Ik had het in het hele begin. En toen niet meer en toen een paar jaar later weer omdat toen mn vrienden het hadden uit gevonden , en toen instagram storys hot werden heb ik het weer verwijdert haha. In mijn omgeving heeft 1 vriendin het nog maar ze doet er niet veel meer mee. Dus vroeg me af of mensen het hier nog gebruikte.
Waarom staat Bradley Cooper hierin, die is toch al jaren samen met Irina Shayk?
Hahah is een grapje! Bedoel het helemaal niet zo serieus! Door die poll dacht ik alleen van “oja ik verbeter ook wel eens mensen, wat vinden ze er eigenlijk van”. Maar denk er verder niks over, of over fouten op zich.
Z’n contract met haar loopt toch af? Zoiets las ik op die celeb gossip site
Haha, ja, die geruchten gaan inderdaad ook
Ik hield echt van Encarta
Ik vind deze lijst het ingewikkelder maken dan het is haha
Ik dacht eerst 9 maar ik ben toch meer een 3
ah de documentatieboekjes good old days
Jaaa!!! Daarvan moesten wij een soort werkstukjes maken op school. En als de bieb afgeschreven boeken verkocht, waren deze 10 cent dus kocht ik altijd een hele stapel. Over kikkers en padden, de brandweer, whatever. Ondertussen lazen mijn klasgenoten het boekje over voor het eerst ongesteld zijn.
Ooh ja, daar moesten we op de basisschool ‘boekverslagen’ over maken.
NACHTMERRIES!
Ik dacht dat daar stond de veenmol
Als je terugkomt van een vakantie/weekendje weg/festival oid:
- Pak ik gelijk mijn koffer uit en ga ik direct een was draaien, zodat ik daarna lekker kan chillen
- Pak ik gelijk mijn koffer uit, maar een was draaien doe ik op een later moment
- Eerst chillen, koffer uitpakken en wasjes draaien kan later op de dag ook wel
- Ik heb andere prioriteiten en laat m’n koffer gerust een een paar dagen liggen
- Ik kan prima uit m’n koffer leven, zo hoef ik 'm ook nooit uit te pakken
- Bij de volgende vakantie pak ik 'm wel uit joh
0 stemmers
Was in de was en de rest van m’n tas komt later wel
Vooral dat laatste. Heel vaak haal ik iets pas uit mijn tas of koffer wanneer ik het weer nodig heb. Behalve gedragen kleren of vieze was. Die doe ik 's avonds of de dag erna in de was
Ik kan oprecht niet chillen wetende dat er nog was ligt/ iets uit te pakken is? Ik moet echt eerst het nuttige doen voordat ik kan chillen
Ligt er een beetje aan waar ik vandaan kom en of ik last heb van een jetlag. Zonder jetlag nog dezelfde dag met jetlag duurt het iets langer.
Jaloers op je instelling.
Ik ook niet. Net als dat ik in het weekend beneden kom en overal kattenharen, vuile vaat etc. zie. Dan eerst alles schoonmaken voordat ik van mijn weekend kan genieten.