Stel je persoonlijke vraag #7

Zou ik dus ook denken, maar dat was toen niett bij mijn hond zijn nestje en ook niet bij het andere nestje van de fokker het geval.

Ik had dit laatst dus met het condoleren van schoonfamilie op een begrafenis :upside_down_face: Ik ken mijn schoonfamilie wel, maar de meeste daarvan zie ik hooguit 1 keer per jaar en het is een grote familie.

Zit jij wel eens zo in de auto?

• Ja
  • Nee
  • Ik zit nooit in een auto

0 stemmers

Wist jij dat dit gevaarlijk is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Laat jij als bestuurder je passagiers zo zitten?

• Nee
  • Ja, eigen verantwoordelijkheid
  • Ja, het boeit me niet
  • Verkeerd gestemd

0 stemmers

edit: ik vraag dit dus omdat mijn vriendinnen regelmatig zo bij mij in de auto zitten en ik dat eigenlijk heel vervelend vind. Maar aan de andere kant, ik ben hun moeder niet.

Ik ben niemands moeder, maar zie het als bestuurder wel soort van als mijn verantwoordelijkheid om iedereen veilig thuis te krijgen, als je zo ligt en een botsing maakt (hoeft niet eens hard te gaan, de airbag gaat al bij 30km/h uit) torpedeert de airbag je knieën je schedel in en is de kans op ernstig letsel aan ofwel je benen ofwel je hoofd enorm, terwijl je in een normale positie hooguit een schaafwondje op je voorhoofd van die airbag zou hebben.

19 likes

Zeg gewoon dat je het goor vind of geef ze subtiel na de rit een schoknmaakdoekje. Hun veiligheid zou mij niet zoveel kunnen schelen. De bagger waarin ze gelopen hebben en wat op mijn dashboard valt wel

3 likes

Nooit gedaan maar het lijkt me ook niet fijn zitten/liggen.

Ik wist dus echt niet dat dit zo gevaarlijk was, nooit bij nagedacht :scream: Niet dat ik nou altijd zo in de auto zit maar een heel enkele keer wel. Ga het vanaf nu niet meer doen.

Hoeveel minuten ben jij op een gemiddelde avond bezig met het koken van het avondeten (inclusief groenten snijden, saus laten garen, etc)

• 0-9 minuten
  • 10-19 minuten
  • 20-29 minuten
  • 30-39 minuten
  • 40-49 minuten
  • 50-59 minuten
  • 1uur - 1uur 9 minuten
  • 1uur 10 minuten - 1 uur 19 minuten
  • 1 uur 20 minuten - 1uur 29 minuten
  • Langer of gelijk aan 1 uur 30 minuten

0 stemmers

Sinds ik heb geleerd dat dit levensgevaarlijk is zit ik niet meer zo. Als iemand bij mij zo gaat zitten dan zal ik waarschijnlijk wel vertellen waarom ze het beter niet kunnen doen, maar ik ga het echt niet verbieden als ze toch blijven zitten

Naast dat het gevaarlijk is wil ik ook niet dat iemand zijn gore poten op mijn mooi gepoetste dashboard legt. Koop je eigen auto maar als je dat wil doen.

Edit: heb trouwens ooit een auto gehuurd waarbij de voorruit niet echt goed was schoongemaakt. Aan de kant van de passagier zaten afdrukken van tenen op de ruit. :face_vomiting:

7 likes

Ik heb een nieuwe date/vriend sinds een tijdje en we lopen al vrij lang regelmatig samen met mijn hond door het park. Omdat wij collega’s zijn en wat leeftijdsverschil hebben (en ik word ook nogal eens een stuk jonger ingeschat dan ik ben) weten de buurtbewoners niet zo goed wat we van elkaar zijn.
We hebben eigenlijk elke avond een soort honden meeting in het park en daar vragen ze vaak suggestieve dingen aan me. Ik denk om uit te vissen wat we nu van elkaar zijn, maar ze vragen het niet echt. Vragen zoals: ‘ja, die ene man waarmee je samen loopt, woont hij ook in de buurt’ of ‘die collega van jou, wat doet hij dan precies bij dat bedrijf’ of ‘komt je man/vriend weer eten dit weekend?’.

Ik houd het lekker in het midden… haha

2 likes

Hoe goed gemutst ben jij?

49 10

• Ik prefereer het schuine feesthoedje
  • Ik ben vóór het rechte feesthoedje
  • De kerstmuts stond mij beter
  • Ik schrok me een hoedje vandaag, weg met dat ding!
  • Anders.

0 stemmers

Het ziet wel meteen feestelijk uit op het forum!

Ik vind het niet stom en ook niet perse raar maar wel een beetje verwarrend omdat ik er dan vanuit ga dat je getrouwd bent en dat dan dus niet zo is, maar aan de andere kant is er ook niks aan de hand als ik die foute aanname maak natuurlijk :woman_shrugging:

3 likes

Ik had eens een collega van 21, maar hij was al getrouwd enzo. Toen zei ik een keer iets van “hoe is het met je vriendin?” Nou dat kon ééécht niet hoor, want het was immers zijn vrouw!! Vond dat zo irritant :roll_eyes: Merk wel dat ik bij jonge mensen automatisch vriend/vriendin zeg

5 likes

Ik zie geen hoedjes!!1!

Zit je achter een computer of op je gsm?

En als je je them aanpast? Welke gebruik je nu?

Ik stem voor de rechte zodat het hoedje van @Honey ook nog wat liefde krijgt :tada:

1 like

16

?

15 likes

Gsm, en ik kijk even welk thema ik heb…
(Ook op jouw plaatje zie ik m niet, als ie daar wel op zou moeten staan haha)

Edit: material design theme? Kan dat?