Stel je persoonlijke vraag #7

Wat denk jij, is Meghan al bevallen?

• Ja
  • Nee
  • Boeiend

0 stemmers

Ik kan die ook niet in leven houden, vind het ook echt schijtplanten nu. Geef mij maar echt letterlijk ELKE andere plant.

Ja, boeiend.

2 likes

Voor de A Song of Ice and Fire aka Game of Thrones lezers onder ons. Ik heb zelf onderstaande box waar boek 3 en 5 gesplitst zijn. Als jij het gehele boek hebt gelezen, vink dan bij de eerste vraag beide delen aan.

Welke boeken heb jij gelezen?

• Ik heb de boeken (nog) niet gelezen
  • A Game of Thrones
  • A Clash of Kings
  • A Storm of Swords part 1
  • A Storm of Swords part 2
  • A Feast for Crows
  • A Dance with Dragons part 1
  • A Dance with Dragons part 2

0 stemmers

In hoeverre vindt jij dat de serie (tot zover) de boeken aanhoudt?

• Ik heb de boeken niet gelezen, ik heb per ongeluk gestemd en mijn stem naar deze nutteloze optie veranderd om de poll niet te verpesten :ok_hand:
  • Erg goed
  • Kan beter…

0 stemmers

Ik ben ooit begonnen in A Feast for Crows, maar ik vind de boeken eigenlijk helemaal niet prettig lezen en weet ook niet of ik ze ooit uit wil gaan lezen. Weet ook niet meer of de serie de boeken aanhoudt/aanhield of niet, en dat maakt me eigenlijk ook weinig uit.

2 likes

Ik stond tijdens de 2 minuten stilte een keer in de supermarkt. Het was zo debiel, iedereen stond ineens stil. Beetje naar een vitrine te kijken. Dus ik heb 2 minuten naar pakken yoghurt gestaard.

48 likes

Een paar jaar geleden stond ik bij de sportschool naast m’n fiets stil te zijn, maar toen was ik dus vergeten dat het 2 minuten was ipv 1 en liep ik na die ene minuut naar binnen terwijl iedereen daar nog stond :woman_facepalming:

Kwam denk ik omdat er toen wel vaker 1 min stilte voor iets werd gehouden en ik compleet vergeten was dat het op 4 mei dus wel 2 minuten is

1 like

De eerste twee heb ik fysiek gelezen, de derde grotendeels via audio (Storytel) terwijl ik Bubbels aan het spelen was. :joy: Gaat veel makkelijker op die manier.

1 like

Niet meer! Geopereerd toen ik 4 of 5 was :smile:

1 like

Even random zo uit mijn hoofd tot ik bij de maximale twintig kwam.

Ik heb dit gekeken:

• Pokémon
  • Dragon Ball
  • Power Puff Girls
  • Tom & Jerry
  • Rug Rats
  • Beugelbekkie
  • Totally Spies
  • As Told by Ginger
  • Alfred Jodocus Kwak
  • Dexter’s Laboraroty
  • Ducktales
  • Hey Arnold!
  • The Flintstones
  • Kim Possible
  • The Legend of Korra
  • Pippi Langkous
  • Teenage Mutant Ninja Turtles
  • Wizzy & Woppy
  • Shin Chan

0 stemmers

Omg Wizzy en Woppy, dat was zooo’n raar programma haha.

26 likes

Ik vond het echt moeilijk om doorheen te komen af en toe, maar boeken zijn altijd meer gedetailleerd dan films/series.

Spoiler over de boeken

Ik mis bijvoorbeeld het honden/wolvenleger van de direwolf van Arya, Nymeria. Had verwacht dat die een rol zou spelen bij de battle of Winterfell

1 like

Was altijd zo’n fan van Dragon Ball Z en mn moeder vond dat vreselijk omdat ze zo schreeuwen (KAA MEE HAA MEE HAAAA omg de herinneringen hahaha) maar ik keek wel met haar naar een Vlaamse serie en daar scholden en vloekten ze toch een partij. Begrijp nog steeds niet waarom dat nou wel mocht en Dragon Ball niet

8 likes

Heb dat laatst weer eens gezien. Dacht echt: WAAR kijk ik naar???

1 like

Sommige dingen zoals totally spies en wizzy en woppy omdat mijn zusje het keek.

2 likes

Zo ik kom behoorlijk harteloos over. Maar ik ben niet om 20:00 2 minuten stil, nee. Ik denk vaak genoeg aan oorlogsleed of überhaupt narigheden die er zijn in de wereld. Ik zou niet weten waarom ik dan op deze dag op dit tijdstip 2 minuten stil moet zijn. Het is wellicht appels met peren vergelijken, maar ik ga m’n ma op Moederdag ook niet in de watten leggen. Dat doe ik op de momenten die ik zelf uitkies. En ja, Moederdag is een commercieel ding maar de essentie is wel hetzelfde.

3 likes

Ja dat liep ineens snel uit de hand haha. Mijn man zat in ons vorige huis altijd te zeuren om meer planten, nou die heeft hij in dit huis gekregen :+1:

4 likes

As Told By Ginger :heart: zo’n leuke serie. En ik vond Ginger altijd zo’n goed voorbeeld voor pubers.

10 likes

Mijn moeder had een hekel aan Spongebob en die schelle stem, maar verder vond ze alles wel prima geloof ik hahaha. Mijn vriend is bezig met alles van Dragon Ball kijken (momenteel is hij bij Z, seizoen negen), omdat hij dat vroeger ook helemaal geweldig vond. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb hier helemaal niks van gezien