Crossfit
Ik ben door naar een volgende ronde voor de aanmelding van de master die ik graag wil doen en waarvoor een strenge selectie is. Nu heb ik een lijst gekregen met de tijd waarop m’n gesprek is en ik kan ook alle andere kandidaten zien. Ik heb meteen iedereen opgezocht op facebook en linkedin om naar hun cv te kijken, waar ik vrij ongelukkig van werd haha.
Zou jij in zo’n soort situatie ook meteen al je concurrenten opzoeken?
- Ja, ik zou willen weten wie m’n concurrenten zijn
- Misschien een paar mensen
- Nee, ik zou niet willen weten wie m’n concurrenten zijn
- Nee, ben ik te lui voor
- Anders/geen idee
0 stemmers
Haha, ik had echt net yoga toegevoegd. Ik bedacht me ineens dat dat ook wel een sport is die veel wordt gedaan.
Haha wat kut dit. Ik heb ook zo’n master gedaan en ik was toen vanaf de wachtlijst toegelaten dus ik heb me echt een paar maanden een soort wachtlijstsukkel gevoeld, alsof ik er niet echt bij hoorde. Zo’n onzinnige gedachte. Was ook geïmponeerd door de ervaring van anderen. Maar goed hoe minder je weet van tevoren hoe meer je leert en daar is een master voor, toch?
Woooow dit hele topic is helemaal aan me voorbij gegaan? Dit is echt vet leuk!
YOU GET A VOTE, YOU GET A VOTE, EVERYBODY GETS A VOTE!
Ik mis nog hardlopen! Denk dat veel mensen daar op zouden stemmen.
Hahah zo voelde ik me ook toen ik dit topic ontdekte. Zo leuk!
Toegevoegd! Ik zie alleen dat alle stemmen die mensen al hadden ingevuld, nu weg zijn
Ik heb precies hetzelfde!! Ben ook echt zwak als ik zelf moet bloedprikken, wil het liefst plat liggen en iemands hand fijnknijpen.
Hoezo dan masters tegenwoordig aan selectie?
Succes iig met de volgende ronde!
Precies ja ik heb 1 keer gehad dat dat ding eindelijk goed zat en er een gaatje in het infuusbuisje zat. Kutzooi was dat. Die verpleegkundige was wel lief trouwens toen hoor, die vond het ook heel stom. En toen heb ik haar een paasei gegeven
goed verhaal dit
Nee, ik injecteer geregeld zelf (werk in de zorg). Als iemand anders het bij mij doet, vind ik het ook prima. Het wordt al iets anders als ik het bij mezelf zou moeten. Niet dat ik het niet doe, maar wel dat ik een beetje aan het treuzelen ben. Ik prik zo nu en dan de bloedsuiker, omdat het in de familie zit en ik het in de gaten wil houden. Het duurt dan wat langer dan anders.
Ik mis infusen zetten en bloed afnemen, vind dat oprecht leuk om te doen. Heb junior-coassistenten ook op mij laten oefenen toen ik nog coassistent was.
Ik heb een gecrashte harde schijf met daarop vier jaar aan foto’s en bestanden. Ik ben een domme idioot, dus ik heb geen backup van deze gecrashte harde schijf. De reguliere IT-persoon kan mijn bestanden niet voor mij terughalen. Ik zit erover te denken om het naar een Data Recovery Lab op te sturen. Dan kan ik gratis een diagnose krijgen, met een kostenindicatie en of ze mijn bestanden waarschijnlijk wel of niet kunnen terughalen. Dat kost tussen de 400 en 600 euro, vermoed ik nu.
Zouden jullie dit ervoor over hebben en laten doen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Een vriendin van me werkte op de prikpoli en eigenlijk mocht je geen bekende prikken maar er was verder niemand beschikbaar dus zij moest mij wel prikken haha. Was zo grappig.
Voor de mensen met een hypotheek, hoe hebben jullie de teruggaaf van de hypotheekrenteaftrek geregeld? En waarom?
- Per maand
- Per jaar
0 stemmers
is het ook. ik zag laatst een op zich interessante docu waar ze dat dramatisch injecteren voor mn gevoel elke tien minuten inzetten als stijlmiddel. klootzakken. echt, na de derde keer weet ik precies genoeg hoe het eruit ziet, cut it out.
Ja dit heb ik ook gedaan!
Ik bleef maar post krijgen van de vorige bewoner (van zijn provider). Paar keer post geretourneerd (hokje “verhuisd” aangekruist), zelfs 2 keer gebeld naar het bedrijf. “We zullen het aanpassen mevrouw”. Maar er veranderde niks.
Uiteindelijk uit frustratie het hokje “geadresseerde is overleden” aangekruist en geretourneerd, en toen was het over met de post.
Naast yoga doe ik ook nog hoopdance!
Ja, ik vind ze belangrijk, maar het gaat wel ‘alleen maar’ om hoofdzakelijk mijn vakantie foto’s. Het zijn echter wel solo tripjes geweest, dus ik heb ook niet iemand anders die dit voor mij heeft.
Ik twijfel zo erg, want ik vind het wel vrij veel geld. Maar aan de andere kant wil ik ook heel graag die foto’s terug. Ik heb wel een bedrijf gevonden dat overwegend positieve reviews heeft, dus dat durf ik an sich wel aan (maar blijft natuurlijk een gok).