Haha ja slim! Gedaan
Ik zou zelf alleen nooit Zaanstad een stad noemen, maar het eerder over alleen Zaandam als stad hebben.
Ik heb het hier vandaan:
https://wikikids.nl/Lijst_van_grote_Nederlandse_steden
Is het überhaupt geen stad dus?
Vorig jaar was 4 mei op vrijdag en stond ik op een heel druk terras. Om 8 uur zette iedereen zijn biertje neer en was ook helemaal stil. Had nooit meegemaakt dat ik op een openbare plek was waar iedereen heel uitbundig was op 4 mei en ik vond dat heel indrukwekkend.
Ik ben wel in het buitenland en vraag me nu af of ik 20:00 lokale tijd of NL tijd moet aanhouden denk NL dan maar
Maar Zaanstad is idd een gemeente en geen stad
Nee, het is een gemeente die uit meerdere steden bestaat! Maakt verder niet uit, ik wist wel gewoon welke regio er bedoeld werd.
Ja ik doe wel NL want dan kun je ook de tv/radio aanhouden erbij (als dat mogelijk is op dat moment dan).
Ik heb een soort speciale liefde voor de gemeente zaanstad
Ja ik verbaasde me hier ook over! En volgens mij worden er wel wat meer provincies overgeslagen, maar van de precieze topografie van die provincies ben ik niet helemaal op de hoogte (Friesland, Drenthe, Flevoland�)
Ik als Delftenaar weet niet waar ik op stemmen moet
Flevoland staat er wel tussen (Almere)
Zelfde probleem! Zitten we dichterbij denhaag of rotterdam?
Den Haag lijkt me
Ik moest ook even de kaart erbij pakken haha. Maar dichter bij Den Haag
Volgens de NS is Rotterdam kennelijk 2 minuten dichterbij? Ik zou ook idd Den Haag zeggen
Oh ja hangt er wel af of je kijkt wat er dichterbij is met de trein, auto of gewoon in een rechte lijn.
Je kunt maar 20 opties invoegen bij een poll
Ik had Rotterdam gedaan! Gebaseerd op de ns hahaā¦
Ik vind dat dus niks maar op een beschuit vind ik het wel heel lekker! Maar de combinatie van fruit op zacht brood, neen.