Stel je persoonlijke vraag #7

Ik moest jaren geleden 24 uur in de bus zitten naar Rome, een paar weken nadat die bus met Belgische kinderen was verongelijkt in een tunnel in de Alpen. Had toen zulke gruwelijke omschrijvingen van slachtoffers gelezen dat ik echt niet zonder riem durfde. Sindsdien doe ik het eigenlijk altijd wel.

Precies hetzelfde hier, ook Java toevallig!

1 like

Mijn vader is geboren in een land in zuid amerika (en een aantal jaar gewoond, maar wel Nederlandse nationaliteit) en daardoor ben ik volgens de CBS definitie een allochtoon en leuk voor de diversiteitsstatistieken, maar dat gaat natuurlijk nergens over

Een van de bussen die ik regelmatig neem gaat over de snelweg en daar zitten niet eens gordels in. Is dat echt verplicht?

Ik dacht dat dit verplicht was ja, maar zo te zien dus alleen als ze harder gaan dan 80. @HvO

De bus waar ik vaak inzit rijdt geloof ik 100.
Ik heb vaak de neiging om geen gordel om te doen, krijg ook altijd het idee dat niemand dat doet.
Maar aan de de poll te zien doen toch veel het wel, moet daar voortaan ook maar wat beter op letten.

Tja, het is maar wat je gewend bent. Ik woon nu in een jaren '30 huis met man en kind, 1 badkamer en 1 wc. Maar ook ik heb in een huishouden van 6 mensen 1 badkamer en 1 wc gehad bij mijn ouders thuis (wel in een jaren '50 woning met badkamer op eerste verdieping). Ik heb nooit groot gewoond of de luxe van meerdere wc’s gehad dus ik ben niet anders gewend. :smile:

Toen ik mijn huidige huis kocht vroeg een Amerikaanse vriendin waar de badkamer en wc voor de gasten dan waren. :see_no_evil: Die kon zich niet voorstellen dat als je logés hebt, je de wc en badkamer deelt.

Ik vind het geen probleem en wat er niet is, hoef ik ook niet schoon te maken.

2 likes

prima excuus om geen logés te hoeven ontvangen dus haha

3 likes

Ga jij stemmen op 23 mei?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik nog niet
  • Ik woon niet in Nederland
  • Huh verkiezingen???

0 stemmers

Een stutje

2 likes

Dit is een broodje gezond, geen broodje kaas :hot_face:

23 likes
  • Harde handdoeken
  • Zachte handdoeken

0 stemmers

Hahaha ik heb geen droger dus geen keus. Ik bedenk me nu dat ik bezoek altijd gewoon harde handdoeken aanbood. Nooit bij nagedacht, ik ben dat zo gewend. Vet zielig want mijn ex-date had wel altijd zachte handdoeken, maar hij is er geen nacht minder om blijven slapen volgens mij

2 likes

Lekker scrubben en daarna ‘n beetje nagloeien haha

15 likes

Ik vind het makkelijker drogen!

10 likes

Hahaha ik ben team harde handdoeken! Droogt veel makkelijker af, idd dat beetje scrubben na het douchen.

4 likes

Is jouw huidige baan je droombaan?

• Ja, absoluut. Ik ga (bijna) elke dag met een big smile weer aan de slag
  • Mwah, het is een baan en ik verdien geld
  • Nee, ik ga met tegenzin

0 stemmers

Ik heb inmiddels werkervaring in 2 verschillende sectoren en het is het allebei niet :’) Ik kan natuurlijk niet eeuwig blijven switchen maar ik weet ook niet welke baan echt bij me past. Eeuwige struggle.

Woon jij in België? Daar worden broodjes rijkelijker belegd dan in Nederland geloof ik :smile:

2 likes

ik heb m’n droombaan maar het is niet waarvoor ik gestudeerd heb of de baan die de maatschappij van mij verwacht. maar ik ga elke dag met heel veel plezier naar m’n werk en ik kan er prima van rondkomen en zelfs een beetje sparen en dat is voor mij zoveel meer waard

15 likes

Lekker grondig droog worden. Bij een zachte handdoek hen ik het idee dat ik niet helaas goed droog ben.
Doe mijn gezicht en haar trouwens wel met een andere doek/of die dep ik.

2 likes

Ik zit nu sinds een week op de afdeling waar ik heel graag wil werken, maar het is tijdelijk :slightly_frowning_face: en mn gewone afdeling is prima hoor, maar voor de rest van mn carrière heb ik wel meer uitdaging nodig