Nope!
Ik had ze een paar jaar geleden wel, en wil ze weer maar heb echt geen zij in de blaren die horen bij vans inlopen.
Vage vraag maar ik ben hier best mee bezig laatste tijd.
Ik vraag me altijd af wat ‘normaal’ is bij bepaalde situaties, bijvoorbeeld: hoe vaak koop je iets wat je niet nodig hebt maar wel wilt? Of: hoe vaak doe je iets wat niet super verstandig is (Netflix terwijl je moet studeren)? Wat is daar ‘normaal’ in? Een keer per week? Een keer per maand? Elke dag? Echt geen idee. Dit is echt een struggle trouwens.
En nu vraag ik me af: ben ik de enige die daar zo mee bezig is?
- Dat vraag ik me ook af
- Daar houd ik me totaal niet mee bezig, doe gewoon m’n ding
0 stemmers
Deze met en zonder platformzool!
Je woont in een nieuw huis. Je krijgt best regelmatig post van de bewoner voor jou, maar ook van de bewoner daar voor. Variërend van reclame tot rekeningen. Je hebt geen contact met beide ex bewoners
Wat doe jij daarmee?
- Ik gooi het weg
- Ik stuur het retour naar het bedrijf
- Ik bel het bedrijf en zeg dat persoon X hier niet meer woont
- Ik bewaar het en zoek contact met bewoners/huisbaas
- Ik eet het op
0 stemmers
Ik stuurde het een tijdje terug, maar daarna (na een half jaar ofzo) was ik het zat dus toen at ik het gewoon op.
Ja maar wat is ‘normaal’ sowieso, dat is meer de vraag waar ik me mee bezig houd. Kun je iets als ‘normaal’ bestempelen als de meerderheid het op een bepaalde manier doet? Of ben jij juist normaal en is de rest anders. De vragen des levens.
Ik heb met de vorige bewoners van mijn huis nog wel contact, dus dan stuur ik een appje dat ik post voor ze heb. Vervolgens maken ze een afspraak om het op te halen en komen ze niet meer. Dus dan open ik het om te zien of het belangrijk is en anders gooi ik het weg haha.
Edit: ze hebben ook wel eens gevraagd of ik het open wilde maken om te zien wat het was, dus ik doe het niet zonder toestemming haha.
Heb bij mijn vorige woning het bedrijf gebeld om aan te geven dat ze er niet meer woonden en dan was het gelijk klaar.
Heb een tijdje alles bewaard voor de vorige bewoners, maar die werden opeens boos en zeiden dat we ze met rust moesten laten dus toen heb ik alle post maar weg gedonderd.
Ik heb het eerst netjes retour gestuurd (want ik heb geen idee waar de vorige bewoner woont en verder geen contactgegevens) maar nu flikker ik het steeds maar weg.
Er ligt hier beneden echt een stapel aan post van mensen die hier niet wonen en waarvan we geen idee hebben wie het zijn Niemand doet er wat mee dus het ligt er maar een beetje bij.
Zouden jullie in zo’n geval af en toe post openen?
- Nee kan echt niet
- Ja yolo
0 stemmers
Biecht:
Samenvatting
Laatst heb ik dat dus gedaan met 1 brief, en toen stond er dus in ‘wij hebben vernomen dat u niet meer op dit adres woont’ en dat ze dus geen idee hebben waar hij nu wel woont. Maar ik dacht echt van… waarom wordt het dan nog steeds naar het adres gestuurd waar hij dus niet meer woont??
Ja daar ben ik dus ook bang voor, dat er dadelijk een deurwaarder voor de deur staat. Maar ik weet ook dat als bedrijven geen nieuw adres hebben dat het lastig voor ze is omdat ze wel voldoende herinneringen/brieven gestuurd moeten hebben en dat gaat niet zolang ze geen nieuw adres hebben dus sturen ze het maar naar het oude
Ja is echt vervelend want vind dat terugsturen best wel een gedoe eigenlijk
Weg vanwege foto’s en privacy
Ik vind het juist superfascinerend om te zien hoe er een naald in mijn arm gaat. Wil ook altijd alles zien. Ik vind het ook een soort van ‘leuk’ om bloed te prikken en bloed te doneren.
Ik zou willen dat ik dat ook had
Ik heb net de netbeheerder waar ik post van kreeg gebeld en die gaan nu op zoek naar het nieuwe adres zeiden ze. Andere instanties ga ik niet bellen, alleen als ik er zelf last van kan krijgen (was bang dat ze me bijv. Zouden afsluiten oid)
Ik heb niet per se een angst, meer een een haat. Een hele grote haat naar naalden. En vooral infuusnaalden. En slechte aders waardoor infuus en bloedprikken ellende is. En…
Oke het zit me hoog
Ja, ingewikkeld he? Maar ik merk dat ik vooral bevestiging zoek in het ‘wat doen de meeste anderen gemiddeld’?
Heb ik ook met tattooëren. Vind dat na 10min echt geen vervelend gevoel meer. Laatste sessie zelfs bijna in slaap gevallen en ik zat 4,5u