Het is volgens mij niet zo’n ding in België? En ik vond het er ook zo chemisch uit zien tbh
Ik zou al deze koeken wel missen als ik in het buitenland zou wonen trouwens
Melk is bij mij juist één van de dingen die ik best wel mis als veganist, ik vond dat echt lekker. Wij moesten dat ook gewoon drinken hoor bij iedere broodmaaltijd, maar ik heb dat nooit een probleem gevonden. Karnemelk vond ik ook echt heel lekker trouwens.
Moest je vroeger van je ouder(s) melk drinken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vond je melk als kind lekker?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Drink je nu nog (koeien)melk?
- Regelmatig
- Soms
- Nooit
0 stemmers
Ja lauwe of warme melk is wel echt smerig, maar koud vond ik het juist heel lekker!
Volgens mij zijn geur en smaak ook heel nauw aan elkaar verbonden, althans, hoe je vindt dat iets smaakt wordt grotendeels bepaald door hoe het ruikt.
Ik vond geitenkaas altijd smaken als hoe een geitenstal ruikt Maarja, als je tien jaar geleden vegetarisch wilde eten in een restaurant ontkwam je niet aan de geitenkaas.
Ik vond en vind gewone koeienmelk echt heel vies, en hoefde dat dus niet te drinken. Ik was sowieso niet de meest makkelijke eter, lustte vrij weinig, heb wel eens tot heel laat aan tafel gezeten bij mijn opa en oma omdat ik mijn bord leeg moest eten, maar ik weigerde om de hutspot op dat bord te eten. Op een gegeven moment had ik wel “gewonnen” en mocht ik naar bed.
Ik ben niet echt met avg opgegroeid, we aten het zo af en toe wel hoor, maar het was niet de standaard.
Wel met veel zuivel, bij het ontbijt en bij het middageten een beker melk en inderdaad een toetje (meestal yoghurt) na het avondeten. Maar er werd toen ook wel heel veel promotie voor zuivel gemaakt, daar groei je van. Melk is goed voor elk.
Kijk je nu voetbal?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nouja vriend kijkt het, ik hang erbij
Same
Ik kijk wel maar het boeit me eigenlijk niet. Allemaal mensen die dan nu roepen dat het net zo is als Nederland bij het EK/WK… Nou zo ervaar ik het totaal niet
Leuk voor ze verder hoor maar mij doet t niks
Ik kreeg dan gewoon de bami weer als ontbijt de volgende dag, dat doe je een keer of 3 en dan eet je het toch maar 's avonds op
Oh dat is wel vreemd ja, ik heb altijd het idee dat het nu vooral de mensen op leeftijd zijn die nog zo eten, omdat ze het van vroeger gewend zijn.
Kreeg je daar werkelijk iedere avond aardappels groente vlees?
Waar krijg je liever een maand lang om de haverklap push meldingen van?
- Alles omtrent de baby van de royals
- Alles omtrent Ajax en de champions league
- ALLEBEI NIET
0 stemmers
Oh, zo hard waren ze bij mij gelukkig niet. Ik kotste het ook gewoon letterlijk uit als ik het vies vond, ik was echt een etter qua eten. Inmiddels eet ik vrij veel, maar er zijn nog steeds dingen die ik gewoon niet binnen kan houden (o.a. dus melk).
Zo’n hoeveelheid sowieso niet, melk breekt ijzer af.
Oh jeetje wat streng toen.
Ik heb nu echt zin in spruitjes maar het seizoen is al lang over en vind dat ik ze te weinig op heb afgelopen jaar.
Spruitjes met avg vind ik lekker (met pindasaus)
En heeeel lekker vind ik ze met kerrie wokken en dan walnoten erbij en dan als stamppot. Mmmm zin in ;p
Ik heb ook te weinig spruitjes gegeten het afgelopen seizoen! Vind ze echt heel lekker. Vroeger ook al.
Oh en roze koeken zijn ‘vies lekker’.
Ohh écht. Hmm ja in de winter zijn ze zo goedkoop en vind het wel echt seizoensgroenten (en dus beter om ze te eten wanneer ze er horen te zijn) dus wacht denk ik wel tot het najaar.
Ik drink alleen melk in mn koffie, en eet het als het in een recept gaat of in de pap. Anders vind ik het niet zo lekker