Stel je persoonlijke vraag #7

Ik heb binnenkort een familiedag georganiseerd door mijn werk. We gaan naar een pretpark en iedereen mag partner en kinderen meenemen. Nu ben ik dus single en kinderloos en heb ik er best wel een hekel aan dat er voor dit soort situaties altijd vanuit “een standaard gezin” wordt vertrokken. Ik ben benieuwd wat jullie hierover denken:

• Ga alleen en zie of je kan aansluiten met andere collega’s en hun gezinnen.
  • Blijf gewoon thuis, hier heb je, als vijfde wiel aan de wagen, toch niets aan.
  • Doe rebels en schrijf je in met je beste vriendin en haar kind.

0 stemmers

Ja, je moet je vooraf inschrijven (met namen) en dan mag je op die bepaalde dag gratis het park in. Dat is het. Ze zijn alleen vaak nogal pietluttig over dit soort dingen, dus ik weet niet of er iets van komt, maar ik ga het sowieso gewoon proberen. Ik was benieuwd wat de algemene visie hier is (lijkt mij wel duidelijk ondertussen, haha) of of dit vreemd gevonden wordt.

En ja, ik wil heel graag gaan, haha. Alleen niet alleen :joy:.

3 likes

Bijna… Ik heb er binnenkort een vrijgezellenfeestje…

1 like

Haha ja ik heb 2 gekozen omdat ik die het meest psycho vond uitkijken.

Biedt een knuffel (pluche) troost voor jou?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja dit heb ik ook. Wel mooi dat een knuffel zoiets kan doen

Sorry, hier ben ik iets te nuchter voor, vrees ik :grimacing:

2 likes

Nee daar heb ik mijn kat voor! Als ik die niet had gehad misschien wel…

6 likes

Ahh ja snap ik! Soms vind ik het wel jammer dat ik nooit een huisdier heb gehad waarmee ik kon knuffelen. Mijn ouders hebben sinds vorige week een hond dus ik ga veel met haar knuffelen als ik daar ben haha

1 like

Hier ook. Had jij als kind knuffels waar je mee kroelde/knuffelde? Want ik had wel veel knuffels maar die lagen bij het voeteneind en mijn pop wel naast het hoofdkussen, maar ik knuffelde daar nooit mee ofzo. Ook als baby hadden wij thuis volgens mij geen knuffeltjes waar we in slaap mee vielen.
Vind het er soms wel schattig uitzien of lekker voelen, maar het geeft geen troost ofzo.

Nee nooit gehad, was niet mijn ding, knuffels.

2 likes

Ik had jaren terug wel een schattig schaap aan mijn neefje gegeven (van de ah, verkochten toen meerdere dieren). Volgens mij vond mijn schoonzus het niks want heb hem daarna nooit meer gezien :’) (en mijn neefje vond het wel een leuk ding). Die wilde ik wel zelf houden want ‘aaah cute’. Maar ik wil mijn armen vrij hebben in bed, dus kan me niet voorstellen dat vast te houden terwijl ik wil slapen.

Ik vind dat altijd lastig. Wanneer ben je een gezin? Alleen als je getrouwd bent?
Verkering is immers ook maar een afspraak tussen jou en iemand anders. Dus ja als jij een vriendin mee wil nemen en ze vinden dat dat niet mag omdat jullie niet in relationele sfeer met elkaar zijn vraag je haar toch verkering voor die dag?

13 likes

Vind jij OV-fietsen ook zo vervelend fietsen?

• Ja
  • Nee
  • Geen mening/geen ervaring mee

0 stemmers

De lampen van die fietsen staan standaard te hoog afgesteld waardoor ik verblind word als ze me tegemoet komen :angry: Maar dat is besides the point.

ik vind ze juist heerlijk fietsen! Kan ook aan het barrel liggen waar ik normaal op fiets

7 likes

Stom. Kan gewoon een gezin zijn hoor.

Ik heb op deze manier ooit een verkering verbroken op het werk omdat we anders niet tegelijk mochten pauzeren. Oftewel, mijn verkering en ik zaten samen koffie te drinken, daar werd wat van gezegd omdat wij ‘wat hadden’. Toen zei ik tegen hem: ‘naam verkering, het is uit’ en heb ik verder mijn koffie opgedronken.

Sorry maar ik vond dat zo’n onzin.

19 likes

Waar ben je het meest bang voor?

• Wespen
  • Spinnen

0 stemmers

Ik heb een poll dag vandaag, normaal vul ik ze alleen graag in. Vragen die ik allemaal wil stellen nu haha. Ga straks meerdere tegelijk doen. In plaats van steeds 1

iedereen die nooit meer pesto heeft gestemd: :broken_heart:

4 likes