Stel je persoonlijke vraag #7

Er ligt hier beneden echt een stapel aan post van mensen die hier niet wonen en waarvan we geen idee hebben wie het zijn :sweat_smile: Niemand doet er wat mee dus het ligt er maar een beetje bij.

Zouden jullie in zo’n geval af en toe post openen?

• Nee kan echt niet
  • Ja yolo

0 stemmers

Biecht:

Samenvatting

Laatst heb ik dat dus gedaan met 1 brief, en toen stond er dus in ‘wij hebben vernomen dat u niet meer op dit adres woont’ en dat ze dus geen idee hebben waar hij nu wel woont. Maar ik dacht echt van
 waarom wordt het dan nog steeds naar het adres gestuurd waar hij dus niet meer woont??

20 likes

Ja daar ben ik dus ook bang voor, dat er dadelijk een deurwaarder voor de deur staat. Maar ik weet ook dat als bedrijven geen nieuw adres hebben dat het lastig voor ze is omdat ze wel voldoende herinneringen/brieven gestuurd moeten hebben en dat gaat niet zolang ze geen nieuw adres hebben dus sturen ze het maar naar het oude

1 like

Ja is echt vervelend want vind dat terugsturen best wel een gedoe eigenlijk

1 like

Weg vanwege foto’s en privacy

1 like

Ik vind het juist superfascinerend om te zien hoe er een naald in mijn arm gaat. Wil ook altijd alles zien. Ik vind het ook een soort van ‘leuk’ om bloed te prikken en bloed te doneren.

3 likes

Ik zou willen dat ik dat ook had :sweat_smile:

2 likes

Ik heb net de netbeheerder waar ik post van kreeg gebeld en die gaan nu op zoek naar het nieuwe adres zeiden ze. Andere instanties ga ik niet bellen, alleen als ik er zelf last van kan krijgen (was bang dat ze me bijv. Zouden afsluiten oid)

2 likes

Ik heb niet per se een angst, meer een een haat. Een hele grote haat naar naalden. En vooral infuusnaalden. En slechte aders waardoor infuus en bloedprikken ellende is. En

Oke het zit me hoog :sweat_smile:

4 likes

Ja, ingewikkeld he? Maar ik merk dat ik vooral bevestiging zoek in het ‘wat doen de meeste anderen gemiddeld’?

Heb ik ook met tattooëren. Vind dat na 10min echt geen vervelend gevoel meer. Laatste sessie zelfs bijna in slaap gevallen en ik zat 4,5u :woman_shrugging:t2:

Ik heb niet echt een angst voor naalden, maar ik kijk er liever niet naar. Als ik ga bloeddoneren kijk ik ook altijd weg en bij naalden op tv ook, vind ik echt naar om te zien.

2 likes

Ik heb een aantal keer op de post “bewoner overleden” geschreven. Daarna niets meer van de instantie gehoord. De rest maak ik open en gooi ik weg, veel te nieuwsgierig.

8 likes

Anders: ik maak het open in de hoop op sensatie. Wonen hier nu 3 jaar, hebben in het begin regelmatig aangegeven dat de vorige bewoner hier niet woont maar werkte niet. Inmiddels weet ik dat zijn scooterverzekering is opgezegd wegens niet betalen, zn telefoon bijna is afgesloten en hebben we zn nivea pakket van de loterij in eigen gebruik. Elke keer als er nu een brief voor hem komt denk ik oeoe wat heeft hij nu weer niet betaald!!!

29 likes

Alle foto’s zijn weg vanwege privacy :blush: thanks voor jullie stemmen allemaal! Heb er veel aan

Ik heb geen fobie voor naalden maar die scenes vind ik wel naar, dan kijk ik altijd weg :see_no_evil: Maar nog erger vind ik overgeef scenes, ik zie het vaak wel aankomen als karakters veel drank drinken of ziek zijn maar toch is het kut

2 likes

Eerst stuurde ik alles terug, maar sommige bedrijven bleven het gewoon sturen. Nu (een jaar later) is het meestal reclame wat komt en gooi ik het gewoon weg. Eén keer heb ik wel gebeld naar een deurwaarder, omdat ik geen zin had dat ze bij mij kwamen.

Onderstaande namen zijn door een Belgisch stel gegeven aan hun 8 kinderen. Ze plannen om nog 4 andere kinderen te krijgen dus een Laex en Xale etc zullen ook nog wel komen.

Als je een 5-ling kreeg en zo geinspireerd was door dit echtpaar dat je je kinderen ook naar hen wilde vernoemen. Welke 5 namen zou je dan kiezen?

• Alex
  • Axel
  • Xela
  • Lexa
  • Xael
  • Xeal
  • Exla
  • Leax

0 stemmers

Heel verstandig voor je nachtrust en geweten :wink:

2 likes

Ik adopteer ze wel.
Als ze andere namen hebben dan die 5 van mij dan, anders wordt t raar

3 likes

Omg ja en drop ze allemaal op een ander continent in een rivier in een rieten mandje Romulus en Remus stylo

10 likes