Zowel het gezin als mijn ooms en tantes en mijn nichten!
Dat is toch heel de familie?
Oh was ter aanvulling bedoeld, aangezien je zei dat je hopelijk niks was vergeten en je vraag is of familie op je verjaardag komt en niet “wie van de familie komt op je verjaardag?”. Dacht dat je het was vergeten vandaar 
Haha nee, want geen opa’s en oma’s 
Haha ja je hebt wel gelijk. Alleen dat wordt het straks zo’n ellendig lange pol met “tante van vaders kant, ooms van moeders kant, neven en nichten van beide kanten, oma van vaders kant want opa is dood en nog een stiefoma van mijn vaders vorige vrouw”
Over het algemeen “de hele familie” maar dat zijn bij mij mijn gezin, één oom, één tante en nichtje, en één oma haha.

Hahah je kan hier ook veel te veel combinaties op maken
Waren of zijn jou opa en oma de “verbindende factor” in jou familie? (Dus door hen dat de familie elkaar vaker ziet/zag)
- Ja
- Nee
- Een beetje
- Ik heb nooit een opa/oma gehad
- Ik weet het niet
0 stemmers
Mijn overgrootmoeder had die functie. Altijd de zoete inval op zondagmiddag en altijd een verrassing wie er nog zou zijn. Ik vond het heerlijk als kind! Ze woonde op zo’n ouderwetse boerderij, had altijd eten en drinken voor iedereen (en het maakte niet uit hoeveel mensen er kwamen) en ze had altijd van die vage spreekwoorden die je verder nooit hoorde. Heerlijk mens.
Ik heb nooit een goede band gehad met mijn grootouders aan die kant. En mijn moeder is enig kind, dus mijn oma aan de andere kant was een schat, maar niet per se een “verbindende factor” (aangezien het enkel ons gezin + oma was, qua familie).
Hele familie alleen zijn al mijn opa’s en oma’s naar de eeuwige jachtvelden
Geri en Emma, circa 1997.
Ik voel me oud nu. 
vroeger? voel me nog steeds baby spice.
Misschien omdat ik ouder dan het gemiddelde op het forum ben, maar tegenwoordig zijn mijn ouders de verbinding van de familie. Nu mijn moeder er niet meer is, heeft mijn vader die rol maar neemt hem niet zo op zich (Alain:organiseert niet zoveel en laat het aan ons kinderen over). Ben zeer benieuwd hoe het contact met mijn broers zal zijn als mijn vader er niet meer is.
Zag mijn neefje en nichtje wel vaker toen mijn grootouders nog leefden, maar dan was het ook maar 1x in het jaar. 
Haha ik voel me echt jong, ik keek naar de foto en dacht echt wie zijn dit nou weer??? Ben 22 dus is echt van voor mijn tijd.
Ik weet dat dit waar is want de laatste keer dat ik mijn vaders kant van de familie heb gezien is op mijn oma’s crematie 
Ervaar jij je leven als overwegend leuk, of overwegend niet leuk? Poll is anoniem.
- Overwegend leuk
- Overwegend niet leuk
0 stemmers
Hoe ben jij op het forum terecht gekomen?
- Meeverhuisd via EGF
- Via EGF naar WTF naar hier gekomen
- Anders (hoe dan?)
0 stemmers
Ik zat eerst op girlscene en heb daar een appgroepje aan over gehouden, iemand daar tipte toen dit forum!
Wow girlscene is ook lang geleden zeg. Good old memories.