Stel je persoonlijke vraag #7

Ja die scene van satc dat Carrie valt als ze die modeshow loopt vind ik vreselijk dus dat spoel ik door

7 likes

Ik ervaar dit wel in het land waar ik woon (op bepaalde plekken). Maar in Nederland eigenlijk vrijwel nooit.

Gaat jullie hond/kat/huisdier 's avonds tijdens een film of serie kijken opeens uit het niets veel lawaai maken?

• Ja WTF waarom doet ie dat?
  • Nee
  • Soms
  • Ik heb geen huisdier

0 stemmers

Mijne besluit altijd om 's avonds zijn piem schoon te maken. Hou op, je bent een bejaarde maagd en je hoeft hem voor niemand meer schoon te maken

17 likes

Heftig!

Ik heb mannen het liefst langer, maar iig wel minstens even lang als ik, maar vrouwen juist liever wat kleiner, en maximaal even lang als ik.

(beetje late reactie, maar was even offline afgelopen weekend tot vandaag. )

Mijn kat moet altijd luid en duidelijk laten weten dat hij aanwezig is, elk moment van de dag eigenlijk haha. Dutjes op de bank zijn er ook niet meer bij, hij krijst gewoon keihard in je oor :joy:

4 likes

Denk dat als ik toen echt nog kind was geweest ik haar wel indrukwekkend had gevonden, maar toen dat op tv kwam was ik al kind-af, ik vond haar juist wel cool kan ik me herinneren.

1 like

Solliciteren.

En daarna even in je gezicht niezen :laughing:

2 likes

Moeilijke vraag, op sommige vlakken wel, op andere weer niet.
Beter getroffen qua bv intelligentie en hierdoor studie en werk. Slechter getroffen door thuissituatie en psychisch welzijn etc.

Ja of echt moeite heb om naar het beeldscherm te blijven kijken en dan wegkijk. Volgens mij had ik dat met Boer zoekt Vrouw wel eens en First Dates.

Poets jij je tong?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Als je niet zoals het halve forum een grijze bank hebt, welke kleur is jouw bank?

• Zwart
  • Wit
  • Groen
  • Roze
  • Geel
  • Paars
  • Blauw
  • Bruin
  • Beige
  • Oranje
  • Rood

0 stemmers

Hoe ik hier bij kom, ik heb deze week iets van 3 grijze banken bij het grofvuil gezien :joy:

Hahaha er staat als je geen grijze bank hebt, welke kleur heb je dan?
Dus grijze banken en mensen zonder bank (hoi) mogen niet stemmen

1 like

Nu wil ik eigenlijk ook wel weten wat de verhouding hier op het forum is tussen wel of geen grijze bank:

Heb jij een grijze bank?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen bank

0 stemmers

Haha ja ik heb ook een grijze bank, daarom was ik benieuwd welke kleur je anders zou kiezen

1 like

Heb een tongschraper, echt een van m’n beste aankopen ooit

3 likes

Ondergoed/lingerie wassen op

• 40 graden
  • 60 graden

0 stemmers

Lingerie

• Altijd gematcht
  • Daaag te duur/teveel moeite sochtends
  • Lekker alles zwart, match je altijd

0 stemmers