Stel je persoonlijke vraag #7

Veja vanwege de duurzaamheid, maar vind de Reeboks ook mooi. Vans heb ik echt nooit gesnapt.

4 likes

Zoveel naar het dolfinarium :sob:

2 likes

Met een schoolreisje in 1997, zou er nu niet zo snel meer heen gaan. Denk dat het besef over de omstandigheden (hopelijk!) wat meer bekend is bij mensen dan toen.

6 likes

Ja vind het ook best naar. Dolfinarium was met een schoolreisje, maar bijvoorbeeld Artis niet. 1 van de meest vreselijke dierentuinen in Nederland. Het enige waar ik wel naartoe wil zijn de Beekse Bergen en de Apenheul. Die lijken mij het meest diervriendelijk.

1 like

We gingen een hele periode in mijn kindertijd letterlijk elk weekend naar blijdorp :hot_face: we hadden een familie abonnement en woonden in de buurt. Ik heb vooral goede herinneringen aan de speeltuin daar (die inmiddels gesloopt is helaas)

Heb jij wel eens gekleurde lenzen gedragen?

• Ja
  • Nee
  • Nee, maar ik wil wel proberen
  • Alleen van die partylenzen

0 stemmers

Dat was toch met touwen? Soort spinnenweb de lucht in. En bruggetjes.
Ik ben als kind wel naar dierenparken geweest, en 3 jaar terug ook nog een keertje met familie, maar ik wil er nu niet meer heen uit principe. (Al wordt er ook waardevol onderzoek naar dieren gedaan in dierenparken toch? Dat is wel een tegenargument waar ik dan voor “opensta”)

Hardop gelachen!

Partylenzen wel gedragen (voor Halloween enzo), gewone gekleurde lenzen niet maar ik zit wel al een tijdje te overwegen om een setje te kopen. Oogkleur kan zo’n verschil maken in hoe je eruit ziet/overkomt en het lijkt me wel leuk om daar eens mee te spelen. Ik was er eerst een beetje terughoudend over omdat ik het zo’n onnatuurlijk idee vond maar ik heb m’n eigen haarkleur al 7 jaar niet meer gezien dus hey waar doen we moeilijk over 🤷

3 likes

Ligt wel aan de duur van de relatie en mijn financiële toestand moet ik zeggen. In het verleden cadeautjes van 80 euro gegeven maar vorig jaar ook van 15 euro. En ik vind kerst minder “belangrijk” dan een verjaardag.

Voelen jullie je verplicht om hetzelfde bedrag terug te geven en heb je iets afgesproken met je partner over het bedrag?

Ik ga nog steeds naar Blijdorp af en toe. Ik heb het idee dat Blijdorp bij de dierentuinen hoort die het ‘goed’ doen.

Dolfinarium was echt mijn lievelings vroeger en mijn hart breekt bij al het leed dat mijn kinderogen destijds helemaal niet konden zien.

7 likes

Ja een klimtoren met netten/touwen inderdaad! En krokodillen glijbanen :ok_hand:t2:

1 like

Ik doe niet aan verjaardagscadeaus bij partners dus ik wist niet wat ik moest stemmen.

Nee niet vanwege geloofsovertuiging. Bij mijn eerste echte relatie kreeg ik een groot kerstcadeau en mijn familie doet niet aan kerstcadeaus. Ik was dus helemaal verbaasd. Even daarna ben ik al jarig en ik zei dat ik absoluut geen verjaardagscadeau wilde van hem. Ik heb altijd veel gekregen in m’n leven en besloot dus om het af te spreken af en toe spontaan iets kleins aan elkaar te geven. Dit kon een kaartje zijn, een bosje bloemen, maar ook een uitgebreide lunch meebrengen. Die focus op je verjaardag is niet mijn ding. In de relatie die ik daarna kreeg, nouja hij was al totaaaaaal niet materialtisch dus ik kreeg een taartje (wat ik niet lekker vond hahaha) hij moest heel erg wennen aan dat ik niks wilde hebben voor m’n verjaardag. Ik vroeg het wel aan hem wat hij wilde hebben maar hij zei letterlijk “nee alsjeblieft zeg”. Tot nu toe bevalt dit mij en mijn biecht is waar op ge OMG mag worden is dat ik vroeger wel eens cadeautjes onuitgepakt huilend heb weggesmeten in de hoek. Ik hou denk ik niet van cadeaus. Ik heb afgelopen jaar een keratine behandeling cadeau gekregen van m’n ouders en toen zeiden ze “nou, dat doen we dan voor je verjaardag”. Prima.

3 likes

Hij zal altijd wel zijn rubbertjes hebben meegenomen. :wink: #bettersafethanaRGK

11 likes

Rob geus is echt een geile beer hoor :nauseated_face: zijn huidige liefje werkte op mijn oude werkplek en toen kwam hij wel eens langs en dan maakte hij de hele tijd ranzige opmerkingen

13 likes

Als jij je telefoon neerlegt waar anderen bij zijn, leg je hem dan op zijn kop? Dus beeldscherm naar beneden?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Voor degenen die ja hebben gestemd: doe je dit bewust?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik doe dit niet alleen als er anderen bij zijn, maar eigenlijk altijd. Vooral om mezelf niet te laden afleiden door binnenkomende meldingen, mijn geluid staat sowieso altijd uit

3 likes

Ik wist niet dat jij uit limburg komt

Ohhhh :joy: omdat je ‘ram’ gebruikte! Ik dacht dat dat alleen iets voor limburgers was

1 like