Stel je persoonlijke vraag #8

Wtf?? Nou weer wat nieuws geleerd :sweat_smile:

1 like

“Ik moet nog m’n kamer stofzuigen, maar zoek t echt niet”
“Zoek t echt niet om te werken”
Al is het hier meer ‘ik zuuk t nie’

7 likes

Haha dit zeg ik minstens 1 keer per uur

5 likes

Haha nee, bij mij was dat een jaarlijks iets voor alle derdeklassers.

1 like

Ik vraag me af wat mijn buurvrouw denkt:

Aanbellen om 22:45 ‘s avonds voor een pakketje kan gewoon

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Sorry, maar ik lig gewoon al in pyjama. Snap dat ze dr pakketje wilt, maar ik was de rest van de avond gewoon thuis. (Ik verwacht niemand anders trouwens)

Nu wil ik eigenlijk graag als titel:
Vindt een frikandel speciaal

Kan iemand dat misschien heel spontaan voor me opperen in het ‘bedenk een titel voor je medeforummer’-topic?
(Of mag ik dat ook zelf aandragen?)

11 likes

Mag ook zelf. Al duurt het vaak niet lang als je zoiets^ post dat je een titel krijgt.

1 like

Nee kan niet… maar misschien zat er wel iets in wat ze morgen graag aan wil doen en dan snap ik wel dat ze het toch doet.

1 like

Vinden jullie BBQ-n ook geweldig?

  • Ja! :heart:
  • Het is wel oke
  • Nee bah

0 stemmers

Vind het vooral gezellig, maar al dat vlees hoeft van mij niet zo. Ik eet 80% vegetarisch en word altijd een beetje sip als ik zie hoeveel vlees er op een BBQ wordt gegooid.

Maar love de broodjes kruidenboter en aardappelsalade :heart:

17 likes

Mijn buurvrouw zou best om 22:45 bij me mogen aanbellen voor een pakketje, maar ik zou het bij een ander niet doen! Je weet inderdaad niet of diegene dan al naar bed is, vroeg op moet of iets dergelijks.

4 likes

enkel de sfeer eigenlijk

1 like

Verander je je stem op een poll wel eens nadat je ziet waar anderen op hebben gestemd?

(Ik heb dus net gestemd dat ik BBQ-en geweldig vind, maar toen ik eens kritisch ging nadenken nadat ik andermans stem zag, bedacht ik me dat ik het eigenlijk niet zo boeiend vind en ik ben altijd bang dat het vlees niet gaar is)

  • Nee, nooit
  • Ja, omdat ik niet netjes eerst alle opties lees voor ik stem en ik dan later zie dat een andere optie veel passender is
  • Ja, omdat ik na het stemmen pas goed ga nadenken en dan blijkt m’n antwoord helemaal niet te kloppen
  • Ja, als ik het gênant vind dat mijn stem heel erg afwijkt van de massa
  • Ja, anders, namelijk…

0 stemmers

Bbq staat voor mij gelijk aan een heel stokbrood met kruidenboter eten en dan te vol zitten voor het vlees wat mijn vader zwart heeft gebakken

31 likes

Ik vind het wel heel gezellig maar als ik een bbq heb met vrienden vind ik het echt heel naar om al dat vlees te zien en ik wil dan eigenlijk ook een schoon stukje bbq en een eigen tang en dat verpest voor mij de lol wel een beetje. En daarnaast verbranden vleesvervangers best snel op de bbq (onze bbq dan) dus het lukt ook echt nooit goed.

1 like

Ik ben echt een slechte vegetariër, maar het is gewoon zo gezellig!

1 like

Ik vind barbecues eigenlijk alleen leuk en lekker als er groente op gaat. Courgettes, paprika, mais, aubergine. Ik vind dat verkoolde vlees gewoon supergoor en zonde.

5 likes

Kan wel geweldig zijn hoor (een vegan barbecue kan natuurlijk prima). Maar ik vind de manier waarop veel mensen een barbecue houden en ook de manier waarop bijvoorbeeld supermarkten hierop inspelen en hier reclame voor maken heel erg kut en behoorlijk ziekelijk.

Zelfs het gezin waar ik uit kom, wat een redelijk bewuste houding heeft en maar af en toe (misschien twee keer per week) vlees bij het avondeten heeft gaat ineens helemaal los bij de barbecue of bij het gourmetten. Dan wordt er een hele lading vlees ingeslagen en zie ik mijn vader en broertjes ook echt non-stop stukken vlees naar binnen werken :frown:

11 likes

:yellow_heart: :yellow_heart: :yellow_heart:

Wat zeg jij?

  • Slaaplekker
  • Welterusten
  • Anders?

0 stemmers