Ja als je op de basisschool bij een vriendje ging lunchen vroeg je altijd: “broodje eten?”. Maarja dat waren dan gewoon boterhammen
Als je mocht kiezen en je huis biedt beide de mogelijkheid om boven of beneden de wasmachine/droger te hebben staan. Wat zou jij kiezen?
- Boven
- Beneden
0 stemmers
Omdat ik trauma’s heb aan m’n moeder die boos werd als ik de was niet mee naar beneden had genomen 
"GA NOOIT DE TRAP OP ZONDER WAS MEE TE NEMEN. "
Terwijl er boven eerlijk gezegd genoeg ruimte was voor een wasmachine boven? Oh en de was mochten wij wel naar beneden flikkeren vanaf de trap. Scheelde weer een traploopritje.
Ik snap ook echt niet wie dat verzonnen heeft waarom dit handig is? Hoezo beneden? Toen zei een vriendin ja als je kleine kinderen hebt en dan de was doet is het handig als het beneden is. Nou dat vind ik echt geen reden.
Het lijkt me niet “te gek” maar het zou het wel doen als het me zo uitkomt🤷♀️
Wij droogden de was buiten, dan scheelt het wel als de machine beneden staat want met natte was een trap af is nog 363826x zo zwaar als wanneer de was droog is. Al is dit, naast ruimtegebrek boven, ook de enige reden die ik kan bedenken
Beneden, want ik krijg al rugpijn als ik terugdenk aan al die keren de trap op en afsjouwen met wasmachines en drogers tijdens verhuizingen of als ze vervangen moesten worden. En daarnaast minder herrie van de centrifuge als die beneden staat.
Ja dat hebben mijn ouders ook inderdaad! Dat zou ik ook wel willen als ik een groter huis heb. Nu staat de wasmachine op mijn slaapkamer, want dat is de enige plek met een aansluiting (en waar er überhaupt plek voor is haha).
Ik vind het afhankelijk van je huis. Ik woon nu met alles gelijksvloers dus heb geen keus, maar bij mijn ouders zijn wasmachine (en droger, die zelden wordt gebruikt) beneden, omdat de was 9 van de 10 keer buiten, in de tuin, wordt gehangen.
Wij hebben de wasmachine beneden omdat het niet anders kan. Vind dat echt irritant. Met een zware tas was de trap af en daarna weer naar boven om het op te hangen.
Ik heb een kleurensysteem met markers 
Ik heb wel eens ergens gelezen dat je alleen ook gaapt als je degene die je ziet gapen aardig vindt. Ik gaap nl nooit als ik vreemden zie gapen.
Ik gaap af en toe zelfs als ik dieren zie gapen
Ik probeer altijd te onderstrepen met markers (maar dus wel een dikkere streep dan als je met een normale pen onderstreept). Ik weet niet precies waarom, maar ik vind het zo lelijk als de hele letters gemarkeerd zijn
Ik moet al gapen als ik ‘vreemden’ (grapje jullie zijn natuurlijk geen vreemden, maar ik ken jullie nou ook weer niet persoonlijk) op een forum een gesprek over gapen zie voeren.
Oh nee, omdat ik dus steeds het woord gapen lees moet ik automatisch gapen, helemaal niet saai juist!
Haha ik vulde deze poll in op mijn werk 
Ik ook! Ik ga instant gapen zodra het woord gapen valt, een aantal van mijn vrienden zijn hier achter gekomen en ze maken er heel graag misbruik van 
Ik las de vraag “moet jij ook altijd gapen als je iemand ziet gapen” precies op het moment dat Annemerel in een vlog zegt “ik moet gapen” :o Ik kon wel meteen kijken hoe ik je vraag moest beantwoorden ; ik hoefde niet te gapen.