die locatie! Ik vind zelf locatie eigenlijk ook het belangrijkst (nummer 1 reden van ons eigen appartement). Maar wow echt dat geld, verdienen ze daar ook zoveel meer?
Ik kan niet kiezen. Zit al minuten met mezelf en vriend te overleggen.
Ik stem dus nooit op dit soort polls, want ik kan gewoon echt niet kiezen. Het is ook echt niet leuk om met mij in zo’n real life situatie te staan. Krijg je gewoon stress van.
Jeetje wat zijn dit voor creepy paashazen
Jaa ik heb dat model ook (wel een andere kleur) en ik vind ze zo fijn Heb ze nu 3 jaar denk ik en ik moet ze begin van elke zomer wel weer even opnieuw inlopen maar daarna zijn ze fantastisch
Ik ben door het fietsen een soort zebra. Bruin hoofd, wit lijf. Bruine armen, witte handen. Witte bovenbenen, bruine onderbenen.
Au dit doet ehct pijn, ik betaal iets van 640 euro geloof ik en mijn kamer (niks studio/appartement) is volgens mij 13m2 haha
Hoeveel zin heb je om morgen weer naar je werk te gaan op een schaal van 1 tot 10?
0 stemmers
Heb 2 weken vakantie #teacherlife #juffie
Ik vroeg aan mn vriend welke lipvorm ik had en toen ging hij helemaal stuk omdat ik zo’n kleine mond heb en kleine wenkbrauwen volgens hem
Ahh ik wou net reageren dat die verandering van baan echt wel een goede keus is geweest als je met een 10 reageert. Maar je hoeft dus helemaal niet te werken morgen