Stel je persoonlijke vraag #7

Maar komt dat dan omdat mensen (vrouwen) zich er onveilig voelen? Ik ken Brussel amper maar een vriend van mij ging er een weekend heen met z’n vriendin en hij zei dat hij het niet echt wat vond die stad. Ik weet eigenlijk niet meer waarom, is al een tijdje geleden.

Dacht ik ook, maar twijfelde of die hier altijd in zaten. Blij dat jij het zegt. Volgens mij zaten er nooit witte muizen in @Zemraluani @Karl_Lagerfeld

1 like

Meer dan 36 uur werken en studeren.
Vanaf september 32 uur werken en studeren.

Brussel heeft echt mijn aller favorietste restaurant ooit :heart: Kokob, love it. Zou alleen daarvoor al weer eens naar Brussel vanuit Alkmaar.

1 like

Ik kijk cringe compilaties, dus mijn tolerantie is inmiddels vrij hoog.

14 likes

Haha ja ik kan ook een boek dichtslaan om deze reden.

3 likes

Ja, echt heel erg. Ik kan hier echt te moeilijk mee omgaan hahaha

1 like

Ik heb wel als ik een film / serie kijk die ik al eens gezien heb en ik weet dat er een cringe stukje komt dat ik het dan doorspoel. Ik heb bijvoorbeeld Gossip Girl meerdere keren gezien en sommige stukjes vind ik zo irritant dat ik die aflevering dan skip.

3 likes

Ja die scene van satc dat Carrie valt als ze die modeshow loopt vind ik vreselijk dus dat spoel ik door

7 likes

Ik ervaar dit wel in het land waar ik woon (op bepaalde plekken). Maar in Nederland eigenlijk vrijwel nooit.

Gaat jullie hond/kat/huisdier 's avonds tijdens een film of serie kijken opeens uit het niets veel lawaai maken?

• Ja WTF waarom doet ie dat?
  • Nee
  • Soms
  • Ik heb geen huisdier

0 stemmers

Mijne besluit altijd om 's avonds zijn piem schoon te maken. Hou op, je bent een bejaarde maagd en je hoeft hem voor niemand meer schoon te maken

17 likes

Heftig!

Ik heb mannen het liefst langer, maar iig wel minstens even lang als ik, maar vrouwen juist liever wat kleiner, en maximaal even lang als ik.

(beetje late reactie, maar was even offline afgelopen weekend tot vandaag. )

Mijn kat moet altijd luid en duidelijk laten weten dat hij aanwezig is, elk moment van de dag eigenlijk haha. Dutjes op de bank zijn er ook niet meer bij, hij krijst gewoon keihard in je oor :joy:

4 likes

Denk dat als ik toen echt nog kind was geweest ik haar wel indrukwekkend had gevonden, maar toen dat op tv kwam was ik al kind-af, ik vond haar juist wel cool kan ik me herinneren.

1 like

Solliciteren.

En daarna even in je gezicht niezen :laughing:

2 likes

Moeilijke vraag, op sommige vlakken wel, op andere weer niet.
Beter getroffen qua bv intelligentie en hierdoor studie en werk. Slechter getroffen door thuissituatie en psychisch welzijn etc.

Ja of echt moeite heb om naar het beeldscherm te blijven kijken en dan wegkijk. Volgens mij had ik dat met Boer zoekt Vrouw wel eens en First Dates.

Poets jij je tong?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers