Stel je persoonlijke vraag #7

Ik heb ook een gecrashte harde schijf met ál mn fotos en twijfelde toen die crashte ook of ik m op ging sturen. Maar vind het steeds heel veel geld. Het is inmiddels 6 jaar geleden en ik twijfel nog steeds :joy:

2 likes

Ik heb laatst p.o. post opengemaakt van de vorige bewoner… En het is achteraf maar goed dat ik dat heb gedaan want hij moet een flink bedrag terug betalen aan zijn vorige internetaanbieder (wat nu ook mijn aanbieder is). Heb meteen even gebeld dat hij hier echt niet meer woont.

Wat vind jij in het algemeen de leukste manier(en) om nieuwe dingen te leren?

• Erover lezen
  • Filmpjes erover kijken
  • Luisteren/kijken naar presentaties/lezingen
  • Oefeningen maken
  • Projecten
  • Praktijkervaring anders dan projecten
  • Mijn kennis toetsen
  • Wetenschappelijk onderzoek doen

0 stemmers

Haha, ja, ik twijfel dus ook om die harde schijf gewoon lekker in een la ergens te bewaren en af te wachten of het ooit goedkoper wordt. Ik weet gewoon niet wat te doen, dus dit is heel herkenbaar hahaha.

Mocht ik het toch doen, zal ik laten weten of het ze gelukt is ;p Want daar twijfel ik ook sowieso aan.

Dat worden dan binnenkort veel taartjes als het een Annie taart is!

Edit: ik bedoelde anniversary, hoe komt autocorrect aan Annie taart?!

9 likes

Hahahaha heerlijk dat dit ook gewoon bestaat:

23 likes

Hahahaha heerlijk dat jij het gegoogled hebt!

1 like

Zag net in een vintage winkel in Utrecht een shirt met de Amerikaanse Confederatie vlag, vinden jullie dat kunnen?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik heb geen tv. Maar lees wel via Blendle af en toe wat artikelen in de vara-gids, via het abo van mijn ouders.

Hier kan ik inderdaad ook niet naar kijken, maar dat is omdat het herinneringen oproept… Ik kan verder heel veel hebben in films, maar dit niet nee

1 like

Heb jij een abonnement op een krant?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij een abonnement op een tijdschrift?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

ik doe veel barre!

3 likes

Ik heb dat 1 keer gedaan, een pakje van gilette wat er echt al een jaar lag. Zat een gilette fusion scheermesje in en die is nu van mij hahaha

1 like

Ik moest ooit voor aardrijkskunde bij mensen aanbellen in een nieuwbouwwijk en daar interviews mee houden over hun ervaring, we kregen geld mee om bloemen mee te kopen als aardigheidje voor de medewerking.

We hebben toen de hele middag in de mac gezeten op kosten van school en die interviews uit onze duim gezogen.

85 likes

Snowboarden en skiën (maar dat is ook mijn werk)

3 likes

Hardlopen, kickboksen (zaktrainen) en bootcamp

1 like

Vakgebied met heel weinig banen, en de master bestaat voor een deel uit een stage en omdat er ook weinig stageplekken zijn, worden er max. 15 mensen aangenomen…
Dankjewel!

1 like

Hoe onthoud jij al je wachtwoorden?

• Ik gebruik voor alles hetzelfde wachtwoord
  • Ik heb maar enkele wachtwoorden voor alles, dus het is altijd 1 van die paar wachtwoorden die ik hoef te proberen als ik mijn wachtwoord niet meer weet
  • Ik heb een trucje waardoor ik voor alles een ander wachtwoord heb, maar het wel kan onthouden (bijv eerste 5 letters van de dienst/app/website + geboortedatum)
  • Ik schrijf mijn wachtwoorden ergens op
  • Ik vergeet de meeste wachtwoorden vaak en dan vraag ik een nieuwe aan
  • Anders

0 stemmers

Google password / automatisch aanvullen onthoudt de meest van mijn wachtwoorden :upside_down_face:

8 likes

Ik gebruik Lastpass: hoef zelf maar één wachtwoord te onthouden en al mijn andere wachtwoorden worden daar opgeslagen :slight_smile:

13 likes