Hij staat er niet tussen, maar Londen is echt m’n favo Europese stad. Geen idee hoevaak ik er al ben geweest, maar ik blijf het er zó fijn vinden.
Nee maar ik lift mee op het fd abo van iemand anders (website niet papier)
Anders had ik het misschien wel.
Bedenk me nu ook dat ik dit ook doe bij Netflix en spotify
Vlokfeest
Ik geef altijd de ander de schuld. Hele slechte eigenschap. Laatst was ik te laat weg gegaan ergens naartoe en toen dacht ik ook ja pff als die auto voor me nou niet zo langzaam reed, als de brug niet open was geweest, als mn bijrijder nou goed kaart had gelezen, enz. Maar ik dacht nee dit is echt slecht en mag ik niet hardop zeggen. Ben zelf te laat weg gegaan en niet hun schuld, maar mijn eigen schuld.
Wat draag je tijdens het slapen?
- Niks, ik slaap lekker in mn luchtige nakie
- Pyjama (de klassieker)
- Playsuit
- Topje en onderbroek (maakt niet uit wat voor onderbroek)
- Alleen onderbroek of short
- Nachtjapon
- Jogging broek en shirt/top
- Een andere creatieve slaap outfit
0 stemmers
Zeg jij “Eet smakelijk!!” Als je iemand in zijn eentje ziet eten op je werk of school?
- Ja altijd
- Alleen als iemand iets heel lekkers eet
- Alleen als het mijn directe collega/klasgenoot is
- Nee ik laat diegene bewust met rust
- Soms
- Nee, het valt me nooit zo op als iemand eet
0 stemmers
Vind je het vervelend als mensen dit tegen je zeggen als je in je eentje zit te eten?
- Ja een beetje
- Ja heel erg vervelend, laat me met rust
- Nee
- Soms, wisselt per keer of persoon die het zegt
0 stemmers
Vind jij mensen over het algemeen eerder leuk of stom?
- Leuk
- Stom
- Ik kan niet kiezen
0 stemmers
En dieren?
- Leuk
- Stom
- Ik kan echt niet kiezen
0 stemmers
Ik mocht vroeger echt niet eet smakelijk zeggen. Dat impliceert dat het eten ook niet lekker kan zijn en dat is een belediging voor de kok.
Bij het nemen van een huisdier, kies je dan bewust voor een mannetje of vrouwtje?
- Ja ik neem bewust een mannetje
- Ja ik neem bewust een vrouwtje
- Nee het maakt mij niet uit wat voor geslacht het is
- Ik neem geen huisdieren
0 stemmers
Als je bewust voor een bepaald geslacht kiest, waarom?
- Spreekt me meer aan/ past beter bij me
- Past beter bij mijn andere huisdieren
- Ik ervaar dit geslacht als makkelijker in de omgang
- Omdat ik een bepaalde naam in gedachten heb voor het dier
- Anders:
- Ik wil gewoon stemmen
0 stemmers
Ik ga voor vlokken mag dat ook? En dan die extra pure en extra grote van De Ruijter.
Ik heb dat ook wel eens zo zonder iets uit het pak gegeten, maar het lekkerst op warme toast met gezouten roomboter.
een oversized shirt en onderbroek en als t koud is nog een paar sokken!
De sokken! Die was ik vergeten haha!
wel alleen van die fluffy huissokken trouwens haha
Shortama ftw
Haha ik vraag me echt af wat er met sommige personen isgebeurd waardoor zoiets voorkomt? Geen nieuw adres en alleen maar boetes. Lijkt net alsof ze gevlucht zijn naar het buitenland zonder iets te zeggen
Ik kies bewust een mannetje, omdat veel mensen die niet willen. Toen we mijn hond gingen uitkiezen, hadden we aangegeven dat we geen voorkeur hadden. Toen zei de fokker dat het dan toch een mannetje zou worden aangezien niemand een mannetje wilt omdat die agressiever zijn. Een golden retriever en agressief. Ja. Nou, ik ben blij met m’n hond die de grootste pussy ooit is. Hij was ook mijn eerste keus
Vaak zijn ras teefjes (tenminste, in mijn ervaring) een stuk duurder, dus kan me voorstellen dat je keuze dan eerder op een mannetje zou vallen. Daarnaast heb je bij een teefje dan de verantwoordelijkheid voor het doorfokken enzo
Heh getver, moet je dan doorfokken? Wat is dat nou weer voor kul
Stel je gaat met een vriend of vriendin mee naar zijn/haar vriendengroep, waar je niemand van kent. Wat doe je als je bij die groep komt (op een feestje/verjaardag/terras/samenzijn etc)
- Ik stel mij aan iedereen voor
- De rest moet zich aan mij voorstellen
- Ik doe niks
0 stemmers
meestal roep ik gewoon in de groep “hoi ik ben naam” en stel ik me niet persoonlijk aan iedereen voor. Maar dat hangt ook een beetje van de situatie af.