Stel je persoonlijke vraag #7

36 uur werken en studeren. Maar als ik studeer word dat gezien als werken en dus ook betaald.

1 like

Nee, teveel kersjes en waar zijn de aardbeien? Of zitten die er niet meer in tegenwoordig?
Dit was jaren geleden echt mijn lievelingssnoep, heb nu meteen zin om weer een zak te halen :star_struck:

4 likes

Ah ik vind dat visje wel heel sneu zo

1 like

Die witte muizen horen hier toch ook in? Dit is btw mijn favoriete mix en ik zoek altijd het zakje met de meeste kersen dus ik zou zeer content zijn

1 like

Loop >36 uur stage, maar het voelt voor mij op het moment meer als meer dan 36 uur werken dan als studeren (wat ik formeel wel doe, maar geen vakken nu en verder ook nul contact met m’n eigen onderiwjsinstelling), alleen krijg ik er niet voor betaald.

4 likes

Ja dat maakt op school zitten wel een stuk meer aangenaam :joy:

1 like

Ik ben stage in de lijst vergeten :frowning: maar reken het maar als werken. Wel jammer dat het geen overlap heeft met je studie zeg

In het kader van je onveilig voelen op straat:

Mijn vriend heeft laatst voor het eerst in zijn leven gelift, hij moest 's avonds laat een half uur op de bus wachten en stak voor de lol zn duim op. Er stopte dus een man, waarmee hij samen door het bos etc naar ons huis is gereden. Hij had ook niks aan mij laten weten, hij kwam als verrassing veel eerder thuis. En enthousiast dat hij was, hij vroeg waarom ik dat nooit deed en leuk dat het was en leuke gesprekken etc.
Ik vroeg toen of hij echt wil dat ik s nachts bij een vreemde man instap om door het bos te gaan rijden zonder dat iemand weet waar ik ben. En je zag aan zijn gezicht dat het indaalde, van o nee dat ‘kan’ zij niet. Dus op dat gebied herken ik het wel, zoiets zou nooit in me opkomen om te doen.

46 likes

Oh het is heel erg studiegerelateerd hoor! Krijg er ook gewoon studiepunten voor, uiteindelijk. Maar ik ben 8 maanden weg (dus voor 48 punten) en m’n uni doet daar niks voor behalve mijn eindverslag nakijken haha. En verder werk ik ook vrij zelfstandig dus voelt dat ook minder als stage lopen.

Hier ben ik het echt mee eens! Vanochtend zag ik die plaatjes ook op de instastories van yara of lindameiden volgens mij en kreeg er direct een nare bijsmaak van.

1 like

Teveel vissen
Edit ruiten. Scherm staat te donker. Van mij mag al die net-niet-drop eruit.

1 like

Ik had ook echt zo’n megaslecht beeld van Brussel, want ik was er nog nooit echt in geweest, maar wel een paar keer met de trein overgestapt op Brussel Zuid/Midi en dat vond ik echt geen prettig station (ben er een keer achtervolgd door een man, 's avonds gaat alles zo vroeg dicht en dan vind ik niet dat er echt prettige plekken zijn om te wachten en ik vind de sfeer sowieso al 10x grimmiger als er - in mijn ogen - zwaar bewapende politie/marechaussee rondloopt). Maar toen was ik een paar weken geleden een paar uurtjes wel Brussel in en toen viel dat me alles mee hahaha :")

Maar komt dat dan omdat mensen (vrouwen) zich er onveilig voelen? Ik ken Brussel amper maar een vriend van mij ging er een weekend heen met z’n vriendin en hij zei dat hij het niet echt wat vond die stad. Ik weet eigenlijk niet meer waarom, is al een tijdje geleden.

Dacht ik ook, maar twijfelde of die hier altijd in zaten. Blij dat jij het zegt. Volgens mij zaten er nooit witte muizen in @Zemraluani @Karl_Lagerfeld

1 like

Meer dan 36 uur werken en studeren.
Vanaf september 32 uur werken en studeren.

Brussel heeft echt mijn aller favorietste restaurant ooit :heart: Kokob, love it. Zou alleen daarvoor al weer eens naar Brussel vanuit Alkmaar.

1 like

Ik kijk cringe compilaties, dus mijn tolerantie is inmiddels vrij hoog.

14 likes

Haha ja ik kan ook een boek dichtslaan om deze reden.

3 likes

Ja, echt heel erg. Ik kan hier echt te moeilijk mee omgaan hahaha

1 like

Ik heb wel als ik een film / serie kijk die ik al eens gezien heb en ik weet dat er een cringe stukje komt dat ik het dan doorspoel. Ik heb bijvoorbeeld Gossip Girl meerdere keren gezien en sommige stukjes vind ik zo irritant dat ik die aflevering dan skip.

3 likes