Dat trucje vind ik eigenlijk wel een goed idee 
Ik had ooit een opdracht waarbij je naar een evenement moest en er een sfeerverslag voor moest schrijven. Dus ik opgegeven dat ik naar Ajax-Barcelona ging, maar had uiteindelijk geen kaartje. Dus toen dat hele ding maar gewoon verzonnen inclusief quotes. Heb er nog een 9,5 voor gekregen ook.
Overigens niet de enige keer dat ik voor studie interviews/quotes heb verzonnen. Ik hield niet van interviewen. Had eigenlijk toen al moeten weten dat journalistiek niks voor mij was haha.
Ja dit heb ik ook! Op tv vind ik het niet eng, maar ik kan echt niet naar de naald in mn arm kijken als ik bloed geef haha
Tijd voor een van de belangrijkere levensvragen. Hagelslag:
- Puur
- Melk
- Hagelmix
- Anijshagel
- Vruchtenhagel
- Extra puur
- Extra puur extra groot
0 stemmers
Melk, en dan het liefst die van de chocoladefabriek hier in de buurt want dat zijn van die dikkere stukjes die veel meer naar chocola smaken en crunchen dan supermarkt hagelslag. Alleen is die ook een stuk duurder dus meestal doe ik het maar met gewone xl hagelslag van de winkel.
In een sfeerverslag is het sowieso makkelijk. Je hoefde niet echt interviews te hebben of mensen te vragen, maar meer gewoon de gesprekken om je heen opschrijven. Dus had gewoon wat Ajaxforums afgestruind op zoek naar quotes over die wedstrijd en dat er een beetje in verwerkt.
Maar wij hoefden ook met andere interviews eigenlijk nooit op te nemen. Nu je dat zo zegt denk ik wel echt: wat slecht eigenlijk. Maarja er was wel meer slecht/ongeorganiseerd aan mijn opleiding.
Pff moeilijke vragen op donderdagavond zeg
Vooral heel erg de sfeer op de tribunes meenemen ook, niet alleen ingaan op het spel. Niet iedere wedstrijd leent zich er even goed voor, maar zeker als er wat bijzondere dingen op supportersgebied gebeuren kan het wel interessant zijn. Even een alinea gekopieerd uit mijn verslag:
“De wedstrijd begint goed voor Ajax. De Amsterdammers zetten goed druk, hebben het meeste balbezit en het positiespel ziet er prima uit. Maar… dat zag het er in Barcelona ook. En daar is iedereen binnen Ajax wel klaar mee, alle lofuitingen en complimenten krijgen voor het spel maar niet winnen. En dan is hij daar ineens, Serero 1-0! De Arena ontploft, de spelers vallen elkaar in de armen en op de tribune doen we precies hetzelfde. De wedstrijd gaat verder, de opwinding in de Arena is duidelijk voelbaar. Nog voor de 1-0 is ingezonken, is daar Danny Hoesen 2-0. En hier slaat het om. De helft van de Arena juicht, de andere helft niet. Geroezemoes op de tribune: “Wat is er aan de hand?” “Wordt hij afgekeurd?” “Ze keuren niet weer af toch, dat kan toch niet!” Maar er wordt niks afgekeurd, op het veld wordt gejuicht, de spelers zijn door het dolle heen. De F-Side is stil, doodstil. Het klopt niet.”
Haha ik heb het andersom!
Als jij 4 maanden zou kunnen wonen en werken in de volgende steden, welke zou je kiezen?
- Brussel
- Parijs
- New York
- Beijing
- Tokio
0 stemmers
Zijn denk ik juist precies de 5 steden voor mij die ik links zou laten liggen haha
Ik kan gewoon niet geloven dat Melk op nummer 1 staat.
Ja ik wilde eigenlijk mijn stem veranderen van melk naar puur maar toch laten staan 
Hij staat er niet tussen, maar Londen is echt m’n favo Europese stad. Geen idee hoevaak ik er al ben geweest, maar ik blijf het er zó fijn vinden.
Nee maar ik lift mee op het fd abo van iemand anders (website niet papier)
Anders had ik het misschien wel.
Bedenk me nu ook dat ik dit ook doe bij Netflix en spotify 
Vlokfeest 
Ik geef altijd de ander de schuld. Hele slechte eigenschap. Laatst was ik te laat weg gegaan ergens naartoe en toen dacht ik ook ja pff als die auto voor me nou niet zo langzaam reed, als de brug niet open was geweest, als mn bijrijder nou goed kaart had gelezen, enz. Maar ik dacht nee dit is echt slecht en mag ik niet hardop zeggen. Ben zelf te laat weg gegaan en niet hun schuld, maar mijn eigen schuld.
Wat draag je tijdens het slapen?
- Niks, ik slaap lekker in mn luchtige nakie
- Pyjama (de klassieker)
- Playsuit
- Topje en onderbroek (maakt niet uit wat voor onderbroek)
- Alleen onderbroek of short
- Nachtjapon
- Jogging broek en shirt/top
- Een andere creatieve slaap outfit
0 stemmers
Zeg jij “Eet smakelijk!!” Als je iemand in zijn eentje ziet eten op je werk of school?
- Ja altijd
- Alleen als iemand iets heel lekkers eet
- Alleen als het mijn directe collega/klasgenoot is
- Nee ik laat diegene bewust met rust
- Soms
- Nee, het valt me nooit zo op als iemand eet
0 stemmers
Vind je het vervelend als mensen dit tegen je zeggen als je in je eentje zit te eten?
- Ja een beetje
- Ja heel erg vervelend, laat me met rust
- Nee
- Soms, wisselt per keer of persoon die het zegt
0 stemmers
Vind jij mensen over het algemeen eerder leuk of stom?
- Leuk
- Stom
- Ik kan niet kiezen
0 stemmers
En dieren?
- Leuk
- Stom
- Ik kan echt niet kiezen
0 stemmers