Knip denk ik al 10 jaar mijn eigen haar . Ain’t nobody got money for that.
Ja dit heb ik dus ook! Ik drink koffie puur omdat ik het lekker vind, maar ik heb het niet nodig om wakker van te worden.
Heb jij grijze haren?
- Nee
- Ja, een paar
- Ja, heel veel
0 stemmers
Welke elektrische keukenapparaten heb jij in huis?
- Koffiezetapparaat
- Blender(tje)
- Keukenmachine
- Handmixer (zo’n ding met deeghaken)
- Staafmixer
- Broodbakmachine
- Rijstkoker
- IJsmachine
- Yoghurtmachine
- (Slow)juicer
- Airfryer
- Friteuse
- Oven
- Magnetron
- Combi-magnetron
- Afwasmachine
- Waterkoker
- Broodrooster
- Tosti-apparaat/grill
- Gourmetset en/of fondueset
0 stemmers
- een stoommachine, maar die gebruik ik nooit.
Ah, goeie! Ik mocht maar 20 opties helaas, had eerst ook obscure dingen als een elektrische messenslijper en een broodmes erin staan haha. En dan heb je ook nog soepmakers en muffinbakmachines en wafelijzers etc…
Hahaha ja er zijn eindeloze mogelijkheden. Ik ga straks ook een hoop weg doen als ik ga verhuizen. Heb een nieuwbouwwoning gekocht en m’n eigen droomkeuken uitgezocht <3 Daarin zit ook al veel, maar apparaten die ik nooit meer gebruik gaan dan echt weg. Mijn waterkoker is ook echt aan vervanging toe, maar daar wil ik graag een Smeg waterkoker voor in de plaats
Een planeetmenger @anon25085977
Dat is dus de verzamelnaam voor machines zoals een KitchenAid!
Ik ben dus in een eeuwig dilemma over een Sodastream want kutbedrijf ja, maar het lijkt me ergens ook zooo chill. En bespaart veel plastic flessen en veel gezeul idd.
Neem een quooker! Ik heb nu 2 weken een kokend water kraan van selsiuz (quooker in het zwart was niet te betalen), maar ik heb nog nooit zoveel thee gedronken, m’n vriend komt ook zonder morren kopjes thee brengen omdat het zo makkelijk is, en geen apparaten met snoeren die altijd onder de tomatensaus komen te zitten op het aanrecht!
Ja ik zat ook al te kijken of dat er was, zo gek dat dat er nog niet is! Want die sodastream bestaat volgens mij al best lang, dus kan me niet voorstellen dat daar nog patent op zit eigenlijk.
edit: @Merel stop met me jaloers maken plz!!!
Daar hebben we wel over nagedacht, maar wij vonden dat zonde van het geld (ik heb nu ook een mat zwarte kraan dus ken de kosten :P) . Ik vind zo’n waterkoker heel mooi staan in de keuken en zo’n kraan bleek best wel duur ook te zijn in het onderhoud (een collega raadde het af, zij heeft er ook een). Maar thanks voor het meedenken!
Ze hebben lang hun fabriek op de Westelijke Jordaanoever gehad (wat dus illegaal door Israël bezet gebied is), waar ze Palestijnse medewerkers ook behoorlijk uitbuiten (met werkdagen van meer dan 12 uur). Uiteindelijk zijn ze een paar jaar terug volgens mij weggegaan daar, vanwege de controversie die ontstond. En volgens mij heeft die verhuizing er uiteindelijk voor gezorgd dat alle Palestijnse medewerkers hun baan verloren. Maar moet zeggen dat ik niet op de hoogte ben van de alleralatste stand van zaken.
Ah oke, dat klinkt inderdaad niet best… Thanks!
Ik heb er sinds kort één. (wist niet dat het een kut bedrijf is) Ben er wel heel erg blij mee. Wij drinken namelijk ook vet veel spa rood en nu hoef ik niet steeds meer met die zware flessen zeulen en weer terugbrengen.
Ik heb zo een soda stream! Hoewel net bedrijf misschien niet super netjes is geweest, is het wel eht een product wat me leven makkelijker en fijner maakt. Nooit meer zware flessen zeulen. Maar ook cola en ICE tea kunnen maken. Echt super nice.
Haha nou ja ik vind het soms lekker om bruiswater te drinken, want dat stille water vind ik soms zo flauw qua smaak na een lange tijd.
Ik heb ook een Sodastream en kan niet meer zonder! Wist de historie van het bedrijf ook niet.