Ik ben daar ook niet bang voor. Ik durfde vroeger alleen niet vlak naast/achter een paard te lopen dat is zo’n beetje de enige angst die ik m.b.t dieren had.
@Max @Matilda @En_17_Anderen ik vind ze dus echt verschrikkelijk fietsen! En mijn eigen fiets is een barrel dus mijn standaard is al zo laag dat ie bijna negatief is. Ik vind het stuur veel te laag waardoor ik voorovergebogen zit (oncomfortabel), het zadel is pijnlijk en ik krijg na 2 minuten fietsen vermoeide benen (terwijl ik op mijn eigen fiets uren kan fietsen zonder pijn). Ik vroeg me altijd af of die fietsen nou zo slecht zijn of mijn ledematen uit verhouding, maar blijkbaar is het het laatste. Ik ben overigens heel gemiddeld qua lengte dus daar kan het niet aan liggen.
Nooit meer avocado betekent ook nooit meer guacamole en dat vind ik zo lekker! Pesto maak ik ook regelmatig met daslook in plaats van basilicum en dat is ook heel lekker! Dus die neem ik dan maar voor lief haha.
Welke fiets zou jij het liefst voor een jaar willen gebruiken? (Kosten maken niet uit)
- De bekende postcodeloterijfiets die je altijd voor een prikkie 2ehands kan kopen bij de fietsenmaker/winkel.
- De goedkoopste swapbike
- De NS-fiets
0 stemmers
Swapfiets, die wordt tenminste ‘gratis’ gefikst als ie kapot is.
ik probeer qua vanwege duurzaamheid te stoppen met avocado dus met pijn in mn hart kies ik daarvoor…
Ik heb de goedkoopste swapfiets. Beste fiets ever tot nu toe (maar misschien zegt dit wat over mijn studenten fietsen die ik van een zwerver kocht altijd).
Ik gebruik al 5 jaar een postcodeloterijfiets! Niet voor een prikkie gekocht maar echt gewonnen bij de postcodeloterij
Ik rock m’n (wel tweedehands gekochte) postcodeloterij fiets ook gewoon! Fietst echt heel fijn
Zo’n swapfiets heeft geen normale bagagedrager, dat lijkt me echt zo lastig (maar misschien ga ik wel om als ik ‘m gebruik)
Beide niet, alleen jammer voor ze dat ze mijn geweldige humor niet snappen ♀
De orde van de fenix vond ik het allervetste boek maar de stomste film. Ik had de dvd gekocht om hem met mijn familie die het boek niet gelezen had te kijken, maar heb hem toen echt duizend keer op pauze gezet omdat ik vond dat er te veel cruciale details misten.
Heeft je pa een kale kop? Zo ja, dan zou het extra hypocriet zijn.
Ik wist niet dat ze bestonden maar ik vind het echt super lief eruit zien itt een naaktkat.
Allebei geen🙈
Maar hebben die hamsters het dan niet de hele tijd heel koud? Neem aan dat die vacht toch ergens voor dient? Ik wil graag weer een hamster maar ik denk dat ik dat geluid van het rennen in dat rad niet trek.
Ik heb t/m boek 4 gelezen, dus het kan zijn dat mijn stem later anders is haha.
Must… resist…