Je bent gewoon heel Limburg vergeten det kin neet heur
ik heb deze gebruikt. Ik ging daarnet snel opzoek naar het linkje maar dat was dus niet degene die ik gebruikt had
Ik kom zelf uit Limburg dus voel je niet benadeeld haha
Wow wat staat Maastricht laag, wist ik niet. Zelfs kleiner dan Zoetermeer? :’)
En wat doet Emmen daar? Haha
Voor mijn gevoel is Rotterdam idd veel dichterbij. Ook met de bus. Maar vind Rotterdam veel leuker dan Den Haag dus wil vooral graag geloven dat Rotterdam dichterbij is haha.
Wij noemen de woonkamer ‘binnen’
Living. Zowel toilet als wc. En ik denk dat wij grenadine zeggen i.p.v. limonade. Tenzij je het hebt over Fanta en Sprite, dan zeggen we Fanta en Sprite , of limonade.
Haha en ik maar denken dat grenadine een soort vrucht is, maar dat is het helemaal niet
Weer wat geleerd
Oh, voor mij is alles dat je met water aanlengt, gewoon grenadine.
@visual Met frisdrank bedoel ik limonade, cola en icetea .
Zo irritant dat ik dit dus niet kan bedenken nu!
En volgens mij zijn dingen in de loop van de jaren ook veranderd (limonade en siroop)
En volgens mij gebruikten we hal en gang, de één was dan aan de voorkant van het huis en de ander aan de achterkant van het huis, maar geen idee welke welke was :’)
Een gang leidt ergens heen en een hal is de plek waar de voordeur op uit komt, vaak loopt een hal wel over in een gang. Sommige mensen hebben alleen één van beiden.
Ik heb van dezelfde persoon gehoord ‘Jij hebt echt geen filter he?’ en eerder op de avond ‘Ik krijg geen hoogte van jou’. Hahah ik ben best een flapuit en direct en nogal eerlijk, maar als het echt gaat om wat ik wil/voel/moeilijke emotionele gevoelens dan moet je het meestal uit me trekken.
Weet jij wat kroten zijn?
Bieten dus
- Ja
- Nee
0 stemmers
Noem je iemand wel eens een ‘krotenkoker’?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kom je uit omgeving Rotterdam?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hier zijn kroten de dingen die je uit je neus peutert.
Hahahaha gelukkig heb ik niet echt jongensdromen
@Torquay Is overgenomen door PepsiCo onlangs. Of dat nu per se een beter bedrijf is laat ik in het midden…
Zelf wel super tevreden van het apparaat, haha.
Wow wist niet dat dit zo’n onbekend woord was! Praat ik dus toch echt Rotterdams :’) (Of ja noem ze zelf gewoon bieten maar thuis werden ze wel zo genoemd. Of eerder krootjes
Ik kwam er dus ook laatst achter toen ik het had over kroten en de hele groep me raar aankeek. Zelfde als een kapoentje.
Weet jij wat een kapoentje is?
Een lieveheersbeestje
- Ja
- Nee
0 stemmers