Nee hoor, is niet Belgisch. En ik vond hem wel vet
https://nl.wikipedia.org/wiki/Loft_(Nederlandse_film)
Die ken ik niet! Die ook maar eens kijken dus.
Ik kijk met mijn klassen (geschiedenisles) nog wel eens Riphagen en SĂźskind. Zijn ook mooie Nederlandse oorlogsfilms.
Ja, dat wist ik dus niet zoals ik hierboven ook opmerkte
Ben totaal niet bekend met Belgische films. Ik vond hem in ieder geval wel tof, smaken verschillen en dat is maar goed ook, haha.
Eens! En ik vond Sister act ook leuk maar dat komt neer omdat het een laatste leuk uitje was met mân mamsie dus een waardevolle herinnering.
Verder maak je mij niet blij met musicals/sing alongs en als ze gaan dansen/zingen denk ik ok is dit snel voorbij.

heb je die gezien? Ik heb die film op jonge leeftijd gezien met 2 vriendinnetjes thuis en wij spoelden steeds door bij de seksscènes, wat in mijn ogen zo ongeveer de hele film was. Wij gilden gewoon bij die scènes haha
Ik luister meestal muziek via YouTube en dan heb ik wel âautomatisch afspelenâ aan en dan gaat hij naar muziek die ermee samenhangt of die ik eerder heb afgespeeld.
Maar vaker ben ik zoân irritant persoon die 1 nummer 10x op repeat heeft staan.
Ik kan ook geen enkele Nederlandse film bedenken die ik heb gezien, behalve Loft (ik heb toen zowel de Vlaamse als de Nederlandse versie gezien, omdat ik heel erg afvroeg of zoân remake wel nodig was
). Ik kijk al nooit Vlaamse films, laat staan Nederlandse. Zelfs Flodder heb ik nooit gezien.
Er waren echt een paar jaar dat er allemaal grote musicals in Nederland waren: Tarzan, Mary Poppins, Shrek, Wicked, Next to Normal, Joseph, Sister Act, Billy Elliot, Beauty and the Beast, dat soort dingen. Daar waren dan ook echt wel goede acteurs/ zangers, bekende namen. Dat waren echt leuke jaren maar wel duur want ik wilde ze allemaal zien. Maar nu is er gewoon amper aanbod? Mamma Mia vond ik echt bedroevend slecht.
Het staat gewoon in mijn geheugen gegrift. Bij die vriendin waren we meestal alleen thuis. Maar wij waren toen zeker niet ouder dan 10 jaar, het begon met het aftrekken van 1 of andere lijpo op een bed kijkend naar een poster die allerlei gore dingen riep. Volgens mij beschouwen mijn ouders die film als kunst. Pff, ja echt heel kunstzinnig.

Mijn nichtjes gingen er ooit heen maar ik mocht niet mee van mijn ouders want ze vonden me te jong. Ken wel alle liedjes, vond die echt fantastisch!
Ik zie musicals trouwens helemaal niet als een verhaal met zingen tussendoor, bij mij hoort het gewoon bij elkaar, en soms voelt het juist eerder alsof het liedjes zijn met wat gepraat tussendoor, haha. Mijn favoriete film is zelfs een musical (Singinâ in the rain).
Maar veel van deze musicals waren wel achtereenvolgend dus er was nooit op 1 moment veel aanbod zeg maar. Tarzan 2007, Mary Poppins 2010, Wicked 2011, Sister Act 2013, Billy Elliot 2014, Beauty and the Beast 2015, The Lion King 2016 (oke deze draait inmiddels inderdaad al superlang), en dit jaar komt Anastasia uit.
Ik vond Mamma Mia ook slecht maar wel leuk hahaha
o wow hier wil ik echt heen. Once upon a december is zoân mooi liedje.
Helaasheid der dingen!
Haha De helaasheid der dingen past wel in je beschrijving. Maar dan ook wel zwarte humor erbij.
Ohh ja ik heb vroeger zo genoten van die films! Ben nog naar K3 en het ijsprinsesje (?) geweest in de bioscoop, en ik heb er ooit een gezien dat ze in de sneeuw zaten.
Ik heb het niet zo op Nederlandse films omdat het altijd dezelfde mensen zijn met hetzelfde verhaal.
Voor iedereen die weleens wordt nageroepen of nagefloten (word echt boos als ik zie hoeveel dat gebeurt trouwens): probeer er een keer over in gesprek te gaan met de roeper/fluiter. Heb dat nu een paar keer gedaan en het geeft zoveel meer voldoening dan schelden of juist vanbinnen koken maar niks zeggen. Misschien makkelijker gezegd dan gedaan maar ik vind het iig wel fijn en misschien zet het die mannen ook nog aan het denken.
Heb ook echt gehuild hierbij
Mijn âbeste ervaringâ tot nu toe was toevallig juist met een oudere man. Vanuit een auto is helemaal irritant, dan kan je niet eens in gesprek gaan eigenlijk. En soms heb je ook gewoon geen zin om rustig te reageren. Het kost best wat beheersing (bij mij in ieder geval), vooral als ik aan het hardlopen ben, dan is het ook gewoon nĂłg duidelijker dat iemand helemaal geen gesprek wil (je gaat toch niet praten met iemand die rent?!) maar gewoon even wil roepen. Zo respectloos.
O en ik wil nu eigenlijk minder opvallende hardloopkleding (minder strak en felgekleurd) zodat ik er niet âom vraagâ om te worden aangestaard en aangesproken. Dat is toch belachelijkâŚ?
De keren dat ik dit heb geprobeerd werd ik altijd uitgemaakt voor kankerhoer