Vroeger altijd Geri, nu Mel C
Ik heb vandaag 3x Mn ava aangepast maar hij zit nog steeds niet goed.
Mn kerstmutsje zat wel als gegoten.
Hahahah ik zit hier in de trein echt iets te hard om te lachen
De feesthoedjes lijken soms wel netjes mee te draaien met het hoofd op iemands ava, echt goed gelukt!
Ik weet niet meer precies wat, maar ik las ergens een roddel over Mascha en wilde daar meer van weten. Toen kwam ik via google bij het Beutyblogtopic uit en ik vond het fantastisch.
Ga jij op je gemak de deur uit zonder make up?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Welke make up draag jij (bijna) dagelijks? (Sorry als ik iets vergeet, ik ben een make up noob)
- Foundation
- Concealer/andere camouflage
- Mascara
- Blush
- Highlighter
- Oogschaduw
- Eyeliner
- Oogpotlood
- Lippenstift
- Nepwimpers
- Wenkbrauwpotlood
- Niks van dit alles
- Anders
0 stemmers
Vind jij vrouwen over het algemeen mooier met veel make up?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Bahhh ik wou dit eigenlijk helemaal niet opzoeken, want ik weet dat ik het verschrikkelijk vind om te zien. Maar ik wou weten of mijn vriend het ook erg vond om te zien en eindstand voelde hij er niks bij en zit ik hier nu te walgen. Heb overal kriebels bahh
En bronzer!
Het is zo erg dat ik alleen al bij het woord trypophobia al kippenvel krijg over m’n hele lichaam en dat begint bij mij jn hoofdhaar al.
dus als ik het zie dan ga ik over m’n nek. Dus mooi niet dat ik het ga Googlen.
- Sloffen
- Pantoffels
0 stemmers
Same
Recycle jij foto’s op instagram?
- Ja ik gebruik foto’s vaker, mensen scrollen toch vet snel door Insta-stories en letten niet echt op
- Nee joh, ik maak gewoon ter plekke een foto als ik daar zin in heb en denk allemaal niet na over wat wanneer en hoe hoor
- Foto’s recyclen? Hoe dan?
0 stemmers
Sluffers
Als in het nog een keer plaatsen van een foto die je al eerder geplaatst hebt, of een oude foto die je eerder genomen hebt er op een later moment op zetten?
Wel eentje die je eerder geplaatst hebt
Ahh hiervoor plaats ik veeeel te weinig foto’s haha
Ik zit erover na te denken om mijn televisie abonnement op te zeggen en alleen internet en mobiel te houden. Ik zit namelijk eens goed na te denken en ik kijk eigenlijk vooral netflix. Toch voelt het wel als een ‘grote’ stap om mn televisie abonnement echt stop te zetten. Dus bij deze:
Hoe vaak kijk jij (ongeveer) bewust tv? Dus niet iets van muziek op de achtergrond, maar echt tv kijken.
- Dagelijks
- Meerdere keren per week
- Meerdere keren per maand
- Nauwelijks
- Niet
0 stemmers
Zou je het zelf het overwegen waard vinden om een televisie abonnement op te zeggen (en dan bv wel netflix kunnen kijken):
- Ja, dat zou ik overwegen
- Ja, en dat heb ik al gedaan
- Nee
0 stemmers
En als je dat gedaan hebt, hoe is dat je bevallen?
Wenkbrauwpoeder en pommade. Groot verschil met potlood