Witte muren, met veel planten (groen) en blauwe potten en hout (bruin).
Ahh zo jammer als je je daarop had verheugd!
In mijn kamer gister lag wel een infoboekje waarin stond: roomservice beschikbaar, je kan bestellen tussen zo en zo laat. Maar er was nergens een menu en er stond niet hoe je moest bestellen
Volgens mij kunnen alleen de plaatjes in de spoiler en de polls zelf niet! De oude spoiler bestaat nog: klik op het tandwieltje en dan op ‘verberg details’ met het driehoekje.
De meeste plaatjes werken bij mij nog wel hoor!
“You value honesty a whole lot” nee is gewoon lekker ga weg
Moet zeggen dat ik zeer onervaren ben met seks, maar ik kan me van sommige van deze standjes gewoon niet voorstellen dat ze a) comfortable of b) sexy zijn.
Het is heel erg afhankelijk van de geslachtsdelen heb ik gemerkt. Soms zijn bepaalde standjes wel of niet fijn door lengte, breedte, hoek, etc. En dat kan dus heel erg per partner verschillen ook. Met mijn vriend kan ik bijv geen missionaris doen omdat dat heel erg oncomfortabel voelt maar die plank, hoewel even wennen, is dan weer heel fijn omdat het de juiste hoek is.
En sowieso lengte etc. van beide partners.
Ugh ik kon al aan niks anders denken dan seks met m’n collega. Dit helpt niet.
Wel wederom nogal heteronormatief.
Nee schildpad is echt op je buik!
Ligt eraan wie het gemaakt heeft
Nee joh, sommige gerechten zouden zelfs verpest worden door vlees toe te voegen.
Neee dan heb je er gewoon niet genoeg lekkere kruiden in gegooid. Ik vind soms de structuur of smaak van vlees wel lekker in bepaalde gerechten, maar zonder vlees is niet per se smakeloos
Niet smakeloos, maar ik mis dan soms wel echt de smaak van kip in m’n gerecht. Vind die namaakkip er ook niet op lijken.
Peulvruchten zorgen er wel voor dat een gerecht echt meer af is, vind ik persoonlijk!
Paddestoelen z
Ui!! Kan niet leven zonder ui, in alles wat ik eet zit ui. Zelfs boterham met kaas en uienpoeder mmmm
@Santeria ligt aan het gerecht. Bijv. Pasta carbonara zonder spek is geen carbonara. Maar zonder vlees kun je prima vullende en smakelijke gerechten klaarmaken.
Mijn vriend vindt wel dat vlees hoort en vind daarom iets geen avondeten als er geen vlees of vis in zit. Dat zit 100% tussen z’n oren en komt door z’n opvoeding denk ik. Ik vergeet heel vaak vlees in gerechten te doen zoals pasta, rijst. Dat is wel balen omdat ie dan geen ‘volledig’ gerecht heeft, maar smakeloos heeft ie t nog nooit genoemd.
Echt niet? Waar valt het dan onder?
Sugar snaps bij/in avondeten
Offfff
Edamame met een kilo zout erover gestrooid los