Stel je persoonlijke vraag #7

Dat lijkt me inderdaad heel ongemakkelijk.
Nu ben ik echter een halve kluizenaar en heb ik echt een hekel aan visite dus hopelijk komt het niet te vaak voor.

3 likes

Ik ook. Maakt voor mij niet uit wanneer ik die poll invul, antwoord is altijd ja

• Eigenaar zijn van een super luxe penthouse
  • Eigenaar zijn van een luxe villa, maar dan wel in een stad met rondom buren

0 stemmers

Nee in dit geval niet haha. Je hebt de gehele bovenste etage en om je heen niet een gebouw wat net zo hoog is.
Alleen onderburen dan wel, maar ach

Misschien kun je dat in de beschrijving zetten? Want ik dacht ook, een penthouse kan ook midden in de binnenstad zitten. Oh maar dan gaan alle stemmen volgens mij weer weg.

Hmm ja dan gaan alle stemmen weg helaas haha

Jahoor, het penthouse heeft alles wat je hart wenst!

3 likes

In een penthouse heb je vooral veeeeel ramen, maar waarschijnlijk heb je dan wel een ramenlapper als je zo fancypancy woont. Anders zou ik dagelijks tegen grijze ramen aankijken.

1 like

Als jij in de bus zit waarin je eigenlijk een gordel om moet(op de snelweg) doe je die dan ook om?

• Altijd
  • Nooit
  • Soms

0 stemmers

Ik vergeet het meestal tot ze het omroepen, maar doe het dan altijd. Heb nooit last van een gordel

1 like

Ik moest jaren geleden 24 uur in de bus zitten naar Rome, een paar weken nadat die bus met Belgische kinderen was verongelijkt in een tunnel in de Alpen. Had toen zulke gruwelijke omschrijvingen van slachtoffers gelezen dat ik echt niet zonder riem durfde. Sindsdien doe ik het eigenlijk altijd wel.

Precies hetzelfde hier, ook Java toevallig!

1 like

Mijn vader is geboren in een land in zuid amerika (en een aantal jaar gewoond, maar wel Nederlandse nationaliteit) en daardoor ben ik volgens de CBS definitie een allochtoon en leuk voor de diversiteitsstatistieken, maar dat gaat natuurlijk nergens over

Een van de bussen die ik regelmatig neem gaat over de snelweg en daar zitten niet eens gordels in. Is dat echt verplicht?

Ik dacht dat dit verplicht was ja, maar zo te zien dus alleen als ze harder gaan dan 80. @HvO

De bus waar ik vaak inzit rijdt geloof ik 100.
Ik heb vaak de neiging om geen gordel om te doen, krijg ook altijd het idee dat niemand dat doet.
Maar aan de de poll te zien doen toch veel het wel, moet daar voortaan ook maar wat beter op letten.

Tja, het is maar wat je gewend bent. Ik woon nu in een jaren '30 huis met man en kind, 1 badkamer en 1 wc. Maar ook ik heb in een huishouden van 6 mensen 1 badkamer en 1 wc gehad bij mijn ouders thuis (wel in een jaren '50 woning met badkamer op eerste verdieping). Ik heb nooit groot gewoond of de luxe van meerdere wc’s gehad dus ik ben niet anders gewend. :smile:

Toen ik mijn huidige huis kocht vroeg een Amerikaanse vriendin waar de badkamer en wc voor de gasten dan waren. :see_no_evil: Die kon zich niet voorstellen dat als je logés hebt, je de wc en badkamer deelt.

Ik vind het geen probleem en wat er niet is, hoef ik ook niet schoon te maken.

2 likes

prima excuus om geen logés te hoeven ontvangen dus haha

3 likes

Ga jij stemmen op 23 mei?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik nog niet
  • Ik woon niet in Nederland
  • Huh verkiezingen???

0 stemmers

Een stutje

2 likes