Kan ik me voorstellen! Al zijn er natuurlijk ook mannen die een veel langere vrouw juist geweldig vinden 
misschien maakt hij die 20cm ergens anders wel goed 
Ik kijk veel te vaak naar de tussenstand hiervan hahaha. Partyhatcat for the win.
(Itâs not a cat! It is a Flerken!)
Ik vond hem bij @morganfreeman grappig
Het is trouwens na 00u en ik zie ze nog! Blijven ze voor eeuwig? 
Nou als ik op vrijdag jarig ben bombardeer ik het weekend ook tot âverjaarsweekendâ en draait alles 3 dagen om mij (zo volwassen
). Dus dat mag 't forum ook doen 
Ik ben toevallig 165 en het liefst heb ik dat een man minstens 177 ofzo is. Dat vind ik het aantrekkelijkst. Maar wat doe je eraan?
Mijn date nu zei dat hij 174 was maar geloof er niks van en denk dat het nog geen 170 is
maar niks aan te doen
Ik âkenâ hem al dus het is geen afknapper. En @Sjern had gelijk, het zoent wel lekkerder met iemand die (bijna) even groot is 
Als ik van te voren zou weten wel dat iemand 160/165 is op bv Tinder, dan zou ik de match denk ik wel verwijderen. Zo oppervlakkig ben ik wel. Schrok ook best een keer toen iemand had gezegd 170 te zijn en die bleek echt 163 ofzo. Vond hem al niks qua uiterlijk bleek in het echt, maar zijn lengte hielp niet mee.
Ik heb mannen gedate tussen de 165 (die lulden beide dat ze langer waren grr zo irritant!) en 206. Mijn voorkeur gaat wel overduidelijk naar een lange man. Mijn huidige date is volgens mij 193 en daar ben ik wel content mee haha.
Dit soort gelul vind ik eigenlijk nog wel meer een afknapper dan welke lengte dan ook
Het belooft (bij volwassen mannen) meestal niet veel goeds in elk geval.
Als ze er een paar cm bovenop zitten, nouja oké. Maar ik las hier ook een keer een date verhaal en die bleek gewoon 15 cm kleiner te zijn. Dat slaat toch nergens op, je ziet het toch?! 
Ik kwam gister een evenement tegen op fb, kindermiddag in het kader van de week van de slagerij. De afbeelding die erbij stond vind ik persoonlijk te luguber om hier te delen je zag een dood varken in zn geheel liggen op de werkbank van de slager, klaar om bewerkt te worden
Het idee is om tijdens deze middag basisschool kinderen kennis te laten maken met het slagersvak en ze te laten zien wat een slager doet. Zou jij je (hypothetische) kinderen daar naar toe laten gaan, of wat is jouw mening daar over?
- Ja, heel goed juist om kinderen hier mee kennis te laten maken
- Ja, prima
- Nee, ik vind dit promotie van vlees eten en daar sta ik niet achter
- Nee, dit is niet voor tere kinderzieltjes
- Geen mening over
- Anders
0 stemmers
Ik vraag me dan af of kinderen niet juist heel erg afschrikken van het vlees eten omdat ze zien dat het om dieren gaat? Ik ben in ieder geval blij dat ik als kind niet heen ben geweest, dat had een verschrikkelijk beeld geweest wat ik niet uit mijn hoofd kon krijgen
Ik ben door een bezoek aan een boerderij en het zien van de dieren die naar de slacht gingen vegetarisch geworden omdat ik het zo ontzettend zielig vond. Denk dat ik bij een slager al helemaal in huilen was uitgebarsten.
ja ik vond de foto ook al vrij afschrikwekkend, laat staan dat ik daar als 8 jarige bij had gestaan.
persoonlijk lijkt het mij alleen maar mooi als kinderen er door worden afgeschrikt en geen vlees meer willen haha maar vraag me af of dit de manier is.
ik zou dat ook hebben! vond gewoon zo gek dat dit zo vrolijk als kinder evenement werd aangeboden, âgezellig schoolbezoekje aan de slagerâ.
Stel, jij zou met een meisje krijgen, zou het lengteverschil je dan nog steeds uitmaken denk je?
- Ja, ik heb nog steeds een voorkeur
- Nee, dan zou het me niet uitmaken
0 stemmers
Vind ik altijd wel interessant aan de lengte voorkeuren haha, mij maakt het niet uit hoe lang een vriendin zou zijn maar het lijkt alsof er voor mannen wel een verwachting is.
Ik heb op âandersâ geklikt.
Als je het normaal vind om je kind vlees te voeren moet je je ook niet aanstellen en vind ik dat je je kind ook moet leren waar dat vlees vandaan komt. Aangezien vlees eten in Nederland (helaas) nog steeds de norm is hoewel er genoeg andere opties zijn vind ik het alleen maar goed dat kinderen hier ook over leren.
Volgens mij is onwetendheid over de vee-industrie en weinig betrokkenheid hierbij ook één van de redenen dat we dit als maatschappij nogal uit de hand hebben laten lopen. (Steeds meer vlees eten en daar steeds minder voor willen betalen, kleine boeren die amper kunnen rondkomen wat intensivering van de veeteelt in de hand werkt, wat de problemen wat betreft leefomstandigheden van de dieren en de impact op het klimaat alleen maar weer versterkt.)
Maar, leer die kinderen dan ook van jongs af aan (niet meteen met een hele preek hierover zoals ik nu doe hoor
) dat vlees eten niet de norm hoeft te zijn.
ik en mijn vriend hebben andere ideeen over vlees eten en dat is best een dilemma ten aanzien van de opvoeding van ons toekomstige kind. ik zou mijn kind van jongs af aan al mee willen geven wat er pcies achter die industrie zit zodat iemand zelf een keuze kan maken, mijn vriend vindt dat ik dat niet moet doen bij een kind. zo lastigâŠik ben het namelijk met je eens dat kinderen best bewust gemaakt kunnen worden! vraag is idd op welke manier.
Elke 15 minuten? Soms gerust elke 3 minuten, is echt niet te doen!
Vind het wel gek, snap dat het lastiger is dan Netflix streamen omdat het live op tv is, maar ik had een tijdje terug de app van Fox sports via chromecast op mân tv en die heeft zoân 3 uur probleemloos live wedstrijden gestreamdâŠdan zou Ziggo 't ook moeten kunnen toch 
Aaahh ik zie in die zoon van Peter rrrrrr de Vries echt hem en ik zou Peter nooit doen. Ik volg Viktor op insta en ondanks dat hij het mega breed laat hangen vind ik hem wel echt heel leuk
Viktorđ