Nee, ik injecteer geregeld zelf (werk in de zorg). Als iemand anders het bij mij doet, vind ik het ook prima. Het wordt al iets anders als ik het bij mezelf zou moeten. Niet dat ik het niet doe, maar wel dat ik een beetje aan het treuzelen ben. Ik prik zo nu en dan de bloedsuiker, omdat het in de familie zit en ik het in de gaten wil houden. Het duurt dan wat langer dan anders. 
Ik mis infusen zetten en bloed afnemen, vind dat oprecht leuk om te doen. Heb junior-coassistenten ook op mij laten oefenen toen ik nog coassistent was.
Ik heb een gecrashte harde schijf met daarop vier jaar aan fotoâs en bestanden. Ik ben een domme idioot, dus ik heb geen backup van deze gecrashte harde schijf. De reguliere IT-persoon kan mijn bestanden niet voor mij terughalen. Ik zit erover te denken om het naar een Data Recovery Lab op te sturen. Dan kan ik gratis een diagnose krijgen, met een kostenindicatie en of ze mijn bestanden waarschijnlijk wel of niet kunnen terughalen. Dat kost tussen de 400 en 600 euro, vermoed ik nu.
Zouden jullie dit ervoor over hebben en laten doen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Een vriendin van me werkte op de prikpoli en eigenlijk mocht je geen bekende prikken maar er was verder niemand beschikbaar dus zij moest mij wel prikken haha. Was zo grappig.
Voor de mensen met een hypotheek, hoe hebben jullie de teruggaaf van de hypotheekrenteaftrek geregeld? En waarom?
- Per maand
- Per jaar
0 stemmers
is het ook. ik zag laatst een op zich interessante docu waar ze dat dramatisch injecteren voor mn gevoel elke tien minuten inzetten als stijlmiddel. klootzakken. echt, na de derde keer weet ik precies genoeg hoe het eruit ziet, cut it out.
Ja dit heb ik ook gedaan!
Ik bleef maar post krijgen van de vorige bewoner (van zijn provider). Paar keer post geretourneerd (hokje âverhuisdâ aangekruist), zelfs 2 keer gebeld naar het bedrijf. âWe zullen het aanpassen mevrouwâ. Maar er veranderde niks.
Uiteindelijk uit frustratie het hokje âgeadresseerde is overledenâ aangekruist en geretourneerd, en toen was het over met de post. 
Naast yoga doe ik ook nog hoopdance!
Ja, ik vind ze belangrijk, maar het gaat wel âalleen maarâ om hoofdzakelijk mijn vakantie fotoâs. Het zijn echter wel solo tripjes geweest, dus ik heb ook niet iemand anders die dit voor mij heeft.
Ik twijfel zo erg, want ik vind het wel vrij veel geld. Maar aan de andere kant wil ik ook heel graag die fotoâs terug. Ik heb wel een bedrijf gevonden dat overwegend positieve reviews heeft, dus dat durf ik an sich wel aan (maar blijft natuurlijk een gok).
Ik heb ook een gecrashte harde schijf met ĂĄl mn fotos en twijfelde toen die crashte ook of ik m op ging sturen. Maar vind het steeds heel veel geld. Het is inmiddels 6 jaar geleden en ik twijfel nog steeds 
Ik heb laatst p.o. post opengemaakt van de vorige bewoner⊠En het is achteraf maar goed dat ik dat heb gedaan want hij moet een flink bedrag terug betalen aan zijn vorige internetaanbieder (wat nu ook mijn aanbieder is). Heb meteen even gebeld dat hij hier echt niet meer woont.
Wat vind jij in het algemeen de leukste manier(en) om nieuwe dingen te leren?
- Erover lezen
- Filmpjes erover kijken
- Luisteren/kijken naar presentaties/lezingen
- Oefeningen maken
- Projecten
- Praktijkervaring anders dan projecten
- Mijn kennis toetsen
- Wetenschappelijk onderzoek doen
0 stemmers
Haha, ja, ik twijfel dus ook om die harde schijf gewoon lekker in een la ergens te bewaren en af te wachten of het ooit goedkoper wordt. Ik weet gewoon niet wat te doen, dus dit is heel herkenbaar hahaha.
Mocht ik het toch doen, zal ik laten weten of het ze gelukt is ;p Want daar twijfel ik ook sowieso aan.
Dat worden dan binnenkort veel taartjes als het een Annie taart is!
Edit: ik bedoelde anniversary, hoe komt autocorrect aan Annie taart?!
Hahahaha heerlijk dat jij het gegoogled hebt!
Zag net in een vintage winkel in Utrecht een shirt met de Amerikaanse Confederatie vlag, vinden jullie dat kunnen?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Ik heb geen tv. Maar lees wel via Blendle af en toe wat artikelen in de vara-gids, via het abo van mijn ouders.
Hier kan ik inderdaad ook niet naar kijken, maar dat is omdat het herinneringen oproept⊠Ik kan verder heel veel hebben in films, maar dit niet nee
Heb jij een abonnement op een krant?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij een abonnement op een tijdschrift?
- Ja
- Nee
0 stemmers