Geen. Ik was principieel geen fan van de Spice Girls, omdat het populaire/gemene/pesterige groepje uit mijn klas/jeugdbeweging daar grote fan van was. Daar kon ik dus dúidelijk niet óók fan van zijn
(ik was hier heel overtuigd in).
google 
Ik wilde too good to go uitproberen en zocht naar wat anderen kregen. Zo uitgekomen bij het forum en toen ook maar een account aangemaakt. Overigens niet actief in dat topic haha
Haha ik vind dit best nog cool
Bij mij komt mijn hele familie, maar incl mijn gezin zijn we dan met 12. Zou het ook raar vinden als ze niet kwamen?
Ik heb het gegoogled en mensen doe dit jezelf NIET aan
Ja nu maak je me nieuwsgierig, ik ga het doen. Edit: oh had iets anders verwacht hahaha
Woon je nog thuis? Dan snap ik het wel. Moet er zelf niet aan denken haha
Ik woon op kamers, maar ik vier mijn verjaardag bij mijn ouders.
Toen de vegetarische frikandellen in de winkel kwamen was ik echt wanhopig voor reviews of mensen ze lekker vonden, en toen kwam ik terecht bij het nieuwe producten topic. Ben gebleven omdat er zoveel leuke topics waren
Heeee wie was jij daar dan? Als je dat wil zeggen hoor haha.
Maar je vraagt ‘‘komt je familie langs op je verjaardag’’
niet ‘‘wie van je familie komt langs op je verjaardag’’ 
Edit: laat maarrrrrrrrr, had nog niet bijgelezen
Biecht: ik ga naar de verjaardag van een familielid om daar Pokémon te vangen
Ga verder nooit naar verjaardagen van familie en vier mijn eigen verjaardag ook niet
Ik heb totaal geen trypophobia en ik vind het leuke planten, maar awwwh @ deze:
Hij doet me heel erg denken aan de kodama in Princess Mononoke:
Wat leuk! Ik dacht al heel even dat je in mijn whatsapp groep zit, want ik ben op dezelfde manier gekomen
maar nee, verschillende groepen haha
Ik kwam dus ook via GS, maar via een tip van iemand in een Whatsapp groep
Oh dan “ken” ik je wel, zat daar ook heel veel haha. Was daar ook Foucher.
Ik woon in het buitenland, maar als ik toevallig in NL ben als een van mijn ooms, tantes, neefjes of nichtjes zijn/haar verjaardag viert vind ik het juist leuk om te gaan, zie ik mijn familie ook nog eens. Toen ik in NL woonde ging ik als ik geen andere plannen had meestal ook gewoon, vind het altijd gezellig met familie en gratis eten en drinken is ook altijd goed 
Hahah ja allebei. Ben hier precies hetzelfde. Ben op GS ook nog lange tijd moderator geweest!
Bij de ene kant wel, die zien elkaar echt zelden nog sinds mijn oma ook is overleden. Bij de andere kant heb ik nog een oma, maar die familie is sowieso best close, dus dat zal niet wegvallen als zij overlijdt.
Het is er wel enorm uitgestorven hoor. 
Haha ja, het bestaat nog, maar volgens mij is daar ook wel alles mee gezegd.