Stel je persoonlijke vraag #7

Even random zo uit mijn hoofd tot ik bij de maximale twintig kwam.

Ik heb dit gekeken:

• Pokémon
  • Dragon Ball
  • Power Puff Girls
  • Tom & Jerry
  • Rug Rats
  • Beugelbekkie
  • Totally Spies
  • As Told by Ginger
  • Alfred Jodocus Kwak
  • Dexter’s Laboraroty
  • Ducktales
  • Hey Arnold!
  • The Flintstones
  • Kim Possible
  • The Legend of Korra
  • Pippi Langkous
  • Teenage Mutant Ninja Turtles
  • Wizzy & Woppy
  • Shin Chan

0 stemmers

Omg Wizzy en Woppy, dat was zooo’n raar programma haha.

26 likes

Ik vond het echt moeilijk om doorheen te komen af en toe, maar boeken zijn altijd meer gedetailleerd dan films/series.

Spoiler over de boeken

Ik mis bijvoorbeeld het honden/wolvenleger van de direwolf van Arya, Nymeria. Had verwacht dat die een rol zou spelen bij de battle of Winterfell

1 like

Was altijd zo’n fan van Dragon Ball Z en mn moeder vond dat vreselijk omdat ze zo schreeuwen (KAA MEE HAA MEE HAAAA omg de herinneringen hahaha) maar ik keek wel met haar naar een Vlaamse serie en daar scholden en vloekten ze toch een partij. Begrijp nog steeds niet waarom dat nou wel mocht en Dragon Ball niet

8 likes

Heb dat laatst weer eens gezien. Dacht echt: WAAR kijk ik naar???

1 like

Sommige dingen zoals totally spies en wizzy en woppy omdat mijn zusje het keek.

2 likes

Zo ik kom behoorlijk harteloos over. Maar ik ben niet om 20:00 2 minuten stil, nee. Ik denk vaak genoeg aan oorlogsleed of überhaupt narigheden die er zijn in de wereld. Ik zou niet weten waarom ik dan op deze dag op dit tijdstip 2 minuten stil moet zijn. Het is wellicht appels met peren vergelijken, maar ik ga m’n ma op Moederdag ook niet in de watten leggen. Dat doe ik op de momenten die ik zelf uitkies. En ja, Moederdag is een commercieel ding maar de essentie is wel hetzelfde.

3 likes

Ja dat liep ineens snel uit de hand haha. Mijn man zat in ons vorige huis altijd te zeuren om meer planten, nou die heeft hij in dit huis gekregen :+1:

4 likes

As Told By Ginger :heart: zo’n leuke serie. En ik vond Ginger altijd zo’n goed voorbeeld voor pubers.

10 likes

Mijn moeder had een hekel aan Spongebob en die schelle stem, maar verder vond ze alles wel prima geloof ik hahaha. Mijn vriend is bezig met alles van Dragon Ball kijken (momenteel is hij bij Z, seizoen negen), omdat hij dat vroeger ook helemaal geweldig vond. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb hier helemaal niks van gezien

Haha nee hoor, dat kan natuurlijk ook nog!

6 likes

De oudere mensen editie: keek jij

• Boes boes
  • Ovide en zijn vrienden
  • Nils Holgersson
  • Maya de bij
  • Honingbij Hutch
  • Albert de vijfde musketier
  • Robinson sucroe
  • Dommel
  • Sindbad de zeeman
  • Beestenbos is boos
  • Wickie de viking
  • David de kabouter
  • Calimero
  • Barbapapa
  • Seabert

0 stemmers

2 likes

sorry was seabert vergeten dus even opnieuw stemmen :stuck_out_tongue:

1 like

Mooie aanvulling, want hier heb ik er ook nog wel een aantal van gekeken haha. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik mis de Moomins, Waterschapsheuvel, Clifford de grote rode hond, Richard Scary en Zoostraat 64 ook nog, maar misschien waren die niet zo bekend?

14 likes

Clifford en Moomins ken ik, die andere twee weet ik zo niet.

Mijn broertje en ik mochten absoluut geen Shin Chan kijken omdat onze ouders het te grof vonden.

Hoezo heeft nog niemand Albert gestemd???

15 likes

Zo oud zijn we nou ook weer niet

3 likes