Ik wilde een gekleurde bank maar mn vriend wilde per se beige omdat we al heel veel donkere kleuren en prints hebben in huis
Alles is anoniem
Hoe oud ben je?
- 15-20
- 21-25
- 26-30
- 31-35
- 36-40
- 40+
0 stemmers
Wat doe je overdag?
- Ik werk fulltime
- Ik werk parttime
- Ik studeer
- Ik doe vrijwilligerswerk
- Ik ben thuis met de kinderen
- Niks van dit alles
0 stemmers
Hoe woon je?
- Ik woon nog thuis
- Ik heb een huurwoning
- Ik heb een koopwoning
- Ik woon op kamers
- Anders
0 stemmers
Heb je kinderen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je huisdieren?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je een relatie?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, hoe lang al?
- We zijn nog geen jaar samen
- 1-5 jaar
- 6-10 jaar
- 11-15 jaar
- Langer dan 15 jaar
0 stemmers
Wat van deze onderstaande dingen heb je in huis?
- Appels
- Parmezaanse kaas
- Volkoren brood
- Tampons
- Een douchecel die je niet gebruikt omdat ‘ie stinkt
- Een kookboek van Jamie Oliver
- Een fles whiskey
- Kattenvoer
- Een zoutlamp
- Een elektrische melkopschuimer
- Een reep Tony karamel zeezout
- Anti roos shampoo
- Een zelfhulp boek
- Een dvd van Harry Potter
0 stemmers
Heb je net als ik ook zo slecht geslapen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Allebei niet haha Sandaaltjes die ik vast kan maken met een riempje, loafers of hakken. Teenslippers draag ik alleen als ik naar het strand ga en slides heb ik niet!
Geen van beiden. Intense haat aan zichtbare tenen, bij mezelf en anderen.
Lingerie en ondergoed is wel echt een verschil. Ondergoed (eigenlijk alleen katoenen onderbroeken en sokken) op 60 en lingerie en al mijn beha’s in de handwas
Wel erbij zeggende dat ik van 07.30 tot 16.00 werk en mijn reistijd net 35 minuten.
Daarnaast doe ik carpolen en moet ik soms in de middag even wachten.
Ik woon op 8 minuten fietsen van mijn werk; en daar zitten twee stoplichten bij. Ideaal. Al wil ik er graag weg, dus die reistijd zou wel eens explosief kunnen toenemen…
Ik durfde serieus niet te vragen wat slides zijn, maar blijkbaar is het nog niet eenduidig wat het is?
Volgens mij alle soort slippers, behalve teenslippers.
Die slides kan ik niet aan, ook in m’n eigen maat val ik er altijd uit en bij elke stap moet ik dan m’n tenen helemaal bij elkaar knijpen om dat ding aan te houden. Teenslippers val ik ook vaak uit daarom moet ik zo’n bandje erachter. Denk dat het door m’n hoge wreef komt.
Ik werk van 9:30 tot 18:00 of van 13:00 tot 21:00, dus dat verschilt. Maar sowieso na 8:30 uur.
Oh hahaha ik zie geen poppetje helaas
Bedoel je met die reistijd wat je maximaal zou willen reizen enkele reis, of hoe lang je er maximaal over doet (als je bijvoorbeeld vertraging/file hebt)? Want daar zit nog wel verschil tussen bij mij haha.
N.a.v. van de slipper poll, wat voor soort voet heb jij van deze drie? Ik kan de keren dat mijn moeder heeft benoemd dat ik toch zo’n hoge wreef had niet meer tellen. Maar gelukkig zei ook ooit iemand dat ik geboren balletvoetjes had.
Ik heb een:
- Holvoet
- Normale voet
- Platvoet
0 stemmers
Ik heb een normale voet maar wel een relatief hoge wreef (helaas haha)
Ik vind het plaatje ook wel vrij extreem, kon helaas geen betere vinden. Bij mij zie je het ook vooral aan de onderkant, die is heel hol. Dus ik loop alleen op m’n hak en tenen.
Dit is dus mijn voet, heb het maar ff in een andere kleur gedaan omdat ik begrijp dat mensen voeten onsmakelijk vinden. Maar ik vind het zelf dus ook een hele gekke vorm hebben.
Oh mijn voet ligt hier wel op de zijkant, en staat niet.
Ik ben heel benieuwd…
Ik zie hier regelmatig dat er veel mensen tegen vliegen zijn en ik begrijp jullie argumenten.
Maar vinden jullie de wereld ontdekken dan ook niet educatief? Verschillende culturen etc…?
Dus dan de landen waar je niet komt met de auto/trein etc.
Of weegt de uitstoot van vliegtuigen zwaarder?
Ik begrijp beide kanten overigens.
Ik zelf vlieg 1x per jaar of minder. Meestal minder.
Ja dit. Ik heb ook het idee dat ik dichterbij huis nog lang niet uitgeleerd ben en hier ook veel kan leren over andere culturen en groepen mensen die anders leven dan ik, dus daar hoef ik niet voor naar de andere kant van de wereld.