Haha nee hoor, dat kan natuurlijk ook nog!
De oudere mensen editie: keek jij
- Boes boes
- Ovide en zijn vrienden
- Nils Holgersson
- Maya de bij
- Honingbij Hutch
- Albert de vijfde musketier
- Robinson sucroe
- Dommel
- Sindbad de zeeman
- Beestenbos is boos
- Wickie de viking
- David de kabouter
- Calimero
- Barbapapa
- Seabert
0 stemmers
sorry was seabert vergeten dus even opnieuw stemmen
Mooie aanvulling, want hier heb ik er ook nog wel een aantal van gekeken haha.
Ik mis de Moomins, Waterschapsheuvel, Clifford de grote rode hond, Richard Scary en Zoostraat 64 ook nog, maar misschien waren die niet zo bekend?
Clifford en Moomins ken ik, die andere twee weet ik zo niet.
Mijn broertje en ik mochten absoluut geen Shin Chan kijken omdat onze ouders het te grof vonden.
Hoezo heeft nog niemand Albert gestemd???
Zo oud zijn we nou ook weer niet
Volgens mij is Barbapapa echt heeel lang op tv geweest, toen ik het vroeger keek zei mijn moeder altijd dat zij het als kind ook nog heeft gezien haha
Dit was echt leuk
Ik mis Bassie en Adriaan, dat waren mijn jeugdhelden.
Ik reageer soms, hangt af van de persoon en (lekker egoïstisch) wat het voor mij betekend.
In principe reageer ik niet op mail naar ouders (onderwijs), als ik niet op school ben. Althans dat probeer ik haha
Welke naam herken jij?
- Foxkids
- Jetix
- DisneyXD
0 stemmers
Ik heb ze eigenlijk alle 3 meegemaakt, maar bij Foxkids was ik nog heel jong dus Jetix heb ik het langste gekeken
(Voor mensen die het niet herkennen, het is allemaal dezelfde zender die van naam is veranderd)
Ik vind de meest recente naam (DisneyXD dus) zó stom.
Of mensen die XD nog steeds gebruiken als smiley
Ik heb superveel planten staan maar heb er zelf niks mee. Mijn vriend studeert plantbiologie en heeft dus allemaal samples, oud experimenten en huidige testcases staan. En hij groeit graag nieuwe dingen om te kijken hoe dat werkt. Hebben bv ook klimop in de slaapkamer tegen de muur groeien. Dus ben er blij mee, maar kan er zelf niks mee!
Ik heb de boeken (eerste 3) wel gelezen maar de serie niet gezien
Ik ken dit liedje nog te goed