Stel je persoonlijke vraag #7

Iedereen had bij ons ook een eastpak en dan maakten ze van dat logo allemaal “lastpak” met stift haha

14 likes

Yup hier ook haha!

1 like

Ik had op een gegeven moment ook zo’n afgrijselijke friis & company tas. Roze met die typische print en dan zo’n kroontje met strassstenen als sluiting. Wat een gedrocht.

23 likes

Ja echt elk jaar een veel te dure agenda :joy:

Ik heb ook emetofobie maar had er nooit last van tijdens het pijpen en ook niet als hij in m’n mond kwam.

Totdat ik op een dag een post las van iemand op het forum die zei dat ze moest overgeven toen haar vriend kwam tijdens het pijpen :sweat_smile:

Sindsdien pijp ik nog wel gewoon maar durf ik hem niet meer in m’n mond te laten komen helaas. Heb het geprobeerd maar dan raak ik toch telkens in paniek op het laatst

2 likes

Ohh bij ons was het adidas jasje. En dan vooral de zwart met gouden strepen👌🏻

4 likes

Ik gebruikte mijn agenda op de havo trouwens wel echt. Tijdens hbo helemaal niet :face_with_monocle:

Vraagt om een poll: hoe gebruikte jij je agenda?
Met vervolgonderwijs bedoel ik mbo/hbo/uni

  • Meer op de middelbare dan op vervolgonderwijs
  • Meer op vervolgonderwijs dan op middelbare
  • Beide even veel
  • Beide even weinig

0 stemmers

Op HBO was alles al digitaal of kreeg je een reader met planning voor die module ofzo

O dat scheelt ook veel dan ja! Bij ons niet trouwens, maar ik onthou die deadlines wel in mn hoofd. Denk dat het verschil is: op hbo ben je voor een deadline vaak langer bezig, in de lessen gaat het erover etc. Op middelbare school had je veel meer verschillende dingen aan huiswerk, die vaak maar een uurtje ofzo in beslag namen. Denk dat ik het daarom destijds minder goed in mn hoofd had zitten en dus die agenda nodig had

Ik moet meteen denken aan de Tribute (kledingwinkel) -tasjes. Daar liep ook werkelijk iedereen mee.

2 likes

Ik was zo die hard fan van Jamai dat ik naast de Jamai-poster de Jim-poster had opgehangen, en op het gezicht van Jim had ik het typische Jamai brilletje getekend :joy:

24 likes

Hahaha ja dit klopt echt 1:1 met iemand die ik een tijdje leuk vond

1 like

Haha toen ik je post las had ik al deze Nike jas in m’n hoofd. Die droeg bijna elke jongen idd. Wat een lelijk ding. Oh en op de klassenfoto staat ook de helft met die jas aan op de foto.

1 like

In principe kan alles nog, als je het zelf maar leuk vind. Maar ik vind de Madrid en Arizona echt wel hip ook!

2 likes

Jaaaa ik ook!

Ik had mijn agenda vooral ook echt nodig voor mijn lesrooster, dat was op de middelbare school elk blok gewoon wekelijks hetzelfde, maar op de uni wisselde dat echt van week tot week alle kanten doen. En mijn leven was ook gewoon drukker/minder overzichtelijk, terwijl ik op de middelbare school naast school nauwelijks afspraken ofzo had (als je met vrienden wilde afspreken bedahct je dat hooguit de dag van te voren).

beklim gewoon bergen hoor in birkenstocks niemand die me tegen houdt

5 likes

Hebben wat mij betreft nooit gekunnen :wink:

13 likes

Tijdens mijn eerste opleiding gebruikte ik mijn agenda echt heel heel heel erg veel, ik kon echt niet zonder dat ding, maar op mijn huidige opleiding gebruik ik alleen mijn iPhone agenda

Ik wilde dit ook zeggen. Maar dan wel gekund ipv gekunnen :o

8 likes