Stel je persoonlijke vraag #7

Zoveel mensen!!

1 like

Jaa, zo’n fijne film! Ik heb ook leren schaken erdoor, heb hem als kleine dazed oprecht een keer zitten kijken met een briefje en een pen erbij om alle regels op te schrijven

18 likes

Wat is limonade dan?

Huh kapoentje is een haan toch? Of zingen jullie Sinterklaas lieveheersbeestje

1 like

Fanta, Sprite, 7Up en de huismerkvarianten hiervan.

1 like

Voor gang ook wel eens de inkom

Huh is het Sinterklaas haan? Slaat nergens op maar in mijn hoofd was Sinterklaas lieveheersbeestje best logisch (want allebei iets met rood :sweat_smile: ).

1 like

Hih, voor mij betekende het altijd “Sinterklaas deugniet”. Ik las pas vandaag dat er meerdere mogelijke betekenissen zijn, waaronder verwijzing naar het celibaat ( https://isgeschiedenis.nl/nieuws/achtergrond-van-sinterklaas-kapoentje ).

3 likes

Sinterklaas gecastreerde haan. Wat hij komt hij komt ook heel onlogisch maakt.

24 likes

Komt door een van de oud burgemeesters

Voor mij ook inderdaad!!

1 like

Bitterballen met…

• Mosterd
  • Mayonaise
  • Geen saus
  • Andere saus
  • Ik eet geen vlees

0 stemmers

Ik vind mayo het lekkerst maar ik merk vaak dat er mosterd bij zit

Edit: bedenk me net dat er maybe ook bitterballen zonder vlees zijn? If so, stem wat je dan erbij neemt haha

2 likes

Jaaa die heb je vega en zelfs vegan!

2 likes

Zijn die lekker? Gewoon bij de supermarkt?

Met curry😍

4 likes

Oja oeps dat is ook een optie haha :sweat_smile:

1 like

Jaa vega bitterballen zijn echt prima te eten

1 like

Vorig jaar was ik aan het werk (in restaurant). Wij hebben toen aan de gasten aangekondigd dat we graag twee minuten stilte wilden houden, dus om 8 uur stopte iedereen met werken en was iedereen ook stil. Als ik alleen ben vergeet ik meestal om 2 minuten stil te zijn.

4 likes

Altijd. Als ik dat water hoor, moet ik gewoon meteen plassen.

3 likes

Waarom bestaat dit? Waarom zou iemand zo’n wastafel willen? Hoe moet ik nou zonder mijn gezicht te verbranden mijn gezicht wassen?

15 likes