Stel je persoonlijke vraag #7

Ugh ik kon al aan niks anders denken dan seks met m’n collega. Dit helpt niet.

Wel wederom nogal heteronormatief.

8 likes

Nee schildpad is echt op je buik!

2 likes

Ligt eraan wie het gemaakt heeft

20 likes

Nee joh, sommige gerechten zouden zelfs verpest worden door vlees toe te voegen.

13 likes

Niet smakeloos, maar ik mis dan soms wel echt de smaak van kip in m’n gerecht. Vind die namaakkip er ook niet op lijken.

Peulvruchten zorgen er wel voor dat een gerecht echt meer af is, vind ik persoonlijk!

2 likes

Paddestoelen :grimacing:z

2 likes

Ui!! Kan niet leven zonder ui, in alles wat ik eet zit ui. Zelfs boterham met kaas en uienpoeder mmmm

6 likes

@Santeria ligt aan het gerecht. Bijv. Pasta carbonara zonder spek is geen carbonara. Maar zonder vlees kun je prima vullende en smakelijke gerechten klaarmaken.

Mijn vriend vindt wel dat vlees hoort en vind daarom iets geen avondeten als er geen vlees of vis in zit. Dat zit 100% tussen z’n oren en komt door z’n opvoeding denk ik. Ik vergeet heel vaak vlees in gerechten te doen zoals pasta, rijst. Dat is wel balen omdat ie dan geen ‘volledig’ gerecht heeft, maar smakeloos heeft ie t nog nooit genoemd. :stuck_out_tongue:

Echt niet? Waar valt het dan onder?

Sugar snaps bij/in avondeten
Offfff
Edamame met een kilo zout erover gestrooid los

4 likes

Ik ook niet (ondanks m’n titel). Aubergine is één van m’n favorieten maar ik vind dit hele lijstje super lekker (behalve bieten, die komen onderaan).

4 likes

Artisjok!

7 likes

Cucumba

https://youtu.be/lL42O2p1nx8

4 likes

Zuurkool :heart_eyes:

2 likes

Voor de mensen met een hypotheek: heb jij (alleen of samen met partner) de maximale hypotheek die je kon krijgen op basis van jouw/jullie inkomen(s)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo nee, is dit een bewuste keuze? (Bijv. om in de toekomst minder te gaan werken)

• Ja
  • Nee
  • per ongeluk gestemd

0 stemmers

Bewust niet maximaal, maar niet om minder te werken. Meer voor betere rente en niet het hoogste risico hebben

7 likes

Hoe ‘lees’ jij boeken het liefst?

• Papieren boeken
  • E-reader
  • Luisterboeken
  • Ik lees geen boeken

0 stemmers

Welke typisch Hollandse eten mis je het meest als je in het buitenland bent/zou wonen en ze zouden al onderstaande daar niet hebben?

• Hollandse kaas
  • Drop
  • Stroopwafel
  • Gevulde koek
  • Speculaas
  • Haring
  • Hagelslag
  • Stamppot
  • Frikandel
  • Kroket/bitterbal
  • Kaassoufflé
  • Krentenbol
  • Roggebrood
  • Ontbijtkoek
  • Hollandse boterhammen
  • Saucijzenbroodje
  • Erwtensoep
  • Tompouce
  • Poffertjes
  • Ossenworst

0 stemmers

Ik vind een papieren boek prettig om uit te lezen maar een e-reader is gewoon zoooo praktisch en wint het daarom voor mij