Stel je persoonlijke vraag #7

Nooit heel intensief gebruikt maar ik heb het nog wel op m’n telefoon staan. Voor die ene keer in het jaar dat ik besluit om iemand een lelijke foto te sturen met een filter of zo.

2 likes

Mijn beste vrienden op snapchat zijn mijn ouders :see_no_evil: ze hadden het voor de grap gedownload maar ze vinden het toch wel leuk om te snappen sinds ik uit huis ben. Als zij er niet op zaten had ik het allang verwijderd

23 likes

Kopen!

Stiekem gekeken of/wat @Boommm had gestemd.

Misschien een biecht maar ik vind het altijd heel on aantrekkelijk als een man snapchat heeft :sweat_smile: Zie ze dan meteen voor me met het honden filter

5 likes

Ja van hetzelfde! Ik vind wikipediapagina’s soms ook een prima uitgangspunt als ik begin met lezen over iets wat volledig nieuw is voor mij (je ziet dan ook aan de wikipediapagina echt wel of deze een beetje bronnen heeft of dat het gewoon onzin is) en dan weet ik daarna tenminste een beetje hoe de vork in de steel zit. Oh en voor betekenissen van begrippen gewoon voor mezelf als ik iets aan het lezen ben gebruik ik het ook wel! Love wikipedia hoor haha

Ik zou ook liever wikipedia als bron gebruiken voor iets dan een random andere internetpagina met informatie (dus niet wetenschappelijke artikelen maar gewoon “een site met info”) omdat het toch nog best wel gereviewed wordt vaak. Alleen denk ik dat je misschien met meer politieke ondwerpen soms op moet passen met dat soort sites?

Edit: ben nu wel benieuwd!

Heb je wel eens geld gedoneerd aan Wikipedia?

  • Ja, jaarlijks.
  • Ja, wel eens gedaan.
  • Nee, nog nooit gedaan.

0 stemmers

1 like

Me 2 maar meer omdat ik zoiets heb van geen zin om 10 sec naar jouw piel te kijken vriend.

:joy: daar heb ik gelukkig nooit last van omdat ik geen snapchat heb! Maar dat was nog niet eens in mij opgekomen. Nu ben ik helemaal blij dat ik het niet heb

1 like


Welke moet ik sowieso in Duitsland kopen? Ik vind ze allemaal lekker lijken, maar ik denk niet dat mensen het waarderen als ik ze allemaal zal maken

  • Kokos
  • Passievrucht
  • Limoen
  • Watermeloen

0 stemmers

Ik zit wel eens aangeschoten op mijn laptop en dan vind ik het ineens prachtig dat Wikipedia zo’n enorme community is met zoveel informatie dat ook zovaak gereviewt wordt, en helemaal gratis en zonder advertentie. En dan doneer ik 2 euro haha

37 likes

Omdat ik verder niet geantwoord heb op je post dat je hetzelfde wilde zeggen maar dan met ‘gekund’ ipv ‘gekunnen’? Vind ik vrij kinderachtig dan eigenlijk als dat de reden is waarom je dit nu zegt en gaat checken waarop ik gestemd heb. Is het dan zo belangrijk voor je dat ik daar op gereageerd had met ‘Oh je hebt helemaal gelijk, het is eigenlijk gekund’? Het maakte mij niet uit hoor dat je dat zei (dacht gewoon ‘oja klopt!’ en ging weer door met lezen), maar jou blijkbaar wel dat ik het niet bevestigd heb?

13 likes

Ik had het in het hele begin. En toen niet meer en toen een paar jaar later weer omdat toen mn vrienden het hadden uit gevonden , en toen instagram storys hot werden heb ik het weer verwijdert haha. In mijn omgeving heeft 1 vriendin het nog maar ze doet er niet veel meer mee. Dus vroeg me af of mensen het hier nog gebruikte.

1 like

Waarom staat Bradley Cooper hierin, die is toch al jaren samen met Irina Shayk?

Hahah is een grapje! Bedoel het helemaal niet zo serieus! Door die poll dacht ik alleen van “oja ik verbeter ook wel eens mensen, wat vinden ze er eigenlijk van”. Maar denk er verder niks over, of over fouten op zich.

Z’n contract met haar loopt toch af? Zoiets las ik op die celeb gossip site :joy:

1 like

Haha, ja, die geruchten gaan inderdaad ook :smile:

Ik hield echt van Encarta :heart_eyes:

1 like

Ik vind deze lijst het ingewikkelder maken dan het is haha

Ik dacht eerst 9 maar ik ben toch meer een 3

1 like

ah de documentatieboekjes :heart_eyes: good old days