Ik vind het afhankelijk van je huis. Ik woon nu met alles gelijksvloers dus heb geen keus, maar bij mijn ouders zijn wasmachine (en droger, die zelden wordt gebruikt) beneden, omdat de was 9 van de 10 keer buiten, in de tuin, wordt gehangen.
Wij hebben de wasmachine beneden omdat het niet anders kan. Vind dat echt irritant. Met een zware tas was de trap af en daarna weer naar boven om het op te hangen.
Ik heb een kleurensysteem met markers
Ik heb wel eens ergens gelezen dat je alleen ook gaapt als je degene die je ziet gapen aardig vindt. Ik gaap nl nooit als ik vreemden zie gapen.
Ik gaap af en toe zelfs als ik dieren zie gapen
Ik probeer altijd te onderstrepen met markers (maar dus wel een dikkere streep dan als je met een normale pen onderstreept). Ik weet niet precies waarom, maar ik vind het zo lelijk als de hele letters gemarkeerd zijn
Ik moet al gapen als ik âvreemdenâ (grapje jullie zijn natuurlijk geen vreemden, maar ik ken jullie nou ook weer niet persoonlijk) op een forum een gesprek over gapen zie voeren.
Oh nee, omdat ik dus steeds het woord gapen lees moet ik automatisch gapen, helemaal niet saai juist!
Haha ik vulde deze poll in op mijn werk
Ik ook! Ik ga instant gapen zodra het woord gapen valt, een aantal van mijn vrienden zijn hier achter gekomen en ze maken er heel graag misbruik van
Ik las de vraag âmoet jij ook altijd gapen als je iemand ziet gapenâ precies op het moment dat Annemerel in een vlog zegt âik moet gapenâ :o Ik kon wel meteen kijken hoe ik je vraag moest beantwoorden ; ik hoefde niet te gapen.
Haha same here!
Slaapkamer van mân ouders? Wij hadden geen bijkeuken of zolder ofzo haha. Oh en in het huis waar we daarvoor woonde in de badkamer.
Ik ben eens geĂŒpgraded naar business class toen mijn vlucht overboekt was. Na meer dan een maand wandelen, dus ik zat er met mijn teenslippers en versleten/afgewassen hiking-kleren tussen mannen in pak, haha.
Ja dan is het idd wel praktisch. Mijn ouders hebben ook gewoon een droogmolen in de tuin etc. maar mijn moeder heeft echt zelden dingen buiten opgehangen. Ze vond het volgens mij irritant, en ze gooit zelfs nog 2 shirtjes in de wasmachine en droger. Niet bepaald energiebesparend. Mijn vriendinnen vonden dat ook altijd maar raar. Wat betreft het geluid is de benedenverdieping wel veel handiger.
Veel minder (goed) getroffen? Of veel minder zwaar getroffen? Ik weet niet hoe ik moet stemmen haha
Ik like deze post in de hoop ooit een woning te hebben waar genoeg kamers zijn om een waskamer te maken
Groetjes mercurysummer die momenteel in een beddengoedfort zit omdat ze de was in de woonkamer moet drogen
Nee joh!
Ik snap de verwarring niet, mij was je vraag duidelijk hoor
Ăberhaupt een wasmachine hebben is al een stap die ik ambieer, ik haat elke x naar de wasserette gaan pfff