Stel je persoonlijke vraag #7

Ja! Material Design heeft geen hoedjes, dus dat klopt!

2 likes

Heb m veranderd en zie nu hoedjes! Yay, gefeliciteerd allemaal :tada::tada::tada:

3 likes

Ga jij nog naar de verjaardagen van ooms en tantes?

• Ja
  • Nee
  • Sommige
  • Anders

0 stemmers

Ga jij nog naar de verjaardagen van neven en nichten?

• Ja
  • Nee
  • Sommige
  • Anders

0 stemmers

Haha dit heb ik ook. Voel me ook zo oud dan. Laatst zei een collega mega verbaasd: ‘Wowww jij praat altijd over je vriend maar ik ontdek net pas dat je getrouwd bent!’ :scream::scream::scream::scream::scream:
Nee, echt waar joh? Ik zal erop letten.

1 like

Ik heb bij beiden ja gestemd, maar het scheelt ook wel dat ik maar een oom en tante en twee nichten heb die ook nog eens vlakbij wonen. Dus de ‘‘hele familie’’ komt bij elkaar op verjaardag.

2 likes

Nee, maar m’n neven wonen in het buitenland, net als m’n oom en tante. Met de rest heb ik geen contact meer en de ander vieren het nooit.

1 like

Hier op aanvullend: komt familie langs op jouw verjaardag?

• Alleen het gezin
  • Alleen het gezin + opa’s en oma’s
  • Alleen opa’s en oma’s
  • Alleen het gezin + ooms en tantes
  • Alleen ooms en tantes
  • Alleen neven en nichten
  • Alleen het gezin + neven en nichten
  • Heel de familie komt langs op m’n verjaardag

0 stemmers

Hopelijk heb ik nu alles :’)

Je bent “nee” vergeten

9 likes

Ja dan moet je m niet invullen :stuck_out_tongue:

Vaaaaag dat ie daar zo schuin is.

Anders: vader, zusje, oma, 1 oom, 1 tante.
Andere oma, tantes, ooms en moeder niet

Zowel het gezin als mijn ooms en tantes en mijn nichten!

Dat is toch heel de familie?

Oh was ter aanvulling bedoeld, aangezien je zei dat je hopelijk niks was vergeten en je vraag is of familie op je verjaardag komt en niet “wie van de familie komt op je verjaardag?”. Dacht dat je het was vergeten vandaar :yum:

Haha nee, want geen opa’s en oma’s :stuck_out_tongue:

Haha ja je hebt wel gelijk. Alleen dat wordt het straks zo’n ellendig lange pol met “tante van vaders kant, ooms van moeders kant, neven en nichten van beide kanten, oma van vaders kant want opa is dood en nog een stiefoma van mijn vaders vorige vrouw”

3 likes

Over het algemeen “de hele familie” maar dat zijn bij mij mijn gezin, één oom, één tante en nichtje, en één oma haha.

giphy

4 likes

Hahah je kan hier ook veel te veel combinaties op maken

Waren of zijn jou opa en oma de “verbindende factor” in jou familie? (Dus door hen dat de familie elkaar vaker ziet/zag)

• Ja
  • Nee
  • Een beetje
  • Ik heb nooit een opa/oma gehad
  • Ik weet het niet

0 stemmers