Afhaalchinees, van die echte tatta bami
Liefst papieren boeken, maar 's avonds in bed is een ereader praktischer. En op reis ook.
Niet heel Hollands, maar in (veel) Aziatische/veel andere landen heb je niet het soort snoep dat ik lekker vind. Ik heb dan zin in zure Moam ballen en groene banaantjes
.
ik woon in het buitenland en mis bijna alles van dit lijstje behalve het snoep. en filet americain 
Pindakaas!
En daarna brood en kaas.
En chips die je hier kunt krijgen, in het buitenland smaakt het toch vaak anders (naturel is daar enorm zout en paprika smaakt ook gek).
En ik miste de snackbar voor de patat. Friet van de snackbar is toch specifiek ofzo.
Ja ik mis de snackbar ook!!! En vega filet americain en tempeh (al kan je dat hier vast ergens ine en toko wel krijgen, is mij nog niet gelukt). En sambal!
Ok ik weet dat brie niet Nederlands is, maar ik heb wel eens een tijdje in een land gewoond waar ze geen brie hadden en ik werd GEK van de cravings. Op een gegeven moment had ik bij een Bijenkorf-achtige delicatessenzaak ābrieā gevonden, maar het smaakte heel raar en fake en het kostte omgerekend 9 euro. Huilen.
Papier, al vind ik luisterboeken ook wel heel fijn! Afhankelijk van de voorlezer.
Door blessure helaas wel minder dan normaal
hopelijk wordt mei een betere maand
Ik heb veel meer gehoepeld dan in de maanden hiervoor, maar ben ook bijna niet naar yoga geweest omdat ik druk was voor mān scriptie, dus ik denk dat het wel aardig compenseert voor elkaar.
Waarom telt het niet? bewegen = bewegen toch? Ik beweeg iig minder als ik al lang gefietst heb naar mijn werk.
Ik heb een hond en die moet nu eenmaal naar buiten daardoor loop ik heel veel.
En een kat die je omhoog moet tillen
Ja als je dat een half uur per dag doet kweek je wel spierballen!
Ja dit geldt helaas ook voor mij 
Anders. Destijds was het (nagenoeg) maximaal, maar wisten met zekerheid dat het salaris flink zou stijgen komende jaren. Dus nu hebben we EN een fijn huis EN een gunstige hypotheek die nu qua lasten niet meer maximaal is (zouden nu ook stuk hoger kunnen krijgen).
Heb jij een tv gids?
- Ja ik heb een abonnement
- Ja ik koop deze in de supermarkt
- Nee gebruik ik niet
- Nee ik kijk op mijn telefoon
- Ik wil gewoon stemmen
0 stemmers
Heb jij ook vaak een drang om schoon te maken of op te ruimen voordat je gaat slapen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maar wel alleen als je er snel weer wat gaat drinken, ik zou er niet voor opbellen (maar dat is uit luiheid)