ik doe veel barre!
Ik heb dat 1 keer gedaan, een pakje van gilette wat er echt al een jaar lag. Zat een gilette fusion scheermesje in en die is nu van mij hahaha
Ik moest ooit voor aardrijkskunde bij mensen aanbellen in een nieuwbouwwijk en daar interviews mee houden over hun ervaring, we kregen geld mee om bloemen mee te kopen als aardigheidje voor de medewerking.
We hebben toen de hele middag in de mac gezeten op kosten van school en die interviews uit onze duim gezogen.
Snowboarden en skiën (maar dat is ook mijn werk)
Hardlopen, kickboksen (zaktrainen) en bootcamp
Vakgebied met heel weinig banen, en de master bestaat voor een deel uit een stage en omdat er ook weinig stageplekken zijn, worden er max. 15 mensen aangenomen…
Dankjewel!
Hoe onthoud jij al je wachtwoorden?
- Ik gebruik voor alles hetzelfde wachtwoord
- Ik heb maar enkele wachtwoorden voor alles, dus het is altijd 1 van die paar wachtwoorden die ik hoef te proberen als ik mijn wachtwoord niet meer weet
- Ik heb een trucje waardoor ik voor alles een ander wachtwoord heb, maar het wel kan onthouden (bijv eerste 5 letters van de dienst/app/website + geboortedatum)
- Ik schrijf mijn wachtwoorden ergens op
- Ik vergeet de meeste wachtwoorden vaak en dan vraag ik een nieuwe aan
- Anders
0 stemmers
Google password / automatisch aanvullen onthoudt de meest van mijn wachtwoorden 
Ik gebruik Lastpass: hoef zelf maar één wachtwoord te onthouden en al mijn andere wachtwoorden worden daar opgeslagen 
Dat trucje vind ik eigenlijk wel een goed idee 
Ik had ooit een opdracht waarbij je naar een evenement moest en er een sfeerverslag voor moest schrijven. Dus ik opgegeven dat ik naar Ajax-Barcelona ging, maar had uiteindelijk geen kaartje. Dus toen dat hele ding maar gewoon verzonnen inclusief quotes. Heb er nog een 9,5 voor gekregen ook.
Overigens niet de enige keer dat ik voor studie interviews/quotes heb verzonnen. Ik hield niet van interviewen. Had eigenlijk toen al moeten weten dat journalistiek niks voor mij was haha.
Ja dit heb ik ook! Op tv vind ik het niet eng, maar ik kan echt niet naar de naald in mn arm kijken als ik bloed geef haha
Tijd voor een van de belangrijkere levensvragen. Hagelslag:
- Puur
- Melk
- Hagelmix
- Anijshagel
- Vruchtenhagel
- Extra puur
- Extra puur extra groot
0 stemmers
Melk, en dan het liefst die van de chocoladefabriek hier in de buurt want dat zijn van die dikkere stukjes die veel meer naar chocola smaken en crunchen dan supermarkt hagelslag. Alleen is die ook een stuk duurder dus meestal doe ik het maar met gewone xl hagelslag van de winkel.
In een sfeerverslag is het sowieso makkelijk. Je hoefde niet echt interviews te hebben of mensen te vragen, maar meer gewoon de gesprekken om je heen opschrijven. Dus had gewoon wat Ajaxforums afgestruind op zoek naar quotes over die wedstrijd en dat er een beetje in verwerkt.
Maar wij hoefden ook met andere interviews eigenlijk nooit op te nemen. Nu je dat zo zegt denk ik wel echt: wat slecht eigenlijk. Maarja er was wel meer slecht/ongeorganiseerd aan mijn opleiding.
Pff moeilijke vragen op donderdagavond zeg
Vooral heel erg de sfeer op de tribunes meenemen ook, niet alleen ingaan op het spel. Niet iedere wedstrijd leent zich er even goed voor, maar zeker als er wat bijzondere dingen op supportersgebied gebeuren kan het wel interessant zijn. Even een alinea gekopieerd uit mijn verslag:
“De wedstrijd begint goed voor Ajax. De Amsterdammers zetten goed druk, hebben het meeste balbezit en het positiespel ziet er prima uit. Maar… dat zag het er in Barcelona ook. En daar is iedereen binnen Ajax wel klaar mee, alle lofuitingen en complimenten krijgen voor het spel maar niet winnen. En dan is hij daar ineens, Serero 1-0! De Arena ontploft, de spelers vallen elkaar in de armen en op de tribune doen we precies hetzelfde. De wedstrijd gaat verder, de opwinding in de Arena is duidelijk voelbaar. Nog voor de 1-0 is ingezonken, is daar Danny Hoesen 2-0. En hier slaat het om. De helft van de Arena juicht, de andere helft niet. Geroezemoes op de tribune: “Wat is er aan de hand?” “Wordt hij afgekeurd?” “Ze keuren niet weer af toch, dat kan toch niet!” Maar er wordt niks afgekeurd, op het veld wordt gejuicht, de spelers zijn door het dolle heen. De F-Side is stil, doodstil. Het klopt niet.”
Haha ik heb het andersom!
Als jij 4 maanden zou kunnen wonen en werken in de volgende steden, welke zou je kiezen?
- Brussel
- Parijs
- New York
- Beijing
- Tokio
0 stemmers
Zijn denk ik juist precies de 5 steden voor mij die ik links zou laten liggen haha