Ik doe niet aan verjaardagscadeaus bij partners dus ik wist niet wat ik moest stemmen.
Nee niet vanwege geloofsovertuiging. Bij mijn eerste echte relatie kreeg ik een groot kerstcadeau en mijn familie doet niet aan kerstcadeaus. Ik was dus helemaal verbaasd. Even daarna ben ik al jarig en ik zei dat ik absoluut geen verjaardagscadeau wilde van hem. Ik heb altijd veel gekregen in mân leven en besloot dus om het af te spreken af en toe spontaan iets kleins aan elkaar te geven. Dit kon een kaartje zijn, een bosje bloemen, maar ook een uitgebreide lunch meebrengen. Die focus op je verjaardag is niet mijn ding. In de relatie die ik daarna kreeg, nouja hij was al totaaaaaal niet materialtisch dus ik kreeg een taartje (wat ik niet lekker vond hahaha) hij moest heel erg wennen aan dat ik niks wilde hebben voor mân verjaardag. Ik vroeg het wel aan hem wat hij wilde hebben maar hij zei letterlijk ânee alsjeblieft zegâ. Tot nu toe bevalt dit mij en mijn biecht is waar op ge OMG mag worden is dat ik vroeger wel eens cadeautjes onuitgepakt huilend heb weggesmeten in de hoek. Ik hou denk ik niet van cadeaus. Ik heb afgelopen jaar een keratine behandeling cadeau gekregen van mân ouders en toen zeiden ze ânou, dat doen we dan voor je verjaardagâ. Prima.
Hij zal altijd wel zijn rubbertjes hebben meegenomen. #bettersafethanaRGK
Rob geus is echt een geile beer hoor zijn huidige liefje werkte op mijn oude werkplek en toen kwam hij wel eens langs en dan maakte hij de hele tijd ranzige opmerkingen
Als jij je telefoon neerlegt waar anderen bij zijn, leg je hem dan op zijn kop? Dus beeldscherm naar beneden?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Voor degenen die ja hebben gestemd: doe je dit bewust?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik doe dit niet alleen als er anderen bij zijn, maar eigenlijk altijd. Vooral om mezelf niet te laden afleiden door binnenkomende meldingen, mijn geluid staat sowieso altijd uit
Ik wist niet dat jij uit limburg komt
Ohhhh omdat je âramâ gebruikte! Ik dacht dat dat alleen iets voor limburgers was
Draag je het liefst kleurrijke of donkere kleding?
- Kleurrijk
- Donker
0 stemmers
Efteling vraagje. Je gaat de achtbaan Joris en de Draak betreden. Welke kant kies je?
- Water
- Vuur
0 stemmers
Heb jij een zwarte leren jas?
- Ja
- Nee
0 stemmers
- NOS nieuws
- RTL nieuws
0 stemmers
Ik kies de kortste rij, welke kant dat dan ook is.
Dit doe ik ook vaak! Zwart truitje, zwarte schoenen en gekleurde broek oid.
Ik heb per ongeluk gestemd door het scrollen bij de vraag over samenwonen maar ik heb niet eens een relatie.
Haha ok ben wel overduidelijk in de minderheid met mân RTL nieuws. Snap ik overigens wel, maar op de achtergrond Jan de Hoop terwijl ik ontbijt en me opmaak/haren kam en heen en weer ren is het beste ever. Baal altijd weer als Jan er niet is want namens wie wenst hij dan ons in het bijzonder een hele fijne dag?
Ik leg hem met het scherm omhoog omdat ik daar nog steeds geen bescherming op heb zitten. En ik heb mijn instellingen zo staan dat mijn scherm niet oplicht bij berichten of mails, alleen bij bellen (aangezien ik bellen haat gebeurt dat sporadisch), en hij staat altijd op stil.
Ik vind het een irritante, afleidende factor. Een vriendin van mij raakt er ook weleens door afgeleid en ik vind dat op sommige momenten wel een beetje ergerlijk.
Precies, Jan en zijn matchende mok helpen mij om op te starten
Nothing but love for Jan
Ik vind âgevoeligâ niet negatief, maar ik denk dat mensen het wel vaak zo bedoelen.
Een lange broek maar wel van linnen
Ik huil snel, ben snel geĂ«motioneerd. Mijn vader zei altijd: âje moet sterker wordenâ. Maar heb er jaren over gedaan om te beseffen dat emoties uiten niet hetzelfde is als niet sterk zijn.
Precies! Bizar eigenlijk dat âsterk zijnâ dat het hogere goed is in onze maatschappij. Waarmee we dan bedoelen dat je heel goed je emoties in toom kunt houden. We zeggen al tegen kinderen als ze pijn hebben âstt stil maarâ en we wensen mensen âsterkteâ. Vrouwen die huilen zijn âongesteldâ en mannen die huilen zijn âwatjesâ. Je vertellen hoe je je voelt maakt je een âaanstellerâ. Ik heb het idee dat het aan het veranderen is, maar het gaat zooo langzaam.
Ik bedoel ermee ligt aan mijn eigen veiligheid tov die persoon. Als ik zou inschatten dat hij/zij wel kan weten dat de melding van mij komt en ik daardoor altijd achterom moet kijken, dan weet ik niet zeker of ik het wel zou melden om eerlijk te zijn.