Stel je persoonlijke vraag #7

Het is ook maar net wat voor ervaring je ermee hebt @Taksi, in mijn eerste langdurige relatie heb ik me ZO geërgerd dat ik er klaar voor het leven mee ben :’). Nee ik wil het opzich best nog wel een keer weer proberen maar ik was mijn haar maximaal 2 keer per week dus dat mag absoluut niet nat worden. Wat al lastig is. Ik wil altijd de douchekop in m’n hand houden en hij wilde er gewoon onder staan. Als ik er dan onder stond kreeg ik misschien een paar druppels op m’n lichaam. Bij m’n andere relatie kon je de douchekop niet eens verstellen. Die hing vast op zo’n 2 meter hoogte, voordat die druppel mij bereikte was ik alweer opgedroogd. Als het voor jullie praktisch is, lijkt me alleen maar leuk!

3 likes

Haha ik zag het ook al helemaal voor me!
Vond het al zo ongemakkelijk toen ik 23 was. Wakker worden, vriend weg en dan wel moeten ontbijten want ik moest een behoorlijk eind fietsen en dan zat ik dus met die ma aan tafel terwijl we elkaar maar vaag kenden :’)

Nee, maar ik probeer mezelf altijd wel zo flatteus mogelijk te draperen natuurlijk

Ik vind het zo vervelend als mannen maar een piep klein lampje aan willen hebben tijdens de seks. Ik wil graag alles goed kunnen zien ofzo en dat je elkaar in de ogen kunt aankijken. Als ik zou moeten kiezen; liever een lelijke tl buis dan een kaarsje aan.

5 likes

Ik vind dit echt niet duurzaam. In mijn eentje kan ik in 2 minuten douchen, met iemand anders sta je te wachten op die ander en duurt het allemaal maar traag en staat de kraan veel langer aan. Ik vind het totaal onpraktisch en sloom. Ook als je dan wel even wil zoenen sta je met je bek vol in dat water, seks is ook onhandig (ik lig liever), haren worden nat die niet nat moeten worden, en ik douche heet en de ander vaak kouder dus ik geniet er niet zo van.
Vind het soms wel lekker om een warm lijf tegen me aan te hebben. En wat ik wel mis als ik vrijgezel ben: iemand die mijn rug hard kan wassen met een washand. Dat lukt me nooit zelf en vind ik echt het best aan samen douchen :’)

4 likes

Wij moeten soms wel omdat we een vrij kleine boiler hebben die langzaam opwarmt haha. Als we allebei tegelijk willen douchen moet dat samen en anders is het een rooster opstellen wie 's avonds en wie 's ochtends doucht :upside_down_face:

Als je het contact maar volledig verbreekt voor je 80e is het oké, ik ben geen harteloos mens.

5 likes

Shit ik heb per ongeluk gestemd maar het klopt helemaal niet. Woonkamer boven, slaapkamer boven :crazy_face: (en beneden ook, maar we slapen zelf boven)

1 like

Als je op resultaten verbergen klikt kan je opnieuw stemmen.
Edit: Oh maar je optie is er niet sorry haha

1 like

Ja snap ik maar mijn woonsituatie staat dus niet in de pol hehe, ben special snowflake he

5 likes

Ja ik zag het net toen ik op verzenden klikte :woman_facepalming:t2:

1 like

Mijn vriend had in zijn appartement ook de slaapkamer beneden en zijn woonkamer boven. Toen ik voor het eerst bij hem thuis kwam voelde ik mij zooo ongemakkelijk dat hij mij meteen mee naar boven nam, tot hij uitlegde dat zijn woonkamer inderdaad boven was :joy:

38 likes

Woonkamer beneden, slaapkamers boven. Maar dan wel weer de badkamer beneden. Wat trouwens echt superirritant is.

Ik probeer op dit moment wakker te worden van een illegaal middag dutje :pensive: super moe

7 likes

Ik ging weg van school om thuis te leren. en toen ik thuis kwam ben ik meteen in bed gaan liggen :ok_hand:

Idem, haha. Ik zou me nu eigenlijk uit bed moeten slepen om dingen te gaan doen, maar ik lig al een halfuur wakker sinds m’n dutje.

Jammer dat het anoniem is, was benieuwd of hier nog mensen een andere nationaliteit hadden dan ik altijd dacht.

1 like

Volgens mij ben ik moe geboren

8 likes

Heb ik ook, jaren '30 huis waarbij de badkamer ooit is aangebouwd, en daar zit hij nog steeds (wel verbouwd in 2018). Maar ik vind het juist wel praktisch. Mijn man heeft namelijk wat hobby’s waar hij nogal vies van wordt, en dan hoeft hij niet eerst het hele huis door maar kan hij direct als hij thuis komt de badkamer in.

Denk wel dat het awkward is als mijn dochter later groot is en naar bed wil, en wij mensen over de vloer hebben of zo. :see_no_evil:

2 likes

Toen ik nog thuis woonde hadden we dit ook en ik vond het vooral ongemakkelijk als ik in het weekend flink had uitgeslapen en moest douchen, terwijl de buurvrouw/wiedanook op visite was haha

1 like