Ik heb een hond en die moet nu eenmaal naar buiten daardoor loop ik heel veel.
En een kat die je omhoog moet tillen
Ja als je dat een half uur per dag doet kweek je wel spierballen!
Ja dit geldt helaas ook voor mij
Anders. Destijds was het (nagenoeg) maximaal, maar wisten met zekerheid dat het salaris flink zou stijgen komende jaren. Dus nu hebben we EN een fijn huis EN een gunstige hypotheek die nu qua lasten niet meer maximaal is (zouden nu ook stuk hoger kunnen krijgen).
Heb jij een tv gids?
- Ja ik heb een abonnement
- Ja ik koop deze in de supermarkt
- Nee gebruik ik niet
- Nee ik kijk op mijn telefoon
- Ik wil gewoon stemmen
0 stemmers
Heb jij ook vaak een drang om schoon te maken of op te ruimen voordat je gaat slapen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maar wel alleen als je er snel weer wat gaat drinken, ik zou er niet voor opbellen (maar dat is uit luiheid)
Ja ik denk niet dat er veel stemmen komen maar zeker doen als je wil! Lekker inclusief.
@Banananana
Ik doe wel eerst een pre-poll.
Heb je het wel eens met een vrouw gedaan? (Anoniem)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ooh als je die mensen op fb hebt zou ik het ook zo doen en ik zou zelf ook wel zeggen dat je vel ertussen bleef hangen, vind het geen gênant verhaal ofzo waar mensen om zullen lachen, maar zie het meer als een reminder dat ze het beter snel fixen
Ik zou het nu niet meer laten weten. Ik mag hopen dat die wc inmiddels wel is schoongemaakt en ze toen gezien hebben dat de wc-bril kapot was
Ik slaap soms met make up op en soms niet, soms met los haar en soms met vast haar, soms met pyjama en soms naakt. Eigenlijk ligt het eraan hoe ik er toevallig bijzit voor ik in slaap val.
Vind zowel los als vast haar irritant slapen, misschien moet ik maar kaal gaan.
Ja een kat in een mand omhoog takelen is best zwaar, maar dat hoeft niet 30 minuten per dag gelukkig hahaha.
Als ik slaap met een staart/knot/vlecht dan heb ik de volgende dag daar knikken van in mijn haar, zelfs met invisibobles dus ik slaap vaak met los haar.
Ik kan juist niet met een knot of staart slapen. Ik lig dan of op die bobbel/elastiek of m’n haar gaat trekken omdat de staart uitzakt. Ik voel het dan gewoon steeds en als ik het los heb niet.
Als ik dat met die van mij zou doen, zou ik serieuze battle wounds oplopen.
Heb jij deze schoenen? (En dan dus specifiek dit model en deze kleur).
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maar wel met platformzool. Telt dat ook?