Ik heb niet echt een angst voor naalden, maar ik kijk er liever niet naar. Als ik ga bloeddoneren kijk ik ook altijd weg en bij naalden op tv ook, vind ik echt naar om te zien.
Ik heb een aantal keer op de post “bewoner overleden” geschreven. Daarna niets meer van de instantie gehoord. De rest maak ik open en gooi ik weg, veel te nieuwsgierig.
Anders: ik maak het open in de hoop op sensatie. Wonen hier nu 3 jaar, hebben in het begin regelmatig aangegeven dat de vorige bewoner hier niet woont maar werkte niet. Inmiddels weet ik dat zijn scooterverzekering is opgezegd wegens niet betalen, zn telefoon bijna is afgesloten en hebben we zn nivea pakket van de loterij in eigen gebruik. Elke keer als er nu een brief voor hem komt denk ik oeoe wat heeft hij nu weer niet betaald!!!
Alle foto’s zijn weg vanwege privacy thanks voor jullie stemmen allemaal! Heb er veel aan
Ik heb geen fobie voor naalden maar die scenes vind ik wel naar, dan kijk ik altijd weg Maar nog erger vind ik overgeef scenes, ik zie het vaak wel aankomen als karakters veel drank drinken of ziek zijn maar toch is het kut
Eerst stuurde ik alles terug, maar sommige bedrijven bleven het gewoon sturen. Nu (een jaar later) is het meestal reclame wat komt en gooi ik het gewoon weg. Eén keer heb ik wel gebeld naar een deurwaarder, omdat ik geen zin had dat ze bij mij kwamen.
Ik heb een angst voor naalden, maar alleen als het in mijn buurt is. Zo durf ik ook niet bij dartende mensen in de buurt te zijn. Maar bij anderen heb ik er geen last van. En bij piercings ook niet
Onderstaande namen zijn door een Belgisch stel gegeven aan hun 8 kinderen. Ze plannen om nog 4 andere kinderen te krijgen dus een Laex en Xale etc zullen ook nog wel komen.
Als je een 5-ling kreeg en zo geinspireerd was door dit echtpaar dat je je kinderen ook naar hen wilde vernoemen. Welke 5 namen zou je dan kiezen?
- Alex
- Axel
- Xela
- Lexa
- Xael
- Xeal
- Exla
- Leax
0 stemmers
Heel verstandig voor je nachtrust en geweten
Ik adopteer ze wel.
Als ze andere namen hebben dan die 5 van mij dan, anders wordt t raar
Omg ja en drop ze allemaal op een ander continent in een rivier in een rieten mandje Romulus en Remus stylo
Ja of ze gaan voor de laatste en dat blijkt dan een tweeling te zijn
Kies 5 meisjes en 5 jongens palindroomnamen die je het ‘leukst’ vind.
Meisjes:
- Viv
- Hannah
- Ava
- Elle
- Anna
- Habibah
- Emme
- Izzi
- Arora
- Eve / Eevee
0 stemmers
Jongens:
- Reinier
- Bob
- Siris
- Otto
- Sebes
- Yay
- Iggi
- Natan
- Pip
- Savas
0 stemmers
Ik vind Pip echt een meisjesnaam haha
Mijn poes heet Pip, dus ik zie het automatisch als meisjesnaam of dierennaam
Hoeveel verdien jij bruto per maand?
- minder dan 1500 euro
- 1500 - 2000 euro
- 2000-2500 euro
- 2500-3000 euro
- 3000-3500 euro
- 3500-4000 euro
- 4000-4500 euro
- meer dan 4500 euro
0 stemmers
Hoe tevreden ben je met je salaris?
- zeer tevreden
- meer dan tevreden
- gewoon tevreden
- redelijk ontevreden
- zeer ontevreden
0 stemmers
Hoeveel spaar jij gemiddeld per maand?
- Sparen, wat is dat?
- 0-100 euro
- 100-250 euro
- 250-500 euro
- 500-750 euro
- meer dan 750 euro
0 stemmers
Hoe tevreden ben je over het bedrag dat je per maand spaart?
- zeer tevreden
- meer dan tevreden
- gewoon tevreden
- redelijk ontevreden
- zeer ontevreden
0 stemmers
Hoeveel staat er momenteel op je spaarrekening?
- ik sta rood
- 0-100 euro
- 100-500 euro
- 500-1000 euro
- 1000-2500 euro
- 2500-5000 euro
- 5000-10.000 euro
- 10.000-15.000 euro
- 15.000-20.000 euro
- 20.000-30.000 euro
- 30.000-40.000 euro
- 40.000-50.000 euro
- Meer dan 50.000 euro
0 stemmers
Ik vind het een beestennaam
Ik ben hier echt heel raar mee volgens mij. Ik kan echt naar de meest smerige verwondingen, operaties etc. Naalden ook geen probleem, vind dat altijd interessant. Maar dat plekje voor bloedprikken, dat ‘binnenste van je elleboog’ (heeft dit een naam??) daar kan ik echt niet tegen. Dan word ik duizelig en naar.
Welke sport(en) beoefen jij?
- Geen
- Fitness
- Bodybuilding
- Crossfit
- Hardlopen
- Yoga
- Dans
- (zaal)Voetbal
- (ijs)Hockey
- Turnen
- Vechtsport
- Schaatsen
- Tennis/badminton
- Handbal/korfbal
- Paardrijden
- Zwemmen
- Watersport (anders dan zwemmen)
- Volleybal
- Wielrennen
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Haha dan moeten ze 25 kinderen krijgen. En dan heeft een deel al een onmogelijk uitspreekbare naam als Xlae of Lxea.