Ik zit tussen tegenzin en mwah baan in haha. Maar ik ben ook wel op zoek naar iets anders… Weet niet of ik ooit die droombaan ga vinden. Ben sceptisch.
Ik slik standaard vitamine D nu en ik vind het echt een aanrader. Ik heb nog wel mijn winterdip, want mijn lichaam doet niet aan kou, maar verder is het effect veel minder heftig.
Werd jij als kind ook bang van Chazia Elisabeth Mourali bij De Zwakste Schakel? (Presentatrice)
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Ik heb dit letterlijk net nog aan mijn ouders opgebiecht tijdens het programma en ze reageerden heel verbaasd. Ben zo te zien toch niet de enige haha
haha ik heb dit vanavond tegen m’n ouders verteld n.a.v. de aflevering van M. waar ze een stukje lieten zien! ze kwam daar nog in beeld met een speciale boodschap voor bridget en daar deed ze precies zoals in het programma, kreeg er echt gewoon weer kippenvel van
en m’n moeder zat me uit te lachen haha
@DoubleBigMac @unglaublich Hahaha ik had ooit zelfs gedroomd dat ze me uit mn bed kwam halen voor opnames waarin ik expres de moeilijke vragen kreeg, huilend wegrende en ze me toen uitlachtte. Toen ik wakker werd huilend mijn moeder geroepen omdat ik bang was.
Als kind nooit gezien, maar net werd ik wel bang van haar ja
jeugdtrauma herleefd 
Ik vond haar juist geweldig en zat altijd te smullen bij dat programma. Heb zelfs ooit gezegd dat ik haar wilde opvolgen als ik later groot was haha. Was het helemaal vergeten, tot ik deze post zag 
Hard voor lichaam, zacht voor haar
Altijd zachte handdoeken, moet wel zeggen als ze net nieuw zijn je ze beter eerst een paar keer kunt wassen. Ik weet nog dat ze bij een vriendin van me vroeger thuis altijd keiharde schuurpapieren handdoeken hadden. Ook heeft zij chronisch exceem en dat geschrob was dan goed volgens haar. Was gewoon naar om te zien.
Hadden jullie vroeger thuis de wasmachine/droger in de bijkeuken of boven/op zolder?
- Bijkeuken
- Bovenverdieping/zolder
0 stemmers
Is garage ook een optie 
Mijn ex schoonmoeder zei eens dat we 'savonds soep met broodjes aten. In mijn beleving is dat verse, zelfgemaakte soep met lekkere afbakbroodjes o.i.d. Maar, we aten die avond cup a soup met boterhammen
.
Nouja de bijkeuken zit meestal vast aan de garage dus bijna hetzelfde haha
Nou nee hoor, wij hadden vroeger geen bijkeuken maar wel een garage.
Ja maar ik bedoel qua plaats. Het is iig beneden. Mijn poll is vooral om te zien of meer mensen de wasmachine op de beneden of bovenverdieping hadden. Wij hebben wel eens de discussie gehad wat het meest handig is.
Wij hadden de wasmachine op zolder en de droger beneden
De logica daarvan is me nog steeds niet duidelijk.
Dat lijkt me wel vrij irritant ja haha maar misschien kon het niet anders ivm aansluiting of ruimte? Bij m’n vriendinnen hadden ze het allemaal in de bijkeuken en als ik dan soms ergens kwam waar het op zolder was vond ik dat heel fancy. Wat achteraf gezien nergens op slaat haha
We hadden geen bijkeuken (vond als kind een bijkeuken echt bijzonder).
Bij ons stond het in de badkamer. Want een zolder hadden we ook niet.