Stel je persoonlijke vraag #7

Oh chill dat dat kan! Ik zat er laatst toevallig over te twijfelen om die aan te schaffen

Ik kijk eigenlijk alleen tv tijdens bv zo’n avond dat de Notre Dame in brand staat (gek voorbeeld, maar tijdens dat soort “grote gebeurtenissen”). Maar blijkbaar kan je nog wel publieke omroep kijken?

1 like

Ik heb sinds dat ik op kamers woon geen televisie meer (nu 2 jaar) en het bevalt me prima. Ik mis niks. Ik kijk dagelijks netflix en af en toe iets op uitzending gemist (of hoe dat nu ook heet)

1 like

Maar heb jij daar geen problemen mee? Want zo deed ik het dus eerst ook. Maar na elke 15 minuten verloor de ziggo app verbinding met de chromecast en sommige programma’s mocht je niet naar je tv casten. Dus vond dat eigenlijk een hele slechte vervanger van tv

1 like

Ik heb op mijn 16e verjaardag mijn tv de deur uit gedaan en vond het direct een stuk rustiger voor mijn hoofd. Ik kijk soms wel programma’s van de publieke omroep terug of live via de stream (WIDM + Floortje
) maar verder niets. Ik heb alleen Netflix en als ik in NL een HBO abbo kon krijgen voor 12 - 15 euro per maand waarbij ik alleen dingen op mijn laptop/gsm/tablet kan zien, dan had ik dat zo gekocht. Ik wil nu wel al een tijdje Amazone prime maar ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen. :’)

1 like

Ik heb nooit een tv gehad, oké behalve als kind thuis bij mijn moeder. Maar ik zou niet weten waar je een tv voor nodig hebt. Ik kan alles dat ik wil zien online kijken en ik heb een leven zonder reclames. Bevalt me prima.

2 likes

Ik vind het geen probleem om zonder make-up de deur uit te gaan en doe het ook vrij regelmatig, maar als ik wel iets doe zijn dat altijd minstens m’n wenkbrauwen. Ik verf m’n haar rood/oranje maar heb hele koele wenkbrauwen, dus dat ziet er een beetje suffig uit als ik er niks mee doe. Ik haal het er vaak s’avonds ook niet af, zodat er de volgende dag nog wat kleur op zit en ik helemaal niks ‘hoef’ te doen.

1 like

N.a.v. een discussie die vandaag ontstond. Iemand zei dat Nederlandse vrouwen alleen lange mannen willen, en toen brak de hel los ‘want niet alle vrouwen zijn oppervlakkig’ (maar uiteindelijk was de conclusie wel dat ze niet met kleine mannen wilden daten :sweat_smile:). Ik oordeel hier trouwens niet over; je kunt je voorkeur immers niet sturen en het is je goed recht om iemand wel of niet te willen daten zolang je respectvol blijft!

Stel: een man is zowel aardig als leuk om te zien, maar hij is 1.65 m. Wat vind je van dat laatste? Anoniem

• Een dealbreaker
  • Jammer, maar ik kan ermee leven als hij verder erg leuk is
  • Geen probleem
  • Geweldig

0 stemmers

Oja, en de lesbische variant van de eerder geplaatste standjes-poll zal ik later posten als ik niet op m’n telefoon zit!

1 like

Kan ik me voorstellen! Al zijn er natuurlijk ook mannen die een veel langere vrouw juist geweldig vinden :smile:

1 like

misschien maakt hij die 20cm ergens anders wel goed :smirk:

11 likes

Ik kijk veel te vaak naar de tussenstand hiervan hahaha. Partyhatcat for the win.
(It’s not a cat! It is a Flerken!)

2 likes

Ik vond hem bij @morganfreeman grappig
Het is trouwens na 00u en ik zie ze nog! Blijven ze voor eeuwig? :smiley:

2 likes

Nou als ik op vrijdag jarig ben bombardeer ik het weekend ook tot ‘verjaarsweekend’ en draait alles 3 dagen om mij (zo volwassen :rolleyes:). Dus dat mag 't forum ook doen :thumbsup:

10 likes

Ik ben toevallig 165 en het liefst heb ik dat een man minstens 177 ofzo is. Dat vind ik het aantrekkelijkst. Maar wat doe je eraan?
Mijn date nu zei dat hij 174 was maar geloof er niks van en denk dat het nog geen 170 is :stuck_out_tongue: maar niks aan te doen :stuck_out_tongue: Ik “ken” hem al dus het is geen afknapper. En @Sjern had gelijk, het zoent wel lekkerder met iemand die (bijna) even groot is :stuck_out_tongue:
Als ik van te voren zou weten wel dat iemand 160/165 is op bv Tinder, dan zou ik de match denk ik wel verwijderen. Zo oppervlakkig ben ik wel. Schrok ook best een keer toen iemand had gezegd 170 te zijn en die bleek echt 163 ofzo. Vond hem al niks qua uiterlijk bleek in het echt, maar zijn lengte hielp niet mee.

1 like

Ik heb mannen gedate tussen de 165 (die lulden beide dat ze langer waren grr zo irritant!) en 206. Mijn voorkeur gaat wel overduidelijk naar een lange man. Mijn huidige date is volgens mij 193 en daar ben ik wel content mee haha.

2 likes

Dit soort gelul vind ik eigenlijk nog wel meer een afknapper dan welke lengte dan ook :disappointed_relieved: Het belooft (bij volwassen mannen) meestal niet veel goeds in elk geval.

3 likes

Als ze er een paar cm bovenop zitten, nouja oké. Maar ik las hier ook een keer een date verhaal en die bleek gewoon 15 cm kleiner te zijn. Dat slaat toch nergens op, je ziet het toch?! :joy:

4 likes

Ik kwam gister een evenement tegen op fb, kindermiddag in het kader van de week van de slagerij. De afbeelding die erbij stond vind ik persoonlijk te luguber om hier te delen je zag een dood varken in zn geheel liggen op de werkbank van de slager, klaar om bewerkt te worden

Het idee is om tijdens deze middag basisschool kinderen kennis te laten maken met het slagersvak en ze te laten zien wat een slager doet. Zou jij je (hypothetische) kinderen daar naar toe laten gaan, of wat is jouw mening daar over?

• Ja, heel goed juist om kinderen hier mee kennis te laten maken
  • Ja, prima
  • Nee, ik vind dit promotie van vlees eten en daar sta ik niet achter
  • Nee, dit is niet voor tere kinderzieltjes
  • Geen mening over
  • Anders

0 stemmers

Ik vraag me dan af of kinderen niet juist heel erg afschrikken van het vlees eten omdat ze zien dat het om dieren gaat? Ik ben in ieder geval blij dat ik als kind niet heen ben geweest, dat had een verschrikkelijk beeld geweest wat ik niet uit mijn hoofd kon krijgen

Ik ben door een bezoek aan een boerderij en het zien van de dieren die naar de slacht gingen vegetarisch geworden omdat ik het zo ontzettend zielig vond. Denk dat ik bij een slager al helemaal in huilen was uitgebarsten.