Hard voor lichaam, zacht voor haar
Altijd zachte handdoeken, moet wel zeggen als ze net nieuw zijn je ze beter eerst een paar keer kunt wassen. Ik weet nog dat ze bij een vriendin van me vroeger thuis altijd keiharde schuurpapieren handdoeken hadden. Ook heeft zij chronisch exceem en dat geschrob was dan goed volgens haar. Was gewoon naar om te zien.
Hadden jullie vroeger thuis de wasmachine/droger in de bijkeuken of boven/op zolder?
- Bijkeuken
- Bovenverdieping/zolder
0 stemmers
Is garage ook een optie
Mijn ex schoonmoeder zei eens dat we 'savonds soep met broodjes aten. In mijn beleving is dat verse, zelfgemaakte soep met lekkere afbakbroodjes o.i.d. Maar, we aten die avond cup a soup met boterhammen .
Nouja de bijkeuken zit meestal vast aan de garage dus bijna hetzelfde haha
Nou nee hoor, wij hadden vroeger geen bijkeuken maar wel een garage.
Ja maar ik bedoel qua plaats. Het is iig beneden. Mijn poll is vooral om te zien of meer mensen de wasmachine op de beneden of bovenverdieping hadden. Wij hebben wel eens de discussie gehad wat het meest handig is.
Wij hadden de wasmachine op zolder en de droger beneden De logica daarvan is me nog steeds niet duidelijk.
Dat lijkt me wel vrij irritant ja haha maar misschien kon het niet anders ivm aansluiting of ruimte? Bij mān vriendinnen hadden ze het allemaal in de bijkeuken en als ik dan soms ergens kwam waar het op zolder was vond ik dat heel fancy. Wat achteraf gezien nergens op slaat haha
We hadden geen bijkeuken (vond als kind een bijkeuken echt bijzonder).
Bij ons stond het in de badkamer. Want een zolder hadden we ook niet.
Ja als je op de basisschool bij een vriendje ging lunchen vroeg je altijd: ābroodje eten?ā. Maarja dat waren dan gewoon boterhammen
Als je mocht kiezen en je huis biedt beide de mogelijkheid om boven of beneden de wasmachine/droger te hebben staan. Wat zou jij kiezen?
- Boven
- Beneden
0 stemmers
Omdat ik traumaās heb aan mān moeder die boos werd als ik de was niet mee naar beneden had genomen
"GA NOOIT DE TRAP OP ZONDER WAS MEE TE NEMEN. "
Terwijl er boven eerlijk gezegd genoeg ruimte was voor een wasmachine boven? Oh en de was mochten wij wel naar beneden flikkeren vanaf de trap. Scheelde weer een traploopritje.
Ik snap ook echt niet wie dat verzonnen heeft waarom dit handig is? Hoezo beneden? Toen zei een vriendin ja als je kleine kinderen hebt en dan de was doet is het handig als het beneden is. Nou dat vind ik echt geen reden.
Het lijkt me niet āte gekā maar het zou het wel doen als het me zo uitkomtš¤·āāļø
Wij droogden de was buiten, dan scheelt het wel als de machine beneden staat want met natte was een trap af is nog 363826x zo zwaar als wanneer de was droog is. Al is dit, naast ruimtegebrek boven, ook de enige reden die ik kan bedenken
Beneden, want ik krijg al rugpijn als ik terugdenk aan al die keren de trap op en afsjouwen met wasmachines en drogers tijdens verhuizingen of als ze vervangen moesten worden. En daarnaast minder herrie van de centrifuge als die beneden staat.
Ja dat hebben mijn ouders ook inderdaad! Dat zou ik ook wel willen als ik een groter huis heb. Nu staat de wasmachine op mijn slaapkamer, want dat is de enige plek met een aansluiting (en waar er überhaupt plek voor is haha).