Als je niet zoals het halve forum een grijze bank hebt, welke kleur is jouw bank?
- Zwart
- Wit
- Groen
- Roze
- Geel
- Paars
- Blauw
- Bruin
- Beige
- Oranje
- Rood
0 stemmers
Als je niet zoals het halve forum een grijze bank hebt, welke kleur is jouw bank?
0 stemmers
Hoe ik hier bij kom, ik heb deze week iets van 3 grijze banken bij het grofvuil gezien 
Hahaha er staat als je geen grijze bank hebt, welke kleur heb je dan?
Dus grijze banken en mensen zonder bank (hoi) mogen niet stemmen
Nu wil ik eigenlijk ook wel weten wat de verhouding hier op het forum is tussen wel of geen grijze bank:
Heb jij een grijze bank?
0 stemmers
Haha ja ik heb ook een grijze bank, daarom was ik benieuwd welke kleur je anders zou kiezen
Heb een tongschraper, echt een van mân beste aankopen ooit
Ondergoed/lingerie wassen op
0 stemmers
Lingerie
0 stemmers
In de zomer draag ik het liefst
0 stemmers
Ik wilde een gekleurde bank maar mn vriend wilde per se beige omdat we al heel veel donkere kleuren en prints hebben in huis 
Alles is anoniem
Hoe oud ben je?
0 stemmers
Wat doe je overdag?
0 stemmers
Hoe woon je?
0 stemmers
Heb je kinderen?
0 stemmers
Heb je huisdieren?
0 stemmers
Heb je een relatie?
0 stemmers
Zo ja, hoe lang al?
0 stemmers
Wat van deze onderstaande dingen heb je in huis?
0 stemmers
Heb je net als ik ook zo slecht geslapen?
0 stemmers
Allebei niet haha
Sandaaltjes die ik vast kan maken met een riempje, loafers of hakken. Teenslippers draag ik alleen als ik naar het strand ga en slides heb ik niet!
Geen van beiden. Intense haat aan zichtbare tenen, bij mezelf en anderen.
Lingerie en ondergoed is wel echt een verschil. Ondergoed (eigenlijk alleen katoenen onderbroeken en sokken) op 60 en lingerie en al mijn behaâs in de handwas
Wel erbij zeggende dat ik van 07.30 tot 16.00 werk en mijn reistijd net 35 minuten.
Daarnaast doe ik carpolen en moet ik soms in de middag even wachten.
Ik woon op 8 minuten fietsen van mijn werk; en daar zitten twee stoplichten bij. Ideaal. Al wil ik er graag weg, dus die reistijd zou wel eens explosief kunnen toenemenâŠ
Ik durfde serieus niet te vragen wat slides zijn, maar blijkbaar is het nog niet eenduidig wat het is?
Volgens mij alle soort slippers, behalve teenslippers.
Die slides kan ik niet aan, ook in mân eigen maat val ik er altijd uit en bij elke stap moet ik dan mân tenen helemaal bij elkaar knijpen om dat ding aan te houden. Teenslippers val ik ook vaak uit daarom moet ik zoân bandje erachter. Denk dat het door mân hoge wreef komt.
Ik werk van 9:30 tot 18:00 of van 13:00 tot 21:00, dus dat verschilt. Maar sowieso na 8:30 uur.