Oh snap ik! Ik vind het soms ook akward om meteen te gaan. “Goeiemorgen, fijn weekend daaaaag”
Jaa dat kan ik me voorstellen! Maar om dan tot het avondeten te blijven hangen terwijl niemand daarop zit te wachten is ook zoiets toch…
Neeee klopt, liever snel weg idd.
Wie heeft er al gegoogeld of de supermarkt open is
- Ik
- Ik ben voorbereid en heb gister / van de week al boodschappen gedaan
0 stemmers
Mijn supermarkt is 365/366 dagen per jaar open
Ja kut, bedenk me nu pas dat ie misschien dicht is😭
Supermarkten hier zijn eigenlijk altijd wel open
Ik weet hoe laat de supermarkten open gaan, dus dat hoef ik niet meer te googlen haha
Het is toch geen officiële feestdag?
Moet jij vandaag werken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hier zijn de tijd wel aangepast! Klein dorp, misschien daardoor?
Ohh… in dat geval ga ik maar eens googlen haha
Gelukkig een gevonden die open is een eind verderop
Het klinkt overdreven maar ik heb echt respect voor mensen met een langdurige relatie waarbij 1 of allebei nog thuis wonen. Ik vind dat echt zo vreselijk. Maar ik heb dan ook een hekel aan al die schoonouders/familie dingen, hoe aardig ze ook zijn. Ik heb wel eens met een ex vriendje aan de ontbijttafel gezeten op zondsgochtend omdat ik bevriend was geraakt met zijn oudere zus. En die nacht was hij nog dronken bij ons in bed gekropen en gesmeekt of ik niet in zijn bed wilde liggen. Allemaal traumatisch en ik wil 's ochtends niet al met schoonouders de ochtend doorbrengen. Huilen gewoon.
Eigenlijk wel, maar ben ziek
Beterschap, ik ben nu een dik half uur thuis heb alleen nog beschikbaarheids dienst.
Ik ben er ook zooooo klaar mee, maarja wist ik veel dat de nieuwbouw meer dan 2 jaar zou gaan duren. Gelukkig is hij meestal bij mij, maar soms moet ik wel. Zie er altijd tegen op, terwijl het echt lieve mensen zijn…
nou hopen dat iedereen blijft leven vandaag!!
Ik begrijp dat jullie dus allebei nog thuis wonen? Kan je tijdelijk niet samen iets goedkoops huren samen? Nouja, dat klinkt natuurlijk ook makkelijker gezegd dan gedaan. Een vriendin van mij woonde samen en toen gingen ze een huis bouwen en trokken ze tijdelijk samen in bij zijn ouders. Ik heb altijd gedacht, voor die tijd zou ik dan liever ff terug naar m’n eigen ouders gaan ipv een dik halfjaar bij m’n schoonouders in te wonen die volgens mij toen ook al allebei gepensioneerden waren. Hoelang duurt het nog voordat jullie huis klaar is?
Ja allebei, alleen ik heb een complete eigen zolder met badkamer etc. Dus dat scheelt! Alleen soms blijven we bij hem als we familiedingen of feestjes hebben en we beide niet willen bobben.
We wachten nu al ruim 1,5 jaar en nu nog halfjaar te gaan. Huren was financieel gezien echt geen optie, we betalen namelijk al een jaar hypotheek dus zouden we dubbele lasten hebben… nog even afzien!