Ja ik zag het net toen ik op verzenden klikte 
Mijn vriend had in zijn appartement ook de slaapkamer beneden en zijn woonkamer boven. Toen ik voor het eerst bij hem thuis kwam voelde ik mij zooo ongemakkelijk dat hij mij meteen mee naar boven nam, tot hij uitlegde dat zijn woonkamer inderdaad boven was 
Woonkamer beneden, slaapkamers boven. Maar dan wel weer de badkamer beneden. Wat trouwens echt superirritant is.
Ik probeer op dit moment wakker te worden van een illegaal middag dutje
super moe
Ik ging weg van school om thuis te leren. en toen ik thuis kwam ben ik meteen in bed gaan liggen 
Idem, haha. Ik zou me nu eigenlijk uit bed moeten slepen om dingen te gaan doen, maar ik lig al een halfuur wakker sinds m’n dutje.
Jammer dat het anoniem is, was benieuwd of hier nog mensen een andere nationaliteit hadden dan ik altijd dacht.
Volgens mij ben ik moe geboren
Heb ik ook, jaren '30 huis waarbij de badkamer ooit is aangebouwd, en daar zit hij nog steeds (wel verbouwd in 2018). Maar ik vind het juist wel praktisch. Mijn man heeft namelijk wat hobby’s waar hij nogal vies van wordt, en dan hoeft hij niet eerst het hele huis door maar kan hij direct als hij thuis komt de badkamer in.
Denk wel dat het awkward is als mijn dochter later groot is en naar bed wil, en wij mensen over de vloer hebben of zo. 
Toen ik nog thuis woonde hadden we dit ook en ik vond het vooral ongemakkelijk als ik in het weekend flink had uitgeslapen en moest douchen, terwijl de buurvrouw/wiedanook op visite was haha
Dat lijkt me inderdaad heel ongemakkelijk.
Nu ben ik echter een halve kluizenaar en heb ik echt een hekel aan visite dus hopelijk komt het niet te vaak voor.
Ik ook. Maakt voor mij niet uit wanneer ik die poll invul, antwoord is altijd ja
- Eigenaar zijn van een super luxe penthouse
- Eigenaar zijn van een luxe villa, maar dan wel in een stad met rondom buren
0 stemmers
Nee in dit geval niet haha. Je hebt de gehele bovenste etage en om je heen niet een gebouw wat net zo hoog is.
Alleen onderburen dan wel, maar ach
Misschien kun je dat in de beschrijving zetten? Want ik dacht ook, een penthouse kan ook midden in de binnenstad zitten. Oh maar dan gaan alle stemmen volgens mij weer weg.
Hmm ja dan gaan alle stemmen weg helaas haha
Jahoor, het penthouse heeft alles wat je hart wenst!
In een penthouse heb je vooral veeeeel ramen, maar waarschijnlijk heb je dan wel een ramenlapper als je zo fancypancy woont. Anders zou ik dagelijks tegen grijze ramen aankijken.
Als jij in de bus zit waarin je eigenlijk een gordel om moet(op de snelweg) doe je die dan ook om?
- Altijd
- Nooit
- Soms
0 stemmers
Ik vergeet het meestal tot ze het omroepen, maar doe het dan altijd. Heb nooit last van een gordel