Stel je persoonlijke vraag #7

Heeft je pa een kale kop? Zo ja, dan zou het extra hypocriet zijn. :joy:

2 likes

Ik wist niet dat ze bestonden maar ik vind het echt super lief eruit zien itt een naaktkat.

1 like

Allebei geenšŸ™ˆ

1 like

Nou ja zeg.

(Btw google nooit ā€œnaked hamster .gifā€ :’)

9 likes

Maar hebben die hamsters het dan niet de hele tijd heel koud? Neem aan dat die vacht toch ergens voor dient? Ik wil graag weer een hamster maar ik denk dat ik dat geluid van het rennen in dat rad niet trek.

Ik heb t/m boek 4 gelezen, dus het kan zijn dat mijn stem later anders is haha.

Must… resist…

1 like

Hierdoor ging ik het juist opzoeken

16 likes

Veja vanwege de duurzaamheid, maar vind de Reeboks ook mooi. Vans heb ik echt nooit gesnapt.

4 likes

Zoveel naar het dolfinarium :sob:

2 likes

Met een schoolreisje in 1997, zou er nu niet zo snel meer heen gaan. Denk dat het besef over de omstandigheden (hopelijk!) wat meer bekend is bij mensen dan toen.

6 likes

Ja vind het ook best naar. Dolfinarium was met een schoolreisje, maar bijvoorbeeld Artis niet. 1 van de meest vreselijke dierentuinen in Nederland. Het enige waar ik wel naartoe wil zijn de Beekse Bergen en de Apenheul. Die lijken mij het meest diervriendelijk.

1 like

We gingen een hele periode in mijn kindertijd letterlijk elk weekend naar blijdorp :hot_face: we hadden een familie abonnement en woonden in de buurt. Ik heb vooral goede herinneringen aan de speeltuin daar (die inmiddels gesloopt is helaas)

Heb jij wel eens gekleurde lenzen gedragen?

• Ja
  • Nee
  • Nee, maar ik wil wel proberen
  • Alleen van die partylenzen

0 stemmers

Dat was toch met touwen? Soort spinnenweb de lucht in. En bruggetjes.
Ik ben als kind wel naar dierenparken geweest, en 3 jaar terug ook nog een keertje met familie, maar ik wil er nu niet meer heen uit principe. (Al wordt er ook waardevol onderzoek naar dieren gedaan in dierenparken toch? Dat is wel een tegenargument waar ik dan voor ā€œopenstaā€)

Hardop gelachen!

Partylenzen wel gedragen (voor Halloween enzo), gewone gekleurde lenzen niet maar ik zit wel al een tijdje te overwegen om een setje te kopen. Oogkleur kan zo’n verschil maken in hoe je eruit ziet/overkomt en het lijkt me wel leuk om daar eens mee te spelen. Ik was er eerst een beetje terughoudend over omdat ik het zo’n onnatuurlijk idee vond maar ik heb m’n eigen haarkleur al 7 jaar niet meer gezien dus hey waar doen we moeilijk over 🤷

3 likes

Ligt wel aan de duur van de relatie en mijn financiĆ«le toestand moet ik zeggen. In het verleden cadeautjes van 80 euro gegeven maar vorig jaar ook van 15 euro. En ik vind kerst minder ā€œbelangrijkā€ dan een verjaardag.

Voelen jullie je verplicht om hetzelfde bedrag terug te geven en heb je iets afgesproken met je partner over het bedrag?

Ik ga nog steeds naar Blijdorp af en toe. Ik heb het idee dat Blijdorp bij de dierentuinen hoort die het ā€˜goed’ doen.

Dolfinarium was echt mijn lievelings vroeger en mijn hart breekt bij al het leed dat mijn kinderogen destijds helemaal niet konden zien.

7 likes

Ja een klimtoren met netten/touwen inderdaad! En krokodillen glijbanen :ok_hand:t2:

1 like