Stel je persoonlijke vraag #7

Seks met mn collega.

2 likes

Stel, je geeft iemand voor zijn/haar verjaardag 2 cadeaus waarvan 1 cadeau een soort grapje is en het andere het ‘leuke’, echte cadeau is. In welke volgorde vind je het dan het leukst om te geven?

• Eerst het grapcadeau, dan het echte cadeau
  • Eerst het echte cadeau, dan het grapcadeau

0 stemmers

Wow na heel vaak cadeau typen besef ik me hoe raar dat woord is

Ik heb geen handtas, maar een rugzak die ik overal meeneem en daar zit ook een tandenborstel en schoon ondergoed in zodat ik overal kan blijven slapen als dat nodig is

7 likes

Ik snap dat het misschien bedoelt is om vlees eten te promoten, waar ik zeker niet achter sta. Maar denk wel dat het goed is, als kinderen (en volwassenen) zich meer bewust worden waar hun voedsel (vlees in dit geval) vandaan komt, dus in die zin juist heel goed om kinderen daar aan bloot te stellen. Kunnen ze daarna zelf besluiten of ze het dan nog steeds willen eten. Transparantie in de voedselindustrie is zo belangrijk!

Edit zie nu dat andere al ongeveer hetzelfde hebben gezegd.

1 like

Iets van 5 keer per jaar ofzo? Niet supervaak, maar het is wel handig als je dan wat spullen hebt (die bijna ook geen ruimte innemen in m’n rugzak). Komt wel ook door m’n werk hoor, als dat laat wordt dan blijf ik er soms slapen

1 like

Geen antwoord op je vraag helaas, maar hier ben ik ook erg benieuwd naar! Heb een hekel aan shoppen, zou het liefst elke dag in pyjama lopen als dat sociaal geaccepteerd was. Het lijkt me best handig als iemand je vertelt wat voor kleren je mooi zouden staan en een deel van het helse shopwerk van je overnemen :wink:

2 likes

Ik vind die grote stal eigenlijk minder kunnen dan die zin.
Ik heb op ‘Nee ik vind dit niet kunnen’ gestemd, maar ik vind het niet per se niet kunnen, eerder gewoon een beetje raar.

2 likes

Ik hoorde gisteren in het nieuws dat ze bij baby’s flaporen kunnen corrigeren door ze de eerste 3 maanden te laten spalken inclusief pleisters. Als jouw baby flaporen zou hebben bij de geboorte zou je dan deze simpele behandeling overwegen waarmee een mogelijke operatie in de toekomst kan worden voorkomen?

• Ja, als het zo makkelijk to corrigeren is scheelt het misschien veel onnodig leed in de toekomst (pesterijen en operatie).
  • Nee, het is aan het kind zelf later om te bepalen of hij of zij de oren laat corrigeren. Dan is de behandeling maar wat zwaarder inclusief operatie. Baas van eigen lichaam en later zelf een keuze maken vind ik het belangrijkst.
  • Ik vind het ongeacht de leeftijd van het kind overbodig en zou hem of haar aanmoedigen om zichzelf gewoon te accepteren zoals het kind geboren is.
  • Anders

0 stemmers

Ik ging naar aanleiding van je post ‘flaporen’ googelen, kom ik een artikel tegen met drie tips tegen flaporen, dit is tip nummer 1:

image

73 likes

:joy:

Je kan natuurlijk ook gewoon lid worden van het vliegend spaghetti monster geloof als afleidingmanoeuvre

4 likes

Haha ik had vroeger 1 flapoor en m’n moeder heeft jarenlang als ik ging slapen m’n oor platgeduwd als ze me op die kant in bed legde. Heeft niet geholpen trouwens :sweat_smile:

6 likes

Ja echt een irritante kut app wat casten betreft. Zou bijna denken dat ze het bewust doen.

Heb jij flaporen?

• Ja
  • Nee
  • Een beetje

0 stemmers

Ik vind het best erg dat een baby nu zelfs aan een schoonheidsideaal moet voldoen.

24 likes

Ik was echt behoorlijk geĂŻndoctrineerd en heb pas op mijn 18e toen ik dronken was voor het eerst vlees op. Een hap van een bitterbal.
Het is dus wel mogelijk om je kind iets (niet) te laten eten, maar ik vraag me zelf dan weer af of dat wel de juiste manier is.
Ik eet ook geen vlees, maar wil denk ik mijn kinderen bijbrengen dat vlees/dierlijke producten niet nodig zijn, maar het niet helemaal als iets duivels neerzetten.

4 likes

Naar welke feesten/festivals ga je wel eens of ben je wel eens geweest?

• Techno
  • Hardstyle
  • Hardcore
  • Deephouse
  • Dubstep
  • Drum and bass
  • Rock
  • Metal
  • Indie/alternatief
  • Pop
  • R&B/hip hop
  • Trance
  • Nederlandstalig
  • Jazz
  • Latin
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

Mocht jij van je ouders helemaal geen vlees eten, of at je het gewoon niet omdat zij het niet aten en dus niet klaarmaakten?

Help me kiezen :sweat_smile:

• B&J Chunky monkey
  • B&J Strawberry Cheesecake
  • B&J Cookie dough
  • B&J Chocolate fudge brownie
  • B&J Caramel chew chew
  • B&J Half baked

0 stemmers

Half baked, dan hoef je niet te kiezen tussen fudge brownie en cookie dough :heart_eyes:

10 likes

bedankt voor je post en een inkijkje in hoe jullie dat aanpakken, dat is voor mij erg waardevol dus dankjewel! je zult sterk in je schoenen moeten staan, dat merk ik nu al met alle reacties die ik krijg omdat ik geen vlees eet, maar mooi om te lezen hoe jullie dat doen.

1 like