Stel je persoonlijke vraag #8

En anders op je tenen een nude kleurtje, dat doe ik meestal. Past bij elke schoen en andere kleur lak!

1 like

Like jij wel eens een post van iemand hier op het forum omdat je het zielig vindt, bijvoorbeeld een foto die weinig likes heeft?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Niet als kind, nu wel op de fietskar van m’n hond :rofl:

2 likes

Iemand hier ervaring met (relatief goedkoop) permanent lichaamshaar laten weglaseren?

Hahahaha!! Zo doe ik het ook, maar alleen bij personen die geen vrouwelijk persoon als avatar hebben :sweat_smile:

1 like

Er is een ontharingstopic, daar staan ervaringen in:

1 like

Uiteindelijk ben ik erheen gegaan in een korte jurk (want met de fiets) en daar een lange jurk aangedaan. Uiteindelijk was het heel rustig en was de dresscode niet herkenbaar.

1 like

Voor al deze vragen de naam die je irl gebruikt:

Ben jij ooit een dier tegen gekomen (irl of online) die dezelfde naam had als jij?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Of ken jij iemand die zijn of haar dier (toevallig) dezelfde naam had gegeven als jouw huisdier / of een huisdier dat je vroeger had? (Bijv, jij hebt een kat die Luna heet en de dochter van een buurvrouw heet ook zo)?

  • Ja
  • Nee
  • Ik heb nooit dieren gehad

0 stemmers

Heeft/had minimaal 1 van jouw huisdieren een naam die normaal vooral wordt gegeven aan mensen?

  • Ja
  • Nee
  • ik heb nooit huisdieren gehad

0 stemmers

Vind je jouw eigen naam meer geschikt voor een hond/kat/knaagdier/konijn etc of totaal ongeschikt?

  • Kat
  • Hond
  • Knaagdier
  • Konijn
  • Boerderijdier (bijv. schaap)
  • Exotisch dier (bijv. tijger)
  • Geen.

0 stemmers

2 likes

Hahaha het lijkt me echt hilarisch als iemand zn huisdier mijn naam geeft :joy:

2 likes

Ik ken wel iemand die zijn kat een naam heeft gegeven die mijn tweede naam is. Ik vind het wel echt een gekke kattennaam

2 likes

Ik ben ooit een teefje tegen gekomen die dezelfde naam had als ik heb. Het was zo’n maltezer of leek er iig op. Twee bitches. :rofl:

1 like

Ik mocht als kind eens een pasgeboren lammetje droog wrijven met stro op de boerderij van vrienden van m’n ouders. Dat lammetje hebben ze toen naar mij vernoemd :rofl:

12 likes

Bonusvraag: En als je gebruikersnaam op FF gebruikt werd om een van de big five een naam te geven. Wat voor dier zou het dan zijn?

  • Neushoorn
  • Leeuw
  • Olifant
  • Luipaard
  • Buffel

0 stemmers

1 like

Rozevarken de olifant. @Krabsalade ik zie een paint-uitdaging.

13 likes

Waarom hoort de gorilla ofzo niet bij de big five.

1 like

De term is bedacht door jagers op groot wild en verwijst naar de vijf moeilijkste dieren in Afrika om te voet te jagen, maar wordt nu ook veel gebruikt door safaritoeristen.

Aldus wikipedia. Ik vind het ook stom dat de gorilla niet meedoet of bijvoorbeeld een orca. :sleepy:

1 like

Mijn naam is stom (buitenlandse naam). Ook kan ik het me niet voorstellen dat iemand ooit zijn huisdier de naam … zou kunnen geven :joy:

Eenhoorn de Neushoorn! :ok_hand:t3:

29 likes

Als je soms je naam zoekt als #tag op Instagram kom je soms wel bijzondere dingen tegen. :stuck_out_tongue:

1 like

Er was op de kinderboerderij een geit met mijn naam, die vervolgens zn tanden in mn jurk zette :weary:

17 likes