Omg ik voel de ongemakkelijkheid nu al. Ik ben niet super verlegen, maar in een groep met allerlei bekenden en ik als ‘nieuwe’ erbij. Zulke situaties haaaaat ik echt.
Ik vind het wel de verantwoordelijkheid van de nieuwe om toenadering te zoeken, maar het is echt wel heel fijn als iemand uit de groep je ‘aandacht’ geeft en interesse in je toont.
Zat laatst in die situatie. Heb me gewoon aan iedereen voorgesteld en gevraagd waar ze elkaar van kennen. Heb een super gezellige dag gehad! Snap nooit zo goed waarom mensen dat ongemakkelijk/moeilijk vinden? Hoe leer je anders nieuwe mensen kennen🙈
@ellegirltalk jaa haha zeker als de groep super groot is en je op een gegeven moment vergeet of je je al aan iemand hebt voorgesteld of niet ;’) Maar ik zie dit dus de laatste tijd vet vaak in onze vriendengroep, dat een ‘nieuwe’ zich dan niet voorstelt en ik vond dat best wel raar maar snap ook wel dat het “moeilijk” kan zijn. Wat @chuckie zegt vind ik eigenlijk wel een goeie. Iedereen een handje geven enzo is misschien ook wat overdreven.
Ik weet niet zo goed waarom ik dat zo moeilijk vind. Ik denk dat ik bang ben om geen aansluiting te vinden, terwijl de rest op dat moment dan close is. Dat ze van alles over me denken, juist omdat ik door die zenuwen best ongemakkelijk kan overkomen. Denk dat het komt door ervaringen in het verleden dan.
Naar een feestje gaan waar ik niemand ken behalve de jarige vind ik echt rampzalig en is iets waardoor ik denk ‘heb ik niet iets anders Heel Belangrijks te doen die dag?’. Tegenwoordig ga ik wel gewoon hoor, maar het kost me wel moeite En soms kan ik alsnog domme dingen doen; iemand een hand geven en dan rondje maken en dan die eerste nog eens een hand geven wtfff hahah.
Hahah precies dit dus, dat je bent vergeten of je iemand al hebt gehad aiii. Zie mijn laatste post haha.
Ja ik vind het ook wel een beetje verantwoordelijkheid van degene die je meeneemt om je voor te stellen hoor! Dat diegene ff zegt “hoi ik heb naam meegenomen” ofzo. Of iig even aan degene met wie je dan in gesprek gaat.
Nee volgens mij hoeft dat niet, maar ze willen natuurlijk wel graag die stamboom blijven uitbreiden. Heb er verder geen verstand van hoor, maar mijn broer heeft zo’n doodle en die hebben dus bewust voor een mannetje gekozen hierom
Zou ik dus ook denken, maar dat was toen niett bij mijn hond zijn nestje en ook niet bij het andere nestje van de fokker het geval.
Ik had dit laatst dus met het condoleren van schoonfamilie op een begrafenis Ik ken mijn schoonfamilie wel, maar de meeste daarvan zie ik hooguit 1 keer per jaar en het is een grote familie.
Zit jij wel eens zo in de auto?
- Ja
- Nee
- Ik zit nooit in een auto
0 stemmers
Wist jij dat dit gevaarlijk is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Laat jij als bestuurder je passagiers zo zitten?
- Nee
- Ja, eigen verantwoordelijkheid
- Ja, het boeit me niet
- Verkeerd gestemd
0 stemmers
edit: ik vraag dit dus omdat mijn vriendinnen regelmatig zo bij mij in de auto zitten en ik dat eigenlijk heel vervelend vind. Maar aan de andere kant, ik ben hun moeder niet.
Ik ben niemands moeder, maar zie het als bestuurder wel soort van als mijn verantwoordelijkheid om iedereen veilig thuis te krijgen, als je zo ligt en een botsing maakt (hoeft niet eens hard te gaan, de airbag gaat al bij 30km/h uit) torpedeert de airbag je knieën je schedel in en is de kans op ernstig letsel aan ofwel je benen ofwel je hoofd enorm, terwijl je in een normale positie hooguit een schaafwondje op je voorhoofd van die airbag zou hebben.
Zeg gewoon dat je het goor vind of geef ze subtiel na de rit een schoknmaakdoekje. Hun veiligheid zou mij niet zoveel kunnen schelen. De bagger waarin ze gelopen hebben en wat op mijn dashboard valt wel
Nooit gedaan maar het lijkt me ook niet fijn zitten/liggen.
Ik had hier echt geen idee van en doe het zelf best vaak… vanaf vandaag dus niet meer haha
Ik wist dus echt niet dat dit zo gevaarlijk was, nooit bij nagedacht Niet dat ik nou altijd zo in de auto zit maar een heel enkele keer wel. Ga het vanaf nu niet meer doen.
Hoeveel minuten ben jij op een gemiddelde avond bezig met het koken van het avondeten (inclusief groenten snijden, saus laten garen, etc)
- 0-9 minuten
- 10-19 minuten
- 20-29 minuten
- 30-39 minuten
- 40-49 minuten
- 50-59 minuten
- 1uur - 1uur 9 minuten
- 1uur 10 minuten - 1 uur 19 minuten
- 1 uur 20 minuten - 1uur 29 minuten
- Langer of gelijk aan 1 uur 30 minuten
0 stemmers
Sinds ik heb geleerd dat dit levensgevaarlijk is zit ik niet meer zo. Als iemand bij mij zo gaat zitten dan zal ik waarschijnlijk wel vertellen waarom ze het beter niet kunnen doen, maar ik ga het echt niet verbieden als ze toch blijven zitten
Naast dat het gevaarlijk is wil ik ook niet dat iemand zijn gore poten op mijn mooi gepoetste dashboard legt. Koop je eigen auto maar als je dat wil doen.
Edit: heb trouwens ooit een auto gehuurd waarbij de voorruit niet echt goed was schoongemaakt. Aan de kant van de passagier zaten afdrukken van tenen op de ruit.
Ik heb een nieuwe date/vriend sinds een tijdje en we lopen al vrij lang regelmatig samen met mijn hond door het park. Omdat wij collega’s zijn en wat leeftijdsverschil hebben (en ik word ook nogal eens een stuk jonger ingeschat dan ik ben) weten de buurtbewoners niet zo goed wat we van elkaar zijn.
We hebben eigenlijk elke avond een soort honden meeting in het park en daar vragen ze vaak suggestieve dingen aan me. Ik denk om uit te vissen wat we nu van elkaar zijn, maar ze vragen het niet echt. Vragen zoals: ‘ja, die ene man waarmee je samen loopt, woont hij ook in de buurt’ of ‘die collega van jou, wat doet hij dan precies bij dat bedrijf’ of ‘komt je man/vriend weer eten dit weekend?’.
Ik houd het lekker in het midden… haha
Hoe goed gemutst ben jij?
- Ik prefereer het schuine feesthoedje
- Ik ben vóór het rechte feesthoedje
- De kerstmuts stond mij beter
- Ik schrok me een hoedje vandaag, weg met dat ding!
- Anders.
0 stemmers