Misschien omdat ik ouder dan het gemiddelde op het forum ben, maar tegenwoordig zijn mijn ouders de verbinding van de familie. Nu mijn moeder er niet meer is, heeft mijn vader die rol maar neemt hem niet zo op zich (Alain:organiseert niet zoveel en laat het aan ons kinderen over). Ben zeer benieuwd hoe het contact met mijn broers zal zijn als mijn vader er niet meer is.
Zag mijn neefje en nichtje wel vaker toen mijn grootouders nog leefden, maar dan was het ook maar 1x in het jaar.
Haha ik voel me echt jong, ik keek naar de foto en dacht echt wie zijn dit nou weer??? Ben 22 dus is echt van voor mijn tijd.
Ik weet dat dit waar is want de laatste keer dat ik mijn vaders kant van de familie heb gezien is op mijn oma’s crematie
Ervaar jij je leven als overwegend leuk, of overwegend niet leuk? Poll is anoniem.
- Overwegend leuk
- Overwegend niet leuk
0 stemmers
Hoe ben jij op het forum terecht gekomen?
- Meeverhuisd via EGF
- Via EGF naar WTF naar hier gekomen
- Anders (hoe dan?)
0 stemmers
Ik zat eerst op girlscene en heb daar een appgroepje aan over gehouden, iemand daar tipte toen dit forum!
Wow girlscene is ook lang geleden zeg. Good old memories.
Geen. Ik was principieel geen fan van de Spice Girls, omdat het populaire/gemene/pesterige groepje uit mijn klas/jeugdbeweging daar grote fan van was. Daar kon ik dus dúidelijk niet óók fan van zijn
(ik was hier heel overtuigd in).
google
Ik wilde too good to go uitproberen en zocht naar wat anderen kregen. Zo uitgekomen bij het forum en toen ook maar een account aangemaakt. Overigens niet actief in dat topic haha
Haha ik vind dit best nog cool
Bij mij komt mijn hele familie, maar incl mijn gezin zijn we dan met 12. Zou het ook raar vinden als ze niet kwamen?
Ik heb het gegoogled en mensen doe dit jezelf NIET aan
Ja nu maak je me nieuwsgierig, ik ga het doen. Edit: oh had iets anders verwacht hahaha
Woon je nog thuis? Dan snap ik het wel. Moet er zelf niet aan denken haha
Ik woon op kamers, maar ik vier mijn verjaardag bij mijn ouders.
Toen de vegetarische frikandellen in de winkel kwamen was ik echt wanhopig voor reviews of mensen ze lekker vonden, en toen kwam ik terecht bij het nieuwe producten topic. Ben gebleven omdat er zoveel leuke topics waren
Heeee wie was jij daar dan? Als je dat wil zeggen hoor haha.
Maar je vraagt ‘‘komt je familie langs op je verjaardag’’
niet ‘‘wie van je familie komt langs op je verjaardag’’
Edit: laat maarrrrrrrrr, had nog niet bijgelezen
Biecht: ik ga naar de verjaardag van een familielid om daar Pokémon te vangen Ga verder nooit naar verjaardagen van familie en vier mijn eigen verjaardag ook niet