Stel je persoonlijke vraag #7

Oh, voor mij is alles dat je met water aanlengt, gewoon grenadine.

@visual Met frisdrank bedoel ik limonade, cola en icetea :stuck_out_tongue:.

Zo irritant dat ik dit dus niet kan bedenken nu!
En volgens mij zijn dingen in de loop van de jaren ook veranderd (limonade en siroop)
En volgens mij gebruikten we hal en gang, de één was dan aan de voorkant van het huis en de ander aan de achterkant van het huis, maar geen idee welke welke was :’)

Een gang leidt ergens heen en een hal is de plek waar de voordeur op uit komt, vaak loopt een hal wel over in een gang. Sommige mensen hebben alleen één van beiden.

6 likes

Ik heb van dezelfde persoon gehoord ‘Jij hebt echt geen filter he?’ en eerder op de avond ‘Ik krijg geen hoogte van jou’. Hahah ik ben best een flapuit en direct en nogal eerlijk, maar als het echt gaat om wat ik wil/voel/moeilijke emotionele gevoelens dan moet je het meestal uit me trekken.

Weet jij wat kroten zijn?

Bieten dus

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Noem je iemand wel eens een ‘krotenkoker’?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Kom je uit omgeving Rotterdam?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Bij het woord grenadine denk ik altijd aan haar

70 likes

Hier zijn kroten de dingen die je uit je neus peutert.

4 likes

Hahahaha gelukkig heb ik niet echt jongensdromen

1 like

:nauseated_face::joy:

2 likes

@Torquay Is overgenomen door PepsiCo onlangs. Of dat nu per se een beter bedrijf is laat ik in het midden…

Zelf wel super tevreden van het apparaat, haha.

1 like

Wow wist niet dat dit zo’n onbekend woord was! Praat ik dus toch echt Rotterdams :’) (Of ja noem ze zelf gewoon bieten maar thuis werden ze wel zo genoemd. Of eerder krootjes

3 likes

Ik kwam er dus ook laatst achter toen ik het had over kroten en de hele groep me raar aankeek. Zelfde als een kapoentje.

Weet jij wat een kapoentje is?

Een lieveheersbeestje

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ha was jij het niet die ook ‘nassen’ zei van de week?

Ik zeg de laatste jaren opeens ‘toch’ op zijn Rotterdams. Zo aan het einde van een zin er zomaar bij. Mijn zus die ergens anders woont valt het steeds op als ik het zeg, en ik heb geen idee :’)

7 likes

Welke zijn toffer? Heb de roze al in huis, de blauw witte zijn uitverkocht in mijn maat, geen idee wanneer ze weer aangevuld worden.

0 stemmers

even ingevuld voor wanneer ik in NL ben!

1 like

Anders namelijk Roosvicee, dat was het enige wat wij in huis hadden. Nooit ranja. Maar hal en gang zijn toch 2 verschillende dingen ? Dus wist niet wat ik moest stemmen.

1 like

Ja nassen inderdaad haha. Staan inderdaad veel herkenbare dingen bij die link :rofl:

2 likes

Heb jij weleens een van onderstaande dingen gedaan?

• Wildpoepen
  • Wildplassen
  • Zwarte zachte plekken uit een banaan gegeten
  • Poepen in de trein
  • Plassen in de trein
  • Naaktshoot
  • Erotische shoot
  • Gezinsshoot in sepia
  • Geen

0 stemmers

Ik moet vrijwel altijd werken of ik heb college rond die tijd, en daar mag het vaak niet. :woman_shrugging:t3: Heb in al die jaren één keer meegemaakt dat een docent het college onderbrak om 19:55, verder nog nooit. Idem op werk. Hierdoor vergeet ik het vaak zelf ook. Ik denk er in de week naartoe wel een aantal keer aan, maar op het moment zelf ben ik meestal ergens anders mee bezig en heb ik het niet door.

2 likes

Naaktshoot half. Alleen van de bovenkant van mn lichaam. Ofja, halfnaakte selfies waren het. Voor mezelf, voor mijn operatie. Er was verder niemand bij, niemand heeft ze ooit gezien en ze zijn kapotlelijk, omdat ik keiziek was :woman_shrugging:

7 likes