Stel je persoonlijke vraag #7

Wat leuk! Ik dacht al heel even dat je in mijn whatsapp groep zit, want ik ben op dezelfde manier gekomen :stuck_out_tongue: maar nee, verschillende groepen haha

Ik kwam dus ook via GS, maar via een tip van iemand in een Whatsapp groep

1 like

Oh dan “ken” ik je wel, zat daar ook heel veel haha. Was daar ook Foucher.

2 likes

Ik woon in het buitenland, maar als ik toevallig in NL ben als een van mijn ooms, tantes, neefjes of nichtjes zijn/haar verjaardag viert vind ik het juist leuk om te gaan, zie ik mijn familie ook nog eens. Toen ik in NL woonde ging ik als ik geen andere plannen had meestal ook gewoon, vind het altijd gezellig met familie en gratis eten en drinken is ook altijd goed :smiley:

3 likes

Hahah ja allebei. Ben hier precies hetzelfde. Ben op GS ook nog lange tijd moderator geweest!

3 likes

Bij de ene kant wel, die zien elkaar echt zelden nog sinds mijn oma ook is overleden. Bij de andere kant heb ik nog een oma, maar die familie is sowieso best close, dus dat zal niet wegvallen als zij overlijdt.

Het is er wel enorm uitgestorven hoor. :joy:

2 likes

Haha ja, het bestaat nog, maar volgens mij is daar ook wel alles mee gezegd.

2 likes

Vroeger altijd Geri, nu Mel C

Wie staat het feesthoedje het best?

• image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • Iemand anders, namelijk…

0 stemmers

@Flerken @Sax @KimKardashian @Insouciance @NInja

15 likes

Ik heb vandaag 3x Mn ava aangepast maar hij zit nog steeds niet goed.

Mn kerstmutsje zat wel als gegoten.

23 likes

Hahahah ik zit hier in de trein echt iets te hard om te lachen

3 likes

Anders, namelijk @Enthusiasm.

6 likes

De feesthoedjes lijken soms wel netjes mee te draaien met het hoofd op iemands ava, echt goed gelukt!

4 likes

@Floepsie

Ik weet niet meer precies wat, maar ik las ergens een roddel over Mascha en wilde daar meer van weten. Toen kwam ik via google bij het Beutyblogtopic uit en ik vond het fantastisch.

4 likes

Ga jij op je gemak de deur uit zonder make up?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Welke make up draag jij (bijna) dagelijks? (Sorry als ik iets vergeet, ik ben een make up noob)

• Foundation
  • Concealer/andere camouflage
  • Mascara
  • Blush
  • Highlighter
  • Oogschaduw
  • Eyeliner
  • Oogpotlood
  • Lippenstift
  • Nepwimpers
  • Wenkbrauwpotlood
  • Niks van dit alles
  • Anders

0 stemmers

Vind jij vrouwen over het algemeen mooier met veel make up?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Bahhh ik wou dit eigenlijk helemaal niet opzoeken, want ik weet dat ik het verschrikkelijk vind om te zien. Maar ik wou weten of mijn vriend het ook erg vond om te zien en eindstand voelde hij er niks bij en zit ik hier nu te walgen. Heb overal kriebels bahh

En bronzer!

2 likes

Het is zo erg dat ik alleen al bij het woord trypophobia al kippenvel krijg over m’n hele lichaam en dat begint bij mij jn hoofdhaar al.
:sob: dus als ik het zie dan ga ik over m’n nek. Dus mooi niet dat ik het ga Googlen.

• Sloffen
  • Pantoffels

0 stemmers