- Harde handdoeken
- Zachte handdoeken
0 stemmers
0 stemmers
Hahaha ik heb geen droger dus geen keus. Ik bedenk me nu dat ik bezoek altijd gewoon harde handdoeken aanbood. Nooit bij nagedacht, ik ben dat zo gewend. Vet zielig want mijn ex-date had wel altijd zachte handdoeken, maar hij is er geen nacht minder om blijven slapen volgens mij
Lekker scrubben en daarna ân beetje nagloeien haha
Ik vind het makkelijker drogen!
Hahaha ik ben team harde handdoeken! Droogt veel makkelijker af, idd dat beetje scrubben na het douchen.
Is jouw huidige baan je droombaan?
0 stemmers
Ik heb inmiddels werkervaring in 2 verschillende sectoren en het is het allebei niet :â) Ik kan natuurlijk niet eeuwig blijven switchen maar ik weet ook niet welke baan echt bij me past. Eeuwige struggle.
Ja same! Er zit denk ik nog iets tussen âdroombaanâ en âmhawâ in haha. Ik verwacht niet dat ik mijn droombaan nu al heb als starter, maar voor op dit moment vind ik mijn baan wel heel leuk en precies wat ik nu wil
Woon jij in België? Daar worden broodjes rijkelijker belegd dan in Nederland geloof ik
ik heb mân droombaan maar het is niet waarvoor ik gestudeerd heb of de baan die de maatschappij van mij verwacht. maar ik ga elke dag met heel veel plezier naar mân werk en ik kan er prima van rondkomen en zelfs een beetje sparen en dat is voor mij zoveel meer waard
Lekker grondig droog worden. Bij een zachte handdoek hen ik het idee dat ik niet helaas goed droog ben.
Doe mijn gezicht en haar trouwens wel met een andere doek/of die dep ik.
Ik zit nu sinds een week op de afdeling waar ik heel graag wil werken, maar het is tijdelijk en mn gewone afdeling is prima hoor, maar voor de rest van mn carriĂšre heb ik wel meer uitdaging nodig
Ik zit tussen tegenzin en mwah baan in haha. Maar ik ben ook wel op zoek naar iets anders⊠Weet niet of ik ooit die droombaan ga vinden. Ben sceptisch.
Ik slik standaard vitamine D nu en ik vind het echt een aanrader. Ik heb nog wel mijn winterdip, want mijn lichaam doet niet aan kou, maar verder is het effect veel minder heftig.
Werd jij als kind ook bang van Chazia Elisabeth Mourali bij De Zwakste Schakel? (Presentatrice)
0 stemmers
Ik heb dit letterlijk net nog aan mijn ouders opgebiecht tijdens het programma en ze reageerden heel verbaasd. Ben zo te zien toch niet de enige haha
haha ik heb dit vanavond tegen mân ouders verteld n.a.v. de aflevering van M. waar ze een stukje lieten zien! ze kwam daar nog in beeld met een speciale boodschap voor bridget en daar deed ze precies zoals in het programma, kreeg er echt gewoon weer kippenvel van en mân moeder zat me uit te lachen haha
@DoubleBigMac @unglaublich Hahaha ik had ooit zelfs gedroomd dat ze me uit mn bed kwam halen voor opnames waarin ik expres de moeilijke vragen kreeg, huilend wegrende en ze me toen uitlachtte. Toen ik wakker werd huilend mijn moeder geroepen omdat ik bang was.
Als kind nooit gezien, maar net werd ik wel bang van haar ja
jeugdtrauma herleefd
Ik vond haar juist geweldig en zat altijd te smullen bij dat programma. Heb zelfs ooit gezegd dat ik haar wilde opvolgen als ik later groot was haha. Was het helemaal vergeten, tot ik deze post zag