Spruitjes kunnen echt heel lekker zijn! Vooral als je ze bakt in plaats van kookt. Ik vind ze lekker in wokgerechten, met honing en sojasaus enzo, of uit de oven, op een grote bakplaat met krieltjes in schil, en dan gebakken ui en spek©kjes erbij Maar spruiten zijn eigenlijk gewoon een soort kleine kooltjes, en het smaakt ook wel een beetje naar kool. Radijsjes moet je ding zijn maar ik vind ze heel lekker fris als snack!
Wat vind je viezer om in te zwemmen?
- Zwembad
- Zee
0 stemmers
Voel jij je ongemakkelijk als je bv. een banaan of ander fallus-esque object eet in het openbaar (de trein ofzo?)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik denk daar meestal helemaal niet over na, maar als ik er wel bij stilsta vind ik het juist leuk om hem extra suggestief op te eten
Ik vind de zee viezer maar ook hygiënischer.
Kan je dit uitleggen? Ik snap dit niet.
De zee vind ik soms vies aanvoelen door stukjes zeewier, zand in m’n broekje, zout water waar mijn huid en haar droog van wordt. Een zwemband voelt voor mij heel schoon terwijl het veel minder hygiënisch is doordat mensen in een veel kleiner oppervlak plassen, etterende wonden hebben, kwijlen en weet ik veel wat nog meer doen. Het wordt natuurlijk wel gefilterd maar toch
Ja zo ervaar ik het ook!
Ik vind radijsjes helemaal niet fris, maar juist naar potgrond/aarde smaken
Ik heb beide gehad, en hoewel ik weet dat staand gezonder was heb ik liever zittend. Als ik ‘s avonds nog een feestje oid had, had ik zo’n last van mn benen en rug omdat ik al de hele dag rond sjouwde.
En ik ben lui.
Ik vond melk vroeger al super ranzig en moest dat van mijn moeder tot kokhalzen aan toe opdrinken echt raar, en jammer dat je als kind nog niet het vermogen hebt om te zeggen “yooo vind je dit normaal”.
Nu van de weeromstuit veganistisch geworden, dat zal d’r leren
Ik vind allebei niet vies. Een meertje soms wel, als er dan veel planten etc langs je benen glibberen brrr
Ha, wat een leuke regel! Al was dat als kind misschien niet zo . Ik vind het wel goed om je kind te verplichten om alles te eten (al was ik het daar zelf als kind niet mee eens
) en met deze regel heb je dan nog wel een joker voor het allervieste, haha.
Ik heb dit precies met bieten die potgrond aarde smaak en altijd als ik dat zeg vinden mensen het raar. ‘Je weet toch niet hoe potgrond smaakt?’ Maar het is die typische geur uhl, maar iig iemand die dit ook herkent ik ben niet raar
Wat vind je lekker?
- Bokkenpootjes
- Mergpijpen
- Allebei wel
- Allebei niet
0 stemmers
DE reden om bloed te geven
Zo wel gelijk zin in nu
Ik heb nog nooit een roze koek gegeten, kan misschien wel naar het biechttopic hiermee
O zo lekker
- Stroopwafel
- Roze koek
- Jodenkoek
- Gevulde koek
- Sprits
0 stemmers