Oh dat is wel fijn ja, dan kun je je iig nog een beetje afzonderen zonder dat hij zijn schoonvader onverwachts op de wc ziet zitten. Is dat voor jullie beide dat je dan voor het eerst uit huis gaat? Nog ff doorbijten dus!
Haha ik hoop het ook
Telefoonmerken battle!
- Samsung
- Apple
- Huawei
- Oneplus
- LG
- Sony
- Nokia
- Motorola
- Xiaomi
- HTC
- Anders:
0 stemmers
Tv merken battle!
- Sony
- Samsung
- LG
- Philips
- Panasonic
- Akai
- Grundig
- Medio
- Thomson
- Sharp
- TCL
- Toshiba
- Salora
- Lenco
- Haier
- Anders;
0 stemmers
Philips dus, maar eens en nooit meer.
Ik douche vaak samen met mijn vriend, een paar jaar geleden douchte wij nog na elkaar. Nu vroeg ik mij af wat doen jullie?
- Ik douche vaker samen met mijn partner
- Ik en mijn partner douchen vaker na elkaar of op andere momenten
- Ik heb geen partner maar douche wel!!!
0 stemmers
Ik trap altijd weer in het idee van samen douchen. Het klinkt zo gezellig en elke keer als ik er eenmaal ondersta denk ik waarom?!?! Zo koud
edit: een forummer had volgens mij een keer gepost dat ze om die reden twee douchekoppen hebben, dat lijkt me wel echt fijn
Wij douchen meestal samen als we beide vrij zijn. Als we moeten werken ofzo dan douchen we apart.
Ik douche wel vaak met dates en vind het niet oncomfortabel of koud⦠het lukt meestal wel gewoon. Maar wij hebben een hele kleine douche dus je MOET dicht bij elkaar staan
Je hebt een douche als die van (ik geloof) @anon76889665 nodig met twee douchekoppen. Ideaal.
Hopelijk niet echt constant? Want dat is helemaal niet nodig hĆØ. Daar word je alleen maar onrustig van
Sorry als ik bemoeizuchtig overkom, maar ik heb 2 vriendinnen die hier een beetje in doorgeslagen zijn en ik vind dat zo jammer om te zien haha
Oh gelukkig hou je het zelf wel enigszins in de gaten! Maar het is natuurlijk niet prettig dat mensen nu geneigd zijn misbruik van je te maken Ik zou daar nog even wat extra aandacht aan besteden voordat iedereen een dergelijk beeld van je heeft haha.
Ja klopt, dat is de mijne. Is vrij simpel, je hebt 2 waterbesparende koppen nodig + slang en zoān ding om te schakelen tussen de kranen als je er maar 1 wil gebruiken:
Ik heb op nee gestemd, maar dat is m.n. omdat ik er niet op zit te wachten om op mān 80e te degraderen naar ābejaardeā om dan vervolgens bingo te spelen met mān mede bejaarden in het tehuis. Ik wil ook geen kinderen, en als je die wel hebt dan zit je altijd met de ijdele hoop dat zij en de kleinkinderen je op komen zoeken zodat ze kunnen gaan opscheppen over hun interessante levens en mijlpalen. Wat een narigheid. Laat me dan maar fabulous sterven op mān 65e ofzo (hoewel mān ouders nu ook ongeveer die leeftijd hebben en die vinden het allemaal nog fantastisch, dus ja zo kan het ook).
Of we richten gewoon een bejaardentehuis op waar alleen maar bejaarden zonder nageslacht mogen wonen en waar we geen bingo maar spannende spelletjes spelen. Ik kijk echt uit naar Mn bejaardentehuis tijd. Ik ga dat echt acen, voel het gewoon.
Ik ga het bejaardenbestaan heruitvinden, trust.
Molly in je vla, never have I ever (serieus hoe verknipt worden die antwoorden na 85 jaar leven), optredens van de dan hoog bejaarde sterren van nu, levend sjoelen met medebewoners in rolstoelen, jonge naaktmodellen naschilderen, zwembadje erbij.
Ik zie het echt wel zitten eigenlijk.
Ik heb het altijd al gehaat, hij heeft wel een grote douche waar je met gemak nog met 4 man in kan (beetje een onlogische douche) met 2 douchekoppen en dan nog haat ik het. Ik vind douchen ook echt ff een moment voor mezelf, net als kakken. Laat me met rust. Oh en hij wil het wel heel graag en laatst hadden we een gevecht met de deur, ik heb hem snel op slot gedaan (wel een onschuldig gevecht hoor haha).
Douche is te klein om samen te douche :ā)
Hahaha wat grappig dat de meningen zo verdeeld zijn mbt samen douchen! ik en mijn vriend zijn eigenlijk begonnen vanuit sexytime en daarna vanuit praktisch oogpunt. Wij douchte nl echt pal na elkaar, dus een van de twee was op de ander aan het wachten om te gaan douchen. Nu hebben we een hele routine van hij poetst zijn tanden buiten de douche en ik in de douche. Ik ga vervolgens mijn haren wassen terwijl hij onder de douche staat enzo.
@Santeria hahaha dat is ook iets wat wij doen! echt even het bijna dagelijkse gossipmomentje
@Luzarl ik vind het dus ook niet echt koud of oncomfortabel! daarom vind ik het grappig dat de meningen zo verdeeld zijn haha! het enige vervelende is dat mijn vriend kouder doucht dan ik, dus hij gaat van warm naar koud en van koud naar warm .
@Jumpsuit ik heb dat zelf niet maar kan mij wel voorstellen dat dat even een momentje van rust is idd! Bij poepen heb ik dat namelijk wel
Samen douchen komt idd vooral neer op kou lijden en ben ook geen fan van seks onder de douche. Alleen maar gedoe haha