Stel je persoonlijke vraag #7

Ha was jij het niet die ook ‘nassen’ zei van de week?

Ik zeg de laatste jaren opeens ‘toch’ op zijn Rotterdams. Zo aan het einde van een zin er zomaar bij. Mijn zus die ergens anders woont valt het steeds op als ik het zeg, en ik heb geen idee :’)

7 likes

Welke zijn toffer? Heb de roze al in huis, de blauw witte zijn uitverkocht in mijn maat, geen idee wanneer ze weer aangevuld worden.

0 stemmers

even ingevuld voor wanneer ik in NL ben!

1 like

Anders namelijk Roosvicee, dat was het enige wat wij in huis hadden. Nooit ranja. Maar hal en gang zijn toch 2 verschillende dingen ? Dus wist niet wat ik moest stemmen.

1 like

Ja nassen inderdaad haha. Staan inderdaad veel herkenbare dingen bij die link :rofl:

2 likes

Heb jij weleens een van onderstaande dingen gedaan?

• Wildpoepen
  • Wildplassen
  • Zwarte zachte plekken uit een banaan gegeten
  • Poepen in de trein
  • Plassen in de trein
  • Naaktshoot
  • Erotische shoot
  • Gezinsshoot in sepia
  • Geen

0 stemmers

Ik moet vrijwel altijd werken of ik heb college rond die tijd, en daar mag het vaak niet. :woman_shrugging:t3: Heb in al die jaren één keer meegemaakt dat een docent het college onderbrak om 19:55, verder nog nooit. Idem op werk. Hierdoor vergeet ik het vaak zelf ook. Ik denk er in de week naartoe wel een aantal keer aan, maar op het moment zelf ben ik meestal ergens anders mee bezig en heb ik het niet door.

2 likes

Naaktshoot half. Alleen van de bovenkant van mn lichaam. Ofja, halfnaakte selfies waren het. Voor mezelf, voor mijn operatie. Er was verder niemand bij, niemand heeft ze ooit gezien en ze zijn kapotlelijk, omdat ik keiziek was :woman_shrugging:

7 likes

Ik dacht ook huh lieveheersbeestje??? Ik dacht ook dat het een gecastreerde haan was en een kukeluusje een lieveheersbeestje voor christelijke mensen.

5 likes

Ik loop nog 80 berichten achter, maar zag “nergens goedkoper” aanbieding in de etalage van Blokker. 99 euro met wat dingetjes erbij

1 like

Plassen in de trein vind ik zo lastig, omdat het zo wiebelig is. Ben ook altijd bang dat de deur openvalt aangezien ik dit een aantal keer op het forum heb gelezen. De laatste keer dat ik in de trein plaste vroeg ik dus of mijn destijds vriend mee wilde gaan, ik zat zo te wiebelen want ik wilde niet op de bril zitten dat hij mij als een of andere peuter moest vasthouden. Ik plas echt liever ergens in de bosjes van tevoren maar dat kan helaas bijna nooit.

Stel, iemand in het opbiechttopic biecht iets op wat volgens jou écht niet door de beugel kan of zegt iets waar je het écht niet mee eens bent. Reageer je er op?

• Nee, omg-reacties zijn immers niet toegestaan
  • Misschien (leg uit)
  • Ja, ondanks het verbod op omg-reacties

0 stemmers

Wij noemen de woonkamer gewoon ‘de kamer’ :joy:
Ik besef me nu pas dat dat gek is en voor bezoek misschien wat verwarrend

11 likes

Mijn vriend fotografeert veel dus ik sta vrij regelmatig zonder kleren op de foto maar ik heb nooit bij een fotograaf een naaktshoot geboekt dus ik weet niet zeker of ik hem aan moet vinken.

@EleanorRigby wij noemden het ook altijd ‘de kamer’ thuis ja!

Omg ik eet bloemkool met aromat, dikke throwback naar vroeger. Ken jij aromat?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Die blauwe. Vind van die roze de swoosh niet mooi.

1 like

Heel moeilijk om niks te zeggen. Er staat nu ook een biecht waar ik graag op zou willen reageren maar ben bang dat @Lula me een ban geeft

7 likes

en @Truitje: eens! Ik vind het wel lastig om een grens te trekken. Wanneer is iets zó extreem dat er op mag worden gereageerd, en wanneer is iets nog (net) wel toelaatbaar? Lastig!

@Karl_Lagerfeld heel begrijpelijk, soms moet ik ook op mijn handen zitten :stuck_out_tongue: wist trouwens niet dat je daardoor een ban kon krijgen!

Ben je wel eens vreemd gegaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je daar spijt van?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je het opgebiecht?

• Ja
  • Nee, nog niet
  • Nee, ga ik ook niet doen

0 stemmers

Zijn jullie nog samen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Jaaaa!! Jeugdsentiment :smile: de hele film staat op youtube kwam ik laatst achter!

4 likes