Stel je persoonlijke vraag #8

Tsss

(:wink: )

9 likes

En: Slaat als een lul op een drumstel

20 likes

Dus hij vraagt dan mag ik misschien gebruik maken van de wc en die mensen zeggen dan echt keihard nee?

3 likes

Hoeveel geld zou jij samen met je partner geven aan het bruidspaar als: de bruid een vriendin is, je bent getuige en het bruidspaar betaalt een hotelovernachting op de locatie, zodat je niet de rit van 2 uur naar huis hoeft te rijden in de avond.

Ik vind het lastig! Mijn vriend berekent steeds hoeveel ze aan ons kwijt zijn voor de dag, maar aan het vrijgezellenfeest (dat ik heb georganiseerd) was ik al een flink bedrag (+ energie haha) kwijt. En ook wel eigen keuze qua budget maar toch nodig: een jurk/pak aanschaffen.

De bedragen zijn dus namens een stel! Ik geef sowieso al een speciaal album met foto’s van de vrijgezellendag.

• minder dan 50€
  • 50-75€
  • 75-100€
  • 100-125€
  • 125-150€
  • 150-200€
  • meer dan 200€

0 stemmers

Ja, dat vond ik dus ook! Daarom dacht ik: ik doe een poll. Mijn vriend ging wel zo redeneren namelijk.

1 like

Ik zou €100 doen en dan in een kaart met erbij een cliché over “ik gun jullie 100 jaar”, zodat het lijkt alsof het heel doordacht is.

29 likes

Ik vind vooral “toen trok hij zijn drol weer in” leuk om er in te gooien maar dat is volgens mij geen officieel spreekwoord :upside_down_face:

6 likes

Ik heb het nooit georganiseerd, maar heb wel een tip: ik zou erop letten dat je de clues goed verdeelt en ervoor zorgt dat je geen essentiële clues geeft aan mensen die erg passief zijn of niet zo handig met dit soort spellen, want dat kan het onmogelijk maken om de moordenaar te pakken.

1 like

Sorry :disappointed_relieved: Love alle varkens :pig:

Ze willen geld, dus dat doen we, plus dan een album met foto’s van het vrijgezellenfeest en tekstjes enzo! Ik vind dat het inderdaad ook niet hoeft, dus een goede bevestiging voor mijn vriend als dat hier ook gezegd wordt. :ok_hand:t2:

Als we toch bezig zijn: als kut op Dirk?

2 likes

Haha nou we (mijn ouders en ik, geen idee hoe er aan komen en of het verder is verspreid) gebruiken het wanneer iemand dus met een heel verhaal aankomt, van alles claimt, iets probeert af te dwingen maar er dan iets gebeurt of gezegd wordt door iemand anders waardoor de eerste persoon “een toontje lager gaat zingen” of zijn/haar statement niet meer vol kan houden. Toen trok ie z’n drol weer in :grimacing:

2 likes

Ja haha

Ja! Daar moet het vandaan komen. Waarschijnlijk heb ik zelf de keutel in de drol veranderd haha. Maar dit is 'm!

@midheavenmoon haha ja blijkbaar gebruik ik 'm zelf niet goed dus. Nog steeds mijn favo!

1 like

En ‘het behang van je bek schuren’ (vallen dus). :nerd_face:

Ik gebruik ook wel eens ‘krotenkokert’ maar dat kent ook niet iedereen want schijnbaar is kroten geen bekend woord?

3 likes

Je kunt geen plekje vinden bij het zwembad op je vakantie-adres, omdat overal handdoeken op stoelen zijn neergelegd. Die mensen zijn nergens te bekennen. Wat doe je?

• Pech gehad, ik ga iets anders doen (strand oid)
  • Ik ben zelf vroeg opgestaan om een handdoek neer te leggen, dus kan lekker liggen.
  • Ik maak een stoel leeg, leg de handdoek elders neer en ga lekker liggen
  • Ik maak melding bij de receptie en verwacht dat zij de handdoeken weghalen
  • Anders

0 stemmers

Ik las laatst ergens dat er een hotel was die alle handdoeken ophing die hun bedje wilde ‘reserveren’, vond ik echt een top actie!

7 likes

Nog net niet inderdaad

7 likes

Ik stem nu wel heel stoer dat ik een handdoek zou wegnemen, maar ik weet niet of ik dat zou durven :joy:. Ik vind het echt het stomste ooit om zo een plek te reserveren, maar ik ben ook niet goed in de confrontatie.

Gelukkig ga ik nooit naar plekken waar dit gedaan wordt.

1 like

Wow, wat een treurnis…