Stel je persoonlijke vraag #7

Volgens mij is Barbapapa echt heeel lang op tv geweest, toen ik het vroeger keek zei mijn moeder altijd dat zij het als kind ook nog heeft gezien haha

1 like

Ik kijk nu de intro:

Maar nee.

Dit was echt leuk

1 like

Ik mis Bassie en Adriaan, dat waren mijn jeugdhelden. :see_no_evil:

17 likes

Ik reageer soms, hangt af van de persoon en (lekker egoïstisch) wat het voor mij betekend.
In principe reageer ik niet op mail naar ouders (onderwijs), als ik niet op school ben. Althans dat probeer ik haha

1 like

Welke naam herken jij?

• Foxkids
  • Jetix
  • DisneyXD

0 stemmers

Ik heb ze eigenlijk alle 3 meegemaakt, maar bij Foxkids was ik nog heel jong dus Jetix heb ik het langste gekeken

(Voor mensen die het niet herkennen, het is allemaal dezelfde zender die van naam is veranderd)

Ik vind de meest recente naam (DisneyXD dus) zó stom.

2 likes

Of mensen die XD nog steeds gebruiken als smiley :stuck_out_tongue:

7 likes

Ik heb superveel planten staan maar heb er zelf niks mee. Mijn vriend studeert plantbiologie en heeft dus allemaal samples, oud experimenten en huidige testcases staan. En hij groeit graag nieuwe dingen om te kijken hoe dat werkt. Hebben bv ook klimop in de slaapkamer tegen de muur groeien. Dus ben er blij mee, maar kan er zelf niks mee!

10 likes

Ik heb de boeken (eerste 3) wel gelezen maar de serie niet gezien :grimacing:

1 like

Ik ken dit liedje nog te goed

1 like

Dit keek ik bijna allemaal. Maar ehh het is toch robinson crusoe ipv sucroe?
Dommel en barbapapa waren mijn favo’s

Volgens mij kwam dit later dan calimero, Dommel, Wickie de Viking etc.

Calimero en Sinbad heb ik maar een enkele keren gezien en volgens mij Calimero op een videoband? En Sinbad vond ik heel naar/eng.

1 like

Als je een verbindende factor bedoelt op het gebied dat we ze allemaal niet mogen? Dan, ja! Anders niet.

@crazyplantlady Anders, namelijk @Lula!

@Berlijn Mijn vriend is 1.60m en ik ben 1.83, en heb er echt geen probleem mee of last van. Is ook wel eens leuk om de grootste te zijn, haha!

6 likes

zo heet t oorspronkelijke boek idd wel, maar de tekenfilm robinson sucroe

1 like

Ohh nooit geweten! Kan wel merken dat ik het niet keek :hugs:

1 like

Of dit grafprogramma. Dit liedje zit nog wekelijks in m’n hoofd. :sob:
95 likes

Kijk jij nog wel eens een film of serie op dvd? (Wel eens = afgelopen jaar minimaal 1 of 2 keer gedaan)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik pak soms mijn bejaarde laptop erbij om deze mini serie weer eens te kijken.

7 likes

MIJN NAAM IS ANGELA HEY HALLOOOOOOO
godverdomme, dat liedje is net zo kut als Nanette Manoir.

15 likes