Stel je persoonlijke vraag #7

Dit keek ik bijna allemaal. Maar ehh het is toch robinson crusoe ipv sucroe?
Dommel en barbapapa waren mijn favo’s

Volgens mij kwam dit later dan calimero, Dommel, Wickie de Viking etc.

Calimero en Sinbad heb ik maar een enkele keren gezien en volgens mij Calimero op een videoband? En Sinbad vond ik heel naar/eng.

1 like

Als je een verbindende factor bedoelt op het gebied dat we ze allemaal niet mogen? Dan, ja! Anders niet.

@crazyplantlady Anders, namelijk @Lula!

@Berlijn Mijn vriend is 1.60m en ik ben 1.83, en heb er echt geen probleem mee of last van. Is ook wel eens leuk om de grootste te zijn, haha!

6 likes

zo heet t oorspronkelijke boek idd wel, maar de tekenfilm robinson sucroe

1 like

Ohh nooit geweten! Kan wel merken dat ik het niet keek :hugs:

1 like

Of dit grafprogramma. Dit liedje zit nog wekelijks in m’n hoofd. :sob:
95 likes

Kijk jij nog wel eens een film of serie op dvd? (Wel eens = afgelopen jaar minimaal 1 of 2 keer gedaan)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik pak soms mijn bejaarde laptop erbij om deze mini serie weer eens te kijken.

7 likes

@Dombo

En even ter nuancering, omdat veel mensen dit niet weten: koeien hebben het liefst een buitentemperatuur ergens tussen de -4 en 18 graden, alles daarboven is te warm. Dus als koeien in de lente/zomer in warme temperaturen buitenstaan is dat juist niet diervriendelijk!

6 likes

MIJN NAAM IS ANGELA HEY HALLOOOOOOO
godverdomme, dat liedje is net zo kut als Nanette Manoir.

15 likes

Ik heb dit ook. Word er echt onpasselijk van en extreem boos op de mensen waarmee ik de serie/film kijk die wel kunnen blijven kijken… hoe kun je erna kijken.

Okay ja ik weet dat het nep is maar het raakt mij.

Snap het gewoon niet. Bah

1 like

Tip voor jou en @grace: kijk niet het nieuwste seizoen van de serie Those Who Kill die wekelijks wordt uitgezonden op npo3. Ik hou erg van crime series, maar deze maakt het te bont op het gebied van lange, brute, realistische verkrachtingsscènes. Lijkt net alsof je een kijkje neemt in de kelder van D.utroux. Om misselijk van te worden.

Ga jij dit jaar naar een bevrijdingsfestival?

• Ja
  • Nee
  • Weet nog niet

0 stemmers

Ja maar alleen omdat het in de stad is waar ik woon en gratis, anders was ik niet gegaan, al helemaal niet met dit weer.

Ik wist voordat ik hier woonde trouwens helemaal niet dat bevrijdingsfestival een ding was? Dat hadden wij nooit thuis haha

Als jullie een partner hebben die nog thuis woont, staan jullie dan mee op als hij/zij vroeg op moet of blijven jullie dan liggen?

• Ik sta mee op en ga gelijk naar huis
  • Ik blijf lekker liggen en sta op wanneer het mij uitkomt en ga dan naar huis
  • Ik blijf lekker liggen en sta op wanneer het mij uitkomt, daarna blijf ik nog bij mijn schoonouders hangen
  • Verschilt per keer

0 stemmers

Ik zit overigens gelukkig niet in deze situatie. Lijkt me hoogst ongemakkelijk op m’n 32e :scream:

8 likes

Hou op ik ben 27 en ik kan dit echt niet meer aan. Eind dit jaar wonen we gelukkig samen!

Groetjes vanuit mijn eigen bed want vriend moest 9u aanwezig zijn bij ‘t voetballen :wave:

5 likes

Is nu niet meer de situatie, want we wonen samen. Maar ik heb een betere band met mijn schoonouders, dan met mijn eigen ouders. Dus ik vond het heerlijk om daar te zijn. Nog steeds trouwens.

7 likes

De vriendin van mn broertje blijft altijd liggen en blijft dan nog heel lang overdag hangen. We hebben niet echt een klik met haar en het is zo akward altijd…

4 likes

Normaal ga ik altijd (m’n ouders wonen naast een stad waar een bevrijdingsfestival is, nu woon ik in een andere stad waar het ook is) maar ik heb binnenkort een belangrijke deadline dus ik ga sowieso niet de hele dag. Ik denk dat ik het van het weer af laat hangen of ik nog wel eventjes ga kijken of niet